Tomášův Forester iS Good
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15007
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tomášův Forester iS Good
Šíma: na Foresteru mi to tenkrát rozkousala kuna, tak jsem to vyndal a že by mi to nějak chybělo...to ani ne. Ve vyšších rychlostech jsou víc slyšet gumy a obzvlášť na Foresteru ve vyšších rychlostech největší hluk dělá ta posraná guma v přední části bočního okénka, u zpětného zrcátka
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Tomášův Forester iS Good
Mám gumy- trojúhelníky sevřené, tudy to nefučí a hukot od kol, že by přerušil na dálnici vytočený motor SG na 130-150 to opravdu ne, to zase nehrozí u mě, asi jsi měl jiné auto, nevím, já to mám teda takhle. Nemluvím včil o jízdě třeba za deště, to je pak jiný fičák od kol, to ano.
Mě kdyby izolaci sežrala kuna nalepím tam novou a díky tomu i účinější. A kunu odrovnám nemám je rád, nesnáším je.
Kdysi jsem si dolepoval izolaci i na pažoutovi 309, to byl taky tichý motor, šlo mě právě o ty dálniční přesuny, to ztišení nebylo placebo, to se konalo, tak právě proto si nemyslím, že izolace je tam pro nic za nic.
Mě kdyby izolaci sežrala kuna nalepím tam novou a díky tomu i účinější. A kunu odrovnám nemám je rád, nesnáším je.
Kdysi jsem si dolepoval izolaci i na pažoutovi 309, to byl taky tichý motor, šlo mě právě o ty dálniční přesuny, to ztišení nebylo placebo, to se konalo, tak právě proto si nemyslím, že izolace je tam pro nic za nic.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15007
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tomášův Forester iS Good
Dobrý diskutér pro argument i přes plot skočí
Můžu se mýlit, ale měl jsem za to, že zrovna ty po té dálnici zas tak moc nenajezdíš. Já taky minimálně. Jinak já na dálnici jezdím nejčastěji tak 140 tacho, nevidím důvod to honit víc. A fakt jsem slyšel víc gumy než motor, navíc boxer zní hezky. Po pár desítkách tisíc km ve Felicii to člověk dokáže doopravdy ocenit
Můžu se mýlit, ale měl jsem za to, že zrovna ty po té dálnici zas tak moc nenajezdíš. Já taky minimálně. Jinak já na dálnici jezdím nejčastěji tak 140 tacho, nevidím důvod to honit víc. A fakt jsem slyšel víc gumy než motor, navíc boxer zní hezky. Po pár desítkách tisíc km ve Felicii to člověk dokáže doopravdy ocenit
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23029
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Tomášův Forester iS Good
Na dálnici nejvíc hučí zadní diferák A kdo si myslí že ne, ať mi svoje auto půjčí a najdu mu to tam taky
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15007
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tomášův Forester iS Good
spm: stav se, když mi to ukážeš na Feldě, máš u mne Avii plnou náhradních dílů na Libero
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3748
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Tomášův Forester iS Good
Si fakt pohotovej
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Tomášův Forester iS Good
Štěpáne já vůbec nikam neskákal a nemám to zapotřebí no a jinak přeci nejde o mě, ale o tady o majitele a když tedy by šlo o mé potřeby, tak já mám rád v autě ticho a když už tedy nemám vytlumený kočár, tak aspoň nevidím důvod proč se zbavovat stávající jakékoliv izolace. Či ji tedy v tomto případě neobnovit.Tapan píše:Dobrý diskutér pro argument i přes plot skočí
Můžu se mýlit, ale měl jsem za to, že zrovna ty po té dálnici zas tak moc nenajezdíš.
Já po dálnici ano minimálně, ale mě to opravdu stačí i tak, chci si jízdu užít a ne naopak, zbytečně přitěžovat hlukem, kor že když už vyjedu na dálnici, jedu většinou ix hodin, tj pro mě úplně jedno jestli raz za rok, či pětkrát na delší výlet.
Na okresce sem tam jedu taky 130-140, byť málo, tak ano, nejsem světec. Tož tj za mě tak všechno, vůbec neřeším co kdy jak a kam jedu, ale izolace funguje, nějak jo a to mě stačí k tomu abych jí tam měl. Jak říkám, jednou jsem jí na autě neměl, ano na jiném a když jsem jí nandal, byl to rozdíl, to je bez diskuze.
Co se týče subařího projevu máš pravdu, je moc hezký, příjemný, ale monotonní hukot vytočeného, zbytečně vytočeného motoru taky není nic moc.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Tomášův Forester iS Good
Já ti to věřím jen co ty pneu, nebyla příčina v nich? Jo ve feldě to je úplně jiná liga, to oceníš pak...Tapan píše: fakt jsem slyšel víc gumy než motor, navíc boxer zní hezky. Po pár desítkách tisíc km ve Felicii to člověk dokáže doopravdy ocenit
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20878
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Tomášův Forester iS Good
My máme ve Foresterovi ticho .Tapan píše:Šíma: na Foresteru mi to tenkrát rozkousala kuna, tak jsem to vyndal a že by mi to nějak chybělo...to ani ne. Ve vyšších rychlostech jsou víc slyšet gumy a obzvlášť na Foresteru ve vyšších rychlostech největší hluk dělá ta posraná guma v přední části bočního okénka, u zpětného zrcátka
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15007
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tomášův Forester iS Good
Šímo, proč ne, když tam izolaci chceš, tak ji tam měj, já prostě přes jiné zvuky, poloterénními pneumatikami počínaje a rádiem konče, slyšel motor tak málo, že mi to přišlo jako ta nejposlednější věc, kterou na autě řešit. Přenos hluku od motoru do kabiny bude z 99 procent jinými cestami než skrz málo odtlumenou haubnu.
Jirko, to je kravina, jestli máš ve Foresteru ticho, vypadá to spíš na špatnou skladbu cest, málo jezdíš lesem
Jirko, to je kravina, jestli máš ve Foresteru ticho, vypadá to spíš na špatnou skladbu cest, málo jezdíš lesem
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Tomášův Forester iS Good
Ty Tapane, ty vážně v rychlosti GPS 140 km neslyšíš motor, nebo jej slyšíš tak zanedbatelně? Vždyť tomu lesníkovi chybí šestka jak sůl. To musíš teda rádio pěkně vyhulovat, nebo mít fááákt hlučné pneu a to jsem ti i psal, já mám pneu tiché...i když taky mírně terénní, nicméně s ryze terénními to nemá nic společného.
Edit: vidíš to a mě právě izolace přijde to nejjednodušší a rozhodně ne zbytečné co bych autu dal a za pár kaček, proti jiným investicím jo.
Edit: vidíš to a mě právě izolace přijde to nejjednodušší a rozhodně ne zbytečné co bych autu dal a za pár kaček, proti jiným investicím jo.
Naposledy upravil(a) sima dne ned čer 28, 2020 11:52 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 15007
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tomášův Forester iS Good
Už ho nemám, jezdí na Liberecku, tak je to možná selektivní paměť. Byla to dokonce 4stupňová AT. Motor určitě byl slyšet, ale rozhodně nerušil. Neměl jsem vyřešený hluk od bočního okénka, takže motor byl zanedbatelná složka. Každopádně rozhodně si nemyslím, že významná část hluku motoru putuje do kabiny skrz chybějící hadr pod haubnou.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Tomášův Forester iS Good
No a tj právě ono, úhel pohledu. Tobě způsobovaly hluk jiné věci, trojúhelník, pneu, rádio a tak jsi motor neřešil. Kdyby jsi tohle vyřešil, tak začneš třeba řešit další zdroj hluku motor a třeba by došlo i na ten hadr, jak shazuješ tu izolaci, ono každý "hadr" dobrý co se týče odhlučnění, to snad nebudem popírat, to neplatí jen v autech.
Já neříkám, že mě motor ruší, to ne, ale když by byl tišší, když by se teda nemusel tak točit při dálničních mírných nadlimitech tak o to lépe, ale dá se s tím jezdit a žít dobře i tak jak to je, i kdybych používal dálnice denně.
No asi bych to zkusil odtlumit pak tak jak někteří zde, to by byla výzva pro mě, bo ticho mám rád, to se přiznám
Edit: jo tak 4 AT, to je ta diskuze minulá ...tj ale přeci docela zásadní informace! Nevím jak řadí, jak točí, kolik při reálných 140 km, asi taky dost, ale tipuji méně než manuál? Možná se pletu, jen první odhad, tohle už patří jinam, Tomáš nás právem vyhodí.
Já neříkám, že mě motor ruší, to ne, ale když by byl tišší, když by se teda nemusel tak točit při dálničních mírných nadlimitech tak o to lépe, ale dá se s tím jezdit a žít dobře i tak jak to je, i kdybych používal dálnice denně.
No asi bych to zkusil odtlumit pak tak jak někteří zde, to by byla výzva pro mě, bo ticho mám rád, to se přiznám
Edit: jo tak 4 AT, to je ta diskuze minulá ...tj ale přeci docela zásadní informace! Nevím jak řadí, jak točí, kolik při reálných 140 km, asi taky dost, ale tipuji méně než manuál? Možná se pletu, jen první odhad, tohle už patří jinam, Tomáš nás právem vyhodí.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7855
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Tomášův Forester iS Good
Motor EJ201 nepotřebuje žádný "hadr". Ten je na autě tím nejmenším zdrojem hluku. Navíc je to celkem příjemný hluk.
Edit: automat točí méně, při ustálené dálniční rychlosti
Edit: automat točí méně, při ustálené dálniční rychlosti
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24584
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Tomášův Forester iS Good
Tak točí méně...
Já si ten hadr rád nechám.
Já si ten hadr rád nechám.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98