Bartovo Forester SF
Re: Bartovo Forester SF
Jsem z okolí Jablonce nad Nisou. Okno je vymontované z jednoho dárce a šlo v pohodě otevřít i zavřít.
Re: Bartovo Forester SF
Super kolik za něj? Kdyžtak mi napiš na FB: Bartoloměj Selskej
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Sraz úspešně za mnou, nakonec semnou jel i kámoš se starým OTB H6. Komunita Subaristů je fakt skvělá
Mechanismus na střešní okno mi po uplné náhodě dovezl jiný borec co jel z Liberce na sraz a měl vozík že veze ještě nějaký díly.
Takže v neděli proběhla montáž a demontáž. Co se týče oddělání plastů a stropnice šlo to super, ale pak celý auto od skelných vláken ze stropnice .
Ale bohužel "nové" střešní okno je taky rozbité. Sice jezdí ale jedna strana se prostě nezvedne a nezavře se uplně.
Borec od kterého jsem to měl říkal že fungovalo a veřím tomu ale že mu 2 roky leželo na půdě a nedivil bych se tomu kdyby se i samo "rozbilo". Při čištění doma jsem našel v jedné kolejnici takovou plastovou "kostičku" a to je vono proč se to nezvedá no.
Tak jsem oddělal okno a dal mechanismus do polohy zavřeno a operace střešní okno se odsouvá na neurčito. V nejbližší době to nechci ani vidět .
Ale okno mi bude chybet používal sem ho prakticky furt.
A po nekolika rozhovorech vibrace celýho auta kolem 75-85 Km/h budou nejspíš zadní poloosy v kloubech. Takže za pár měsíců se na to vrhnem Starý poloosy maj stejně steřelý manžety a asi i kloouby už za sebou
Taky hlavně čím prázdnější auto vzadu je ( skoro prázdná nádrž a tak ) tak to vibruje víc než když je nádrž plná nebo s nějakým nákladem
Mechanismus na střešní okno mi po uplné náhodě dovezl jiný borec co jel z Liberce na sraz a měl vozík že veze ještě nějaký díly.
Takže v neděli proběhla montáž a demontáž. Co se týče oddělání plastů a stropnice šlo to super, ale pak celý auto od skelných vláken ze stropnice .
Ale bohužel "nové" střešní okno je taky rozbité. Sice jezdí ale jedna strana se prostě nezvedne a nezavře se uplně.
Borec od kterého jsem to měl říkal že fungovalo a veřím tomu ale že mu 2 roky leželo na půdě a nedivil bych se tomu kdyby se i samo "rozbilo". Při čištění doma jsem našel v jedné kolejnici takovou plastovou "kostičku" a to je vono proč se to nezvedá no.
Tak jsem oddělal okno a dal mechanismus do polohy zavřeno a operace střešní okno se odsouvá na neurčito. V nejbližší době to nechci ani vidět .
Ale okno mi bude chybet používal sem ho prakticky furt.
A po nekolika rozhovorech vibrace celýho auta kolem 75-85 Km/h budou nejspíš zadní poloosy v kloubech. Takže za pár měsíců se na to vrhnem Starý poloosy maj stejně steřelý manžety a asi i kloouby už za sebou
Taky hlavně čím prázdnější auto vzadu je ( skoro prázdná nádrž a tak ) tak to vibruje víc než když je nádrž plná nebo s nějakým nákladem
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bartovo Forester SF
Silentbloky zadních ramen máš měněný? Vibrace od poloosy by neměla být závislá od hmotnosti auta, ne?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bartovo Forester SF
Můžou bejt poloosy v jinym úhlu. Což ovlivní nejen to, v jakym úhlu je vytočenej CV koub, ale i to, jak je vylezlej/zalezlej ten pohyblivej u diffu. Může v jiný poloze mít jinou vůli...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Bartovo Forester SF
Nene bohužel tohle je jistota. Kdybych nenašel v pojezdech tu plastovou kostičku "volně" tak by mohlo bejt něco jinak s oknem ale takhle ne
Jak říká podvlada. Je jinak zalezlej vylezlej vnitřní kloub a dělá to jen při plynu, na volnoběh ne.
Jak říká podvlada. Je jinak zalezlej vylezlej vnitřní kloub a dělá to jen při plynu, na volnoběh ne.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Tak, skoro před rokem stejné foto, na stejném místě. Zase nákupy na tábor . a v Sobotu mizím na 14 dní do jeseníků na tábor.
Ale díky tomu že bylo cca 150 kg v kufru tak si zadek pěkně sedl a poloosy byly vícéměne přesně vodorovně s asfaltem, schválně sem to projel a od 75-90 jdou cítět uplně mikro vibrace a auto ani tak nepocukávalo pří poštění plynu a přidání. Takže vše ukázalo na zadní poloosy že jsou vyběhané a čím víc jsou vytaženejší z vnitřního kloubu tím víc mají vůli.
Ale díky tomu že bylo cca 150 kg v kufru tak si zadek pěkně sedl a poloosy byly vícéměne přesně vodorovně s asfaltem, schválně sem to projel a od 75-90 jdou cítět uplně mikro vibrace a auto ani tak nepocukávalo pří poštění plynu a přidání. Takže vše ukázalo na zadní poloosy že jsou vyběhané a čím víc jsou vytaženejší z vnitřního kloubu tím víc mají vůli.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Tak dneska konečně jsem odevzdal zkušenému mekánikovy co dělá Subaru. A jehop první věta byla hned tobě teče chladič? Říkám že o ničem nevím, ale borec že cití nasládlou kapalinu a ejhle. Chladička na minimu a chladič teče malinko ,apak že mi ještě prolína víko ventilů tak se to taky věmění. Takže z výměny vnitřních zadních kloubů a manžet je toho nakonec víc . Ale dobrý že se na ten chladič přišlo zrovna u mekánika.
A rovnou mi nabídl průplach motoru a výměnu za 5w40 ( stavající 10W40). Že to motoru udělá daleko lípa že to dává skoro do všech subaru sice možná trochu požere víc olej, protože toje dle mého důvod proč tam někdo dal 10w40. Tak sem říkal že o té výměně popřemýšlím a uvidíme na kolik vyjde dosavadní oprava.
Zatím sem 10w40 doléval tak 400ml po 7000 tis km? nebo tak, což si myslím je pohoda
Už padlo vív za servis než za projezdenej benzín
A rovnou mi nabídl průplach motoru a výměnu za 5w40 ( stavající 10W40). Že to motoru udělá daleko lípa že to dává skoro do všech subaru sice možná trochu požere víc olej, protože toje dle mého důvod proč tam někdo dal 10w40. Tak sem říkal že o té výměně popřemýšlím a uvidíme na kolik vyjde dosavadní oprava.
Zatím sem 10w40 doléval tak 400ml po 7000 tis km? nebo tak, což si myslím je pohoda
Už padlo vív za servis než za projezdenej benzín
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Bartovo Forester SF
Proplach motoru dalším olejem je imho nesmysl. Normálně bych tam nalil jakejkoliv motorovej olej a jezdil. 20 let starou vránu, co má 10x objetou zeměkouli stejně zázračným olejem nezachráníš...
Ohledně chladiče - koukni ještě na hadice a spony. Ty asi nebudou v bůhvíjakým stavu...
Ohledně chladiče - koukni ještě na hadice a spony. Ty asi nebudou v bůhvíjakým stavu...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Bartovo Forester SF
Tak po čase zas nějaké zprávy .
Auto bylo u mechanika a vyměnil se jen chladič a těsnění pod víky ventilů. Mechanika si chválíma doporučuju. Je vidět že tomu rozumí a neplatil sem buhvíkolik ale tohle byly zatím lehké úkony.
No měly se dělat zadní vnitřní klouby na poloosách ale mechanik se je snažil sehnat ale nesehnal ( i když sem mu to předem říkal že se nedají sehnat, ale chtěl to zkusit. Proto sem chtěl měnit celé poloosy) . Holt starý SFko neměl pod rukama dlouho prý .
Takže za měsíc tak pojedu znova vyměnit celé poloosy kus kus.
Spíš co mě naštvalo je to že kloub vnitřní vepředu který byl vyměněn za nový je nejvíc v prd*** po asi 3 měsích....
No ale aby mě to auto jen neštvalo pořidíl sem mu novou tvář . Dlouho sem chtěl dopředu Forestráckej znak a viděl sem že na Ebay stojej celkej rakety ale vůbec mě nenapadlo si to u někoho nechat vytisknou na 3d tiskárně za pár korun. V Subatechu měly masku v mojí barvě o které sem už dlouho veděl a no je to na světě . Te už je Forester jedinečnej
Jak sem tu řešil zkorodovanou trubku na vedení paliva u spojky co vede pod zadníma sedačkama tak ho to napadlo, říznout kousek za průchodkou vevnitř v interiéru a napertlovat tam novou a dole top bude v poho jen zasanutý do gumové hadice bez té "rychlospojky", že to prej bude fungovat taky jak u brzdovýho vedení, což je zajímavá možnost
Auto bylo u mechanika a vyměnil se jen chladič a těsnění pod víky ventilů. Mechanika si chválíma doporučuju. Je vidět že tomu rozumí a neplatil sem buhvíkolik ale tohle byly zatím lehké úkony.
No měly se dělat zadní vnitřní klouby na poloosách ale mechanik se je snažil sehnat ale nesehnal ( i když sem mu to předem říkal že se nedají sehnat, ale chtěl to zkusit. Proto sem chtěl měnit celé poloosy) . Holt starý SFko neměl pod rukama dlouho prý .
Takže za měsíc tak pojedu znova vyměnit celé poloosy kus kus.
Spíš co mě naštvalo je to že kloub vnitřní vepředu který byl vyměněn za nový je nejvíc v prd*** po asi 3 měsích....
No ale aby mě to auto jen neštvalo pořidíl sem mu novou tvář . Dlouho sem chtěl dopředu Forestráckej znak a viděl sem že na Ebay stojej celkej rakety ale vůbec mě nenapadlo si to u někoho nechat vytisknou na 3d tiskárně za pár korun. V Subatechu měly masku v mojí barvě o které sem už dlouho veděl a no je to na světě . Te už je Forester jedinečnej
Jak sem tu řešil zkorodovanou trubku na vedení paliva u spojky co vede pod zadníma sedačkama tak ho to napadlo, říznout kousek za průchodkou vevnitř v interiéru a napertlovat tam novou a dole top bude v poho jen zasanutý do gumové hadice bez té "rychlospojky", že to prej bude fungovat taky jak u brzdovýho vedení, což je zajímavá možnost
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Super !!! Teď je to auto dokonalý !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- rajnoch
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 460
- Registrován: stř říj 25, 2017 8:13 pm
- Jméno a příjmení: ondra
- Bydliště: palkovice
Re: Bartovo Forester SF
ještě chvíli a budeš mít stejného krasavce jak JA
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
Ten cumak je exklusivni!
Re: Bartovo Forester SF
Čau mám možnost koupit s turbo najeto 170 000 pečlivě pečováno minimum koroze dovezeno 2011 z Itálie pak to měl v Česku jeden majitel. Nikde nic neprolíná a nekape. Olej nežere. Spodek byl stříkanej každej rok fakt pěknej. Za jízdy nikde nic na podvozku neklepe a jízdní vlastnosti úplně super všechno táhne a jede jak má. Interiérově je taky fakt pěknej ale ten motor se mi nezdá.
Za studena podle mě byl slyšet Piston slap. Ale za tepla to úplně podle mě nezmizelo video je slyšet za tepla co si o tom myslíte? ( O motoru na videu). Mám čas do neděle. Auto je za 70tis. Borec to prý servisuje u borců co dělaly u Subaru a říkaj že je to pohoda...
Borec do něho pořád investoval ale manželka dostala firemní auto tak ho už nevyužijí. Takže rozhodnutí že ho bude prodávat padlo až někdy v poslední době. Moje 92kw SF sice má piston slap za studena ale za tepla přede jak kotě a je tižší než tohle.
Na Fb zatím prý klika jak vyšitá.
https://www.youtube.com/watch?v=tw5q4sP ... est%C3%ADk
Za studena podle mě byl slyšet Piston slap. Ale za tepla to úplně podle mě nezmizelo video je slyšet za tepla co si o tom myslíte? ( O motoru na videu). Mám čas do neděle. Auto je za 70tis. Borec to prý servisuje u borců co dělaly u Subaru a říkaj že je to pohoda...
Borec do něho pořád investoval ale manželka dostala firemní auto tak ho už nevyužijí. Takže rozhodnutí že ho bude prodávat padlo až někdy v poslední době. Moje 92kw SF sice má piston slap za studena ale za tepla přede jak kotě a je tižší než tohle.
Na Fb zatím prý klika jak vyšitá.
https://www.youtube.com/watch?v=tw5q4sP ... est%C3%ADk
Naposledy upravil(a) barts dne sob zář 18, 2021 7:46 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20664
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bartovo Forester SF
Já si teda nemyslím, že je tohle klika. To jsem mel na sf a to byly rány jako kladivem. Tohle je akorát cvakâní
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat