Já mám sice "traktor", ale nehulí, nesmrdí a ani nechtochtá a ani MT nemá , ty dva litry jsou ale sakra znát a oni to ale ani dva litry nejsou. Vím dobře jak a za kolik jezdila H6, měl jsem ji 6 let, ale ty průměry co teď jezdím za 7 by za 10 nedala a s vlekem už vůbec ne . Těch 30 kkm ročně tak pro mě představuje cca 80 kKč úspory na palivu, což se už počítá. Projev motoru sice není až takový jako u benzínových šestiválců, ale zase s vlekem se s tím jezdí o moc lépe než s benzínem, protože díky tomu vysokému točivému momentu už v nízkých otáčkách o něm ano moc neví .spm píše:Podle mě teda furt lepší měnit motory s plynem, než jezdit v traktoru Ale asi jsem špatnej vzorek, najedu přes 30, plyn nemám a ty dva litry rozdílu spotřeby mi nestojí za to, abych jezdil v něčem, co hulí, smrdí a chrochtá (nedejbože s MT, kde člověk tím klackem kvedlá jak v hardcore pornu, aby se to hýbalo )
Doporučte model Subaru
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Doporučte model Subaru
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14925
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Doporučte model Subaru
Míro, však proto jsem o plynu vážněji neuvažoval. Velký nájezd nebude a za ty možné problémy s plynem spojené to nestojí. Už jen případné seřízení ventilových vůlí, kdy musí u H6 180 kW motor ven, je nepříjemnost, kterou si rád nechám ujít.
Naposledy upravil(a) Tapan dne stř kvě 13, 2020 1:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22848
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Doporučte model Subaru
Srovnáváš ale zase dost nesrovnatelný... Když vezmu OTB H6, kterej (bez vleku) za těch 10 normálně jezdí (starý BH, věřim že s BP bych díky pětikvaltu šel ještě níž), tak za kolik bude jezdit nějaká naftová konkurence, tak aby to bylo na stejně velkým autě s 20cm světlou výškou, HDM automatem (bo dvojspojka na rozjezdy v kolonách je na houby a na nějakou manipulaci v terénu už tuplem), normálním funkčním 4x4 (takže žádný haldex, který je dobrý tak akorát k nalepení cedulky na páté dveře) a výkonem 150kW? Schválně jsem si to vyklikal na spritmonitoru - zkusil jsem nějakou starší Audi A6 allroad (nenapadá mě upřímně takhle z hlavy moc jinejch aut těhlech parametrů) a první auto v seznamu (seřazeno dle spotřeby) má 8,3l/100km Takže ani ty dva litry to nebudou... Jasně, oni dva litry spotřeby při většim nájezdu taky nějaký peníze jsou... ale zase časem zaplatíš za údržbu něco, co u benzinový atmosféry nemáš a byť asi pořád budeš v plusu... tak chrochtat to prostě chrochtáromull píše: Já mám sice "traktor", ale nehulí, nesmrdí a ani nechtochtá a ani MT nemá , ty dva litry jsou ale sakra znát a oni to ale ani dva litry nejsou. Vím dobře jak a za kolik jezdila H6, měl jsem ji 6 let, ale ty průměry co teď jezdím za 7 by za 10 nedala a s vlekem už vůbec ne . Těch 30 kkm ročně tak pro mě představuje cca 80 kKč úspory na palivu, což se už počítá. Projev motoru sice není až takový jako u benzínových šestiválců, ale zase s vlekem se s tím jezdí o moc …
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49333
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Doporučte model Subaru
Hele tak zpět k tématu. H6 180 kW prostě není to, co Jarous350 hledá !! To prostě není motor, který lze bez výhrad doporučit na plyn !!
To co hledá je Outback BP 2,5 to jest ročník 2004-2008. To je auto, který s tunovým karavanem bude jezdit v pohodě, lze ho provozovat na plyn a na ten plyn to je schopný dlouhodobě fungovat. A bude možné najít kus, který bude ve slušném stavu a při troše péče dlouho vydrží.
To co hledá je Outback BP 2,5 to jest ročník 2004-2008. To je auto, který s tunovým karavanem bude jezdit v pohodě, lze ho provozovat na plyn a na ten plyn to je schopný dlouhodobě fungovat. A bude možné najít kus, který bude ve slušném stavu a při troše péče dlouho vydrží.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10667
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Doporučte model Subaru
Mám dojem, že Johyyy při poslední kontrole vůlí říkal že se od minule sotva hnuly, kontrolovat jde v autě, bohužel kvůli seřízení jít ven musí no. Výhoda starších SOHC je, že se daly štělovat v autě, protože tam je něco jako stavěcí šroub, nebo matka, nebo jak to je. Snad mám správné informace, že SOHC = jednoduchý štelování na autě.Tapan píše:...Už jen případné seřízení ventilových vůlí, kdy musí u H6 180 kW motor ven, je nepříjemnost, kterou si rád nechám ujít.
Já furt nechápu jak ty to děláš. Já sice jezdím hlavně krátký trasy po městě, mam to zvedlý a na AT gumách, tak je pochopitelný že to tý spotřebě moc neprospívá - dlouhodobej průměr mám 12,6 l / 100 km. Ale pamatuju si, že jsem jel jednou delší trasu a měl jsem na konci 9,8, ale byla to strašná nuda. Takže to prostě nejde tak jezdit.spm píše:... Když vezmu OTB H6, kterej (bez vleku) za těch 10 normálně jezdí (starý BH, věřim že s BP bych díky pětikvaltu šel ještě níž)...
Jinak jo, shoda asi panuje na tom, že ideální kompromis mezi co největším motorem, co nejnovějším autem a zároveň co největší snesitelnosti LPG bude 2,5 BP.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Doporučte model Subaru
Asi mě začnete kamenovat, ale já si myslím že auto co by mu mohlo vyhovovat je přesně Outback BS 2.0D. Je teda teda ta zlá a nechtěná nafta. Ale na tahání karavanu to bude mít krouťák dostatečný, navíc si na rozdíl od benzínu může vybrat jestli chce manuál nebo CVT.
Motor je to spolehlivej, nejslabší článek je filtr DPF kterej je potřeba řešit kolem 180 -220 podle skladby cest.
Když se člověk oprostí od toho zvukového projevu, nebo si prorazí bubínky, tak je to vlastně hodně slušný auto. Které oproti benzínu sežene cca o 20-30% levněji, s případným prodejem bych se úplně nebál, protože tu inzerci docela sleduji a ty auta se docela točí.
Motor je to spolehlivej, nejslabší článek je filtr DPF kterej je potřeba řešit kolem 180 -220 podle skladby cest.
Když se člověk oprostí od toho zvukového projevu, nebo si prorazí bubínky, tak je to vlastně hodně slušný auto. Které oproti benzínu sežene cca o 20-30% levněji, s případným prodejem bych se úplně nebál, protože tu inzerci docela sleduji a ty auta se docela točí.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14925
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Doporučte model Subaru
Podvlada: no s ohledem na to, co mi před pár dny psal Johyyy, mu ventilové vůle patřičně seřídí v rámci aktuální opravy. Mimo jiné. Jo, i lidi, kterým věřím, že do toho vidí, říkají, že v pohodě, nebo že s přímazem v pohodě, ale pak zjistíš, že jednou ročně mají motor mimo auto. A ano, většinou nejde říct, jestli je to plynem nebo něčím jiným. Ale H6 180 kW považuju za poměrně choulostivej agregát, kterej dokáže být spolehlivej, když se k němu slušně chováš. Ten můj se teď dělal a nemám v plánu dráždit ho plynem. A tazatel, pokud trvá na LPG, bych to taky nedoporučil.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22848
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Doporučte model Subaru
Tu za chvíli teda dostaneme ban... já teda zase nevim, jak ty spotřeby děláte vy. Teda jako jo, po městě to žere i dlažební kostky, tam je to strašný. Ale pokud neuskáču po ucpanym velkym městě, tak přes 11 to dostat nejde, pokud neni zrovna ruplej výfuk nebo takněcopodvlada píše: Já furt nechápu jak ty to děláš. Já sice jezdím hlavně krátký trasy po městě, mam to zvedlý a na AT gumách, tak je pochopitelný že to tý spotřebě moc neprospívá - dlouhodobej průměr mám 12,6 l / 100 km. Ale pamatuju si, že jsem jel jednou delší trasu a měl jsem na konci 9,8, ale byla to strašná nuda. Takže to prostě nejde tak jezdit.
Ohledně BS Outbacku - otázka je, jestli ho prodá ještě po 3 letech. Já to teda detailně nesledoval, ale u těch subařích naft mi přišlo, že se vždycky říkalo, jak 2012+ je v pohodě, pak 2013, 2014... teď se říká 2015. A vždycky se řiká, jak je to v pohodě, než ty daný auta trochu zestárnou, vzroste jejich množství s větším nájezdem a začnou jim padat motory
Re: Doporučte model Subaru
Můj karavan má taky tunu, tahám ho za BH 2.5 LPG už celkem asi 4 roky a asi 10 000km (plus dalších 90 000 bez přívěsu) a rozhodně to nemůžu doporučit. A BP na tom bude podobně. Kolik s tím karavanem najedeš a kde a kdy? Jakmile se venkovní teploty dostanou ke třicítce nastává na dálnici nebo v kopcích boj s teplotou všeho. Když nejezdíš rychleji než 80 km/h, nedrtíš šumavské kopce, jsi ochoten doplnit chladič oleje a nevadí ti spotřeba patnáct až dvacet litrů benzínu, tak snad OK. LPG na tahání moc nevyužívám, i na benzín se to hůř chladí. Čtyřkolka je samozřejmě opravdu skvělá, adhezi jsem nikdy ani na mokré trávě řešit nemusel, mám ale VTD které v BP čtyřválci už nebylo. A na suveréní jízdu kolem 100km/h je ten Outback pořád lehkej. Je ale fakt, že mám dost extrémní nároky a zacházení.jarous350 píše:O výkon na tahání zase tolik nejde, karavan má jen tunu a tahal jsem ho i focusem 1.6i. Problém byl pouze někde v kempu, když nebyla adheze. Nájezd mám tak 35tis.km/rok, LPG auto provozuju teď a ta úspora není vůbec zanedbatelná. Hledám kombíka, protože jednak se mi nelíbí krabice typu SUV (tím nechci urazit ty, kterým se líbí) a navíc nejsem přesvědčenej o jejich praktičnosti.
Za názory děkuju, budu se tedy průběžně dívat do inzerce na Outback BP 2.5, na kterém se tu shodlo více lidí.
Můj názor je, že tunový přívěs patří za dodávku (Viano, H1), nebo dvoutunové SUV. Taky se mi SUV nelíbí, ale prostě cokoliv jiného bude kompromis.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Doporučte model Subaru
ke karavanu bych si koupil d4 od landroveru. auto musí být o dost těžší než přívěs. když tahám s legacy beton nebo suť na 1800 kg vozíku, a nemusí být plný, je ta převaha hmotnosti hodně nepříjemná.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Doporučte model Subaru
Tak názory outbacka i suubaru beru, BP 2,5 bude trpět v teplech s karavanem vcelku slušně, trpí i bez něj. Pro přívěs, ať už jakýkoliv moc vhodnějších aut než je LR není. Volil bych ale z důvodu dost velkého nájezdu naftu, i když 3,0 nebo 3,2 v benzínu, nemluvě 5,0 by ho vzaly taky šmahem. V naftě je i větší výběr. Prostoru je v takovém diskouši taky spousta, určitě víc než v BP. Nic podobného bohužel Subaru nenabízí a o pohon 4x4, teda jako jeho kvalitu, bych se v případě LR taky nebál, je to legenda.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24427
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Doporučte model Subaru
Tak mělo to být subaru...
Ale když už jste to načli, tak se přidám:
https://www.autorevue.cz/test-suzuki-gr ... ve-forme_5
Není to větší kombík, je to grand vitara...
Dva kolegové z práce si jej teď pořídili, jeden právě skrz karavan, jezdí s nim pravidelně po evropě. Jsou nadšeni, nutno říct, že nic nenechali náhodě a dotáhli přes rodinné mechaniky auto ze švajcu a druhé z němec ve skvělém stavu. Nutno říct, že si umí pápnout, hladové je trochu víc, ale na plyn to snad není taky problém, tohle jsem ale už nestudoval!
Terénně to bude taky velmi zdatné auto a mě se navíc líbí.
Jen to má ty dvě chybičky malé, není to subaru a není to kombík jiní najdou beztak nějaké další chyby, málo výkonu, hmotnosti apod, na normální ježdění, tahání to ale zcela stačí.
Ono to auto má řadu výhod- pohon 4x4, uzávěrka diferenciálu, rám podvozku...
A má to přeci jen k plejádě blíže než jiné značky mě bylo suzuki vždy moooc sympatické.
Ale když už jste to načli, tak se přidám:
https://www.autorevue.cz/test-suzuki-gr ... ve-forme_5
Není to větší kombík, je to grand vitara...
Dva kolegové z práce si jej teď pořídili, jeden právě skrz karavan, jezdí s nim pravidelně po evropě. Jsou nadšeni, nutno říct, že nic nenechali náhodě a dotáhli přes rodinné mechaniky auto ze švajcu a druhé z němec ve skvělém stavu. Nutno říct, že si umí pápnout, hladové je trochu víc, ale na plyn to snad není taky problém, tohle jsem ale už nestudoval!
Terénně to bude taky velmi zdatné auto a mě se navíc líbí.
Jen to má ty dvě chybičky malé, není to subaru a není to kombík jiní najdou beztak nějaké další chyby, málo výkonu, hmotnosti apod, na normální ježdění, tahání to ale zcela stačí.
Ono to auto má řadu výhod- pohon 4x4, uzávěrka diferenciálu, rám podvozku...
A má to přeci jen k plejádě blíže než jiné značky mě bylo suzuki vždy moooc sympatické.
Naposledy upravil(a) sima dne stř kvě 13, 2020 7:56 pm, celkem upraveno 3 x.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Doporučte model Subaru
spm: nechci to tu moc prasit, tak už jenom krátce. Dnes jsem se schválně snažil držel trochu zpátky a odpoledne jsem si dal otočku kousek za Znojmo a zpět se spotřebou 6,1 po dotankování a s průměrem dle PP 63,7 km/h. Na R6 180 kW s kjlasickou AT a 4x4 myslím dobrý. To bylo s H6 nemožný. Normálně jezdím okolo 7/100, ale s průměrem přes 70 km/h, dálnice většinou 160+ na tempomat. Přitom bral BP H6 hrubě přes 10 a na dálnici úpři 160+ a po zpomalení zase se snahou o max zrychlení mi vzal přes 13. Na Subaru nedám dopustit a měl jsem ho moc rád, ale ten můj nynější "chrocht" o stejném výkonu by mu ukázak záda hodně rychle, a to na okresce i dálnici a je v něm i větší ticho, do 200 km/h je to úplně v pohodě .spm píše:
Srovnáváš ale zase dost nesrovnatelný... Když vezmu OTB H6, kterej (bez vleku) za těch 10 normálně jezdí (starý BH, věřim že s BP bych díky pětikvaltu šel ještě níž), tak za kolik bude jezdit nějaká naftová konkurence, tak aby to bylo na stejně velkým autě s 20cm světlou výškou, HDM automatem (bo dvojspojka na rozjezdy v kolonách je na houby a na nějakou manipulaci v terénu už tuplem), normálním funkčním 4x4 (takže žádný haldex, který je dobrý tak akorát k nalepení cedulky na páté dveře) a výkonem 150kW? Schválně jsem si to vyklikal na spritmonitoru - zkusil jsem nějakou …
Nemá to ale tu požadovanou světlou výšku, takže bez terénu........
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Doporučte model Subaru
Tak Vitara 2,4i je určitě dobrá, ale ruku na srdce, 35 kkm ročně bych v tom trávit nechtěl ani náhodousima píše:Tak mělo to být subaru...
Ale když už jste to načli, tak se přidám:
https://www.autorevue.cz/test-suzuki-gr ... ve-forme_5
Není to větší kombík, je to grand vitara...
Dva kolegové z práce si jej teď pořídili, jeden právě skrz karavan, jezdí s nim pravidelně po evropě. Jsou nadšeni, nutno říct, že nic nenechali náhodě a dotáhli přes rodinné mechaniky auto ze švajcu a druhé z němec ve skvělém stavu. Nutno říct, že si umí pápnout, hladové je trochu víc, ale na plyn to snad není taky problém, tohle jsem ale už nestudoval!
Terénně to bude taky velmi zdatné auto a mě se navíc …
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24427
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Doporučte model Subaru
Jo určitě je dobrá. Proč myslíš, není pohodlná dost? Já v tom nejel, musím se v tom svézt, jsem s tma klukama denně v práci, jen se domluvit.
Píšou že má i nižšší těžiště, to by mohlo aspoň nějak slušně podržet v zatáčce, kdo nezávodí... přitom světlá výška 20 cm.
Píšou že má i nižšší těžiště, to by mohlo aspoň nějak slušně podržet v zatáčce, kdo nezávodí... přitom světlá výška 20 cm.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98