otazka na podvozek (coilovers) obecne
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Stando, diky. Mezitim jsem si info castecne nasel.
Predek bude jak píšeš a zadek na vrchu take. ja mam ale VA a to ma zadni spodni ramena na spodku prepazene, takze by tlumic nesel nastavovat primo ze spodku a musi mit asi stelovaci kolecko umistene jeste ned zadnim ramenem, coz podle univerzalniho manualu k KW V3 je take mozne.
Uklidnil jsi mne, ze ikdyz se to nastavuje ze spodu, takze to jaks taks jde. Kvuli tomuto relativne tezko realizovatelnemu nastavovani jsem uz zacal uvazovat o tech Ohlins RaT. Tam se ale (komprese a rebound spolecne) na zadku steluje nahore a predek dole, stejne jako k KW. Cili to problmaticke stelovani vepredu je tam také. Je zajímavé, že u těch Ohlinsu píšou, že se hlavně mění rebound a komprese minimálně.
Cili nejspis pujdu do tech KW. Cesky dealer je ale schopny je dodat do 1 - 2 mesicu. Mezitm alespon budu mit cas sehnat origo Subaru horni ulozeni.
Predek bude jak píšeš a zadek na vrchu take. ja mam ale VA a to ma zadni spodni ramena na spodku prepazene, takze by tlumic nesel nastavovat primo ze spodku a musi mit asi stelovaci kolecko umistene jeste ned zadnim ramenem, coz podle univerzalniho manualu k KW V3 je take mozne.
Uklidnil jsi mne, ze ikdyz se to nastavuje ze spodu, takze to jaks taks jde. Kvuli tomuto relativne tezko realizovatelnemu nastavovani jsem uz zacal uvazovat o tech Ohlins RaT. Tam se ale (komprese a rebound spolecne) na zadku steluje nahore a predek dole, stejne jako k KW. Cili to problmaticke stelovani vepredu je tam také. Je zajímavé, že u těch Ohlinsu píšou, že se hlavně mění rebound a komprese minimálně.
Cili nejspis pujdu do tech KW. Cesky dealer je ale schopny je dodat do 1 - 2 mesicu. Mezitm alespon budu mit cas sehnat origo Subaru horni ulozeni.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Tady mas fotku jak to vypada v realu, na fotce jsou zadni tlumice,ale ty jsou principielne totozne s prednimi na GD.
Kdyztak az se budes motat kolem auta, tak si vytoc trosku predni kola, a zkus se podivat, kde je dno tlumice a jak se da k nemu dostat. Pristup mi prisel lepsi ze strany ode dveri nez od narazniku.
Nemyslim si,ze na ten spodni ventil polezes nejak casto. Parkrat si to zkusis,a pak ho nechas stejne zavreny na co nejvic,a pripadne si to pritrvrdis na nejaky okruh jenom na reboundu, ktery se dela pohodlne zvrchu. Me prijde ten bound u KW docela mekky a jeste bych snesl tvrdsi variantu (ale to muze byt i starim podvozku).
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Kdyztak az se budes motat kolem auta, tak si vytoc trosku predni kola, a zkus se podivat, kde je dno tlumice a jak se da k nemu dostat. Pristup mi prisel lepsi ze strany ode dveri nez od narazniku.
Nemyslim si,ze na ten spodni ventil polezes nejak casto. Parkrat si to zkusis,a pak ho nechas stejne zavreny na co nejvic,a pripadne si to pritrvrdis na nejaky okruh jenom na reboundu, ktery se dela pohodlne zvrchu. Me prijde ten bound u KW docela mekky a jeste bych snesl tvrdsi variantu (ale to muze byt i starim podvozku).
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2916
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Žádný mlácení se nekoná. Ten podvozek funguje tiše a dobře i s tím uložením. A čím rychleji po rozbitém povrchu, tím líp.zhor píše:Dundee má ten podvozek už delší dobu, tak třeba napíše nějaký poznatek o jestli mu mlátí unibal nebo ne.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Dusane, kdyz si vybiral, koukal si i na Bilsteiny? Vzhledem k tomu ze se ted dodavaji jako OEM do americkych limitek (type RA, series Grey atd.) tak se dela na VA i jako kit koukam, neporovnaval si?
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Kubo, na Bilsteiny jsem se nedíval. Můj požadavek na podvozek je totiž přesně opačný, nez chce většina (ve fórech, na tube). Ta většina chce v prvé řadě snížit auto a v druhé řadě podvozek pritvrdit, aby s ním mohli jezdit na hladkém asfaltu po okruhu. A pro tento případ jsou podle mne i ty Bilsteiny, ale mohu se mýlit.
Já naopak chci, pokud možné, podvozek vůbec nesnizovat, což asi úplně nepůjde, v zimě totiž jezdím do míst, kde i stávajícím podvozkem drhnu o snih. Za druhé, chci podvozek zmekcit, protože se většinou proháním po rozmlacenych cestách.
Kromě českých podvozku, mi pak že zavedených firem a za ještě pro mě akceptovatelné ceny vyšel ten Ohlins RaT a KW V3, přičemž ten KW by měl mít schopnost být mekci (dá se samozřejmě i pritvrdit) a dá se na něm samostatně měnit stlačení i odskok, kdežto u Ohlinsu ne. Rozhodlo však, že jsem na tube našel jedno video, kde na předchozí generaci STI, která je měkčí nez náse, si někdo dal Ohlins RaT a používal ho i na rozmlacene cestě a říkal, že je podvozek pořád dosti tvrdy. Čili, nyní jsem v procesu objednávky KW V3.
Já naopak chci, pokud možné, podvozek vůbec nesnizovat, což asi úplně nepůjde, v zimě totiž jezdím do míst, kde i stávajícím podvozkem drhnu o snih. Za druhé, chci podvozek zmekcit, protože se většinou proháním po rozmlacenych cestách.
Kromě českých podvozku, mi pak že zavedených firem a za ještě pro mě akceptovatelné ceny vyšel ten Ohlins RaT a KW V3, přičemž ten KW by měl mít schopnost být mekci (dá se samozřejmě i pritvrdit) a dá se na něm samostatně měnit stlačení i odskok, kdežto u Ohlinsu ne. Rozhodlo však, že jsem na tube našel jedno video, kde na předchozí generaci STI, která je měkčí nez náse, si někdo dal Ohlins RaT a používal ho i na rozmlacene cestě a říkal, že je podvozek pořád dosti tvrdy. Čili, nyní jsem v procesu objednávky KW V3.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Kucíí, víte co by mě zajímalo? Já to auto zatím nemám moc dlouho a zatím na to nikdy nepřišla řeč. Proč jet po rozbitém povrchu "čím rychleji - tím líp", tomu celkem rozumím a pochopil jsem to krátce po koupi..dundee. píše: Žádný mlácení se nekoná. Ten podvozek funguje tiše a dobře i s tím uložením. A čím rychleji po rozbitém povrchu, tím líp.
Máte nějakou zkušenost s tím, co na tuto teorii říká podvozek obecně? Myslím stran živostnosti čepů, silentbloků, ložisek...., prostě všeho ostatního na nápravě?ˇ
Že to časem odejde, to je jasné. Nějak si ale nevybavuji, že by tady na to někdy v souvislosti s STI či WRX přišla řeč?!? Snad jsem jen zachytil, že tuším Geraltos nedávno dělal komplet generálku (možná to byl někdo jiný), ale po těch kilometrech, o kterých psal, tomu celkem rozumím a nakonec to vzal s gruntu i s tlumičema.
Tak co? Nějaké zkušenosti?
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
nejspis se nemylis, v tech kitech fakt pisou lowering 20-45mm, me vrtalo hlavou jestli je to povinny nebo ne ale nejspis jo. Na druhou stranu v tech limitkach na OEM kitu, tam ty auta snizeny rozhodne nejsou, jen S209. Akorat ze ty OEM zase nejsou ty stavitelny kusy... Ale podle me budou mit ty oem stejnou charakteristiku jako MY2018-2020 coz je ta mekci varianta, jen me napadlo jestli si to nehledal.lazard píše:Kubo, na Bilsteiny jsem se nedíval. Můj požadavek na podvozek je totiž přesně opačný, nez chce většina (ve fórech, na tube). Ta většina chce v prvé řadě snížit auto a v druhé řadě podvozek pritvrdit, aby s ním mohli jezdit na hladkém asfaltu po okruhu. A pro tento případ jsou podle mne i ty Bilsteiny, ale mohu se mýlit.
Nu, jak to pises tak si nejspis vybral dobre, tak at to mas co nejdriv a si spokojenej
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Většinou je potichu, a až se rozpovídá, tak tu upovídanou část hledáš a až ji najdeš tak ji vyměníš. Témat "zvuky od podvozku" je tu dostTraveller píše: Máte nějakou zkušenost s tím, co na tuto teorii říká podvozek obecně? Myslím stran živostnosti čepů, silentbloků, ložisek...., prostě všeho ostatního na nápravě?ˇ
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Tak já jsem také občas na forejsovi něco řešil. Spíš jsem byl zvědav, jak je na tom STI s těmito věcmi obecně. Tipnul bych si, že by to mělo něco vydržet, tak snad to tak bude.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: otazka na podvozek (coilovers) obecne
Kdyby na tom bylo dobre,tak by zkrachovali vyrobci polyuretanovych silentbloku. Ja myslim, ze je na tom uplne stejne,jenom tim ze se to auto pouziva extremneji,tak se zavady projevi a resi drive.
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001