Po Severce a Ludwovi ("to tece jenom nadobka ostrikovacu, to neni zadna dulezita kapalina") chapu, proc tam je pridavna nadobka.
SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
- gerda
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2247
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
- Jméno a příjmení: Michal Gerych
- Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Super, díky za vyčerpávající info.mišus píše: ↑čtv bře 31, 2022 4:00 pm To by se asi vešla, ale....
za prvé: pokud by se to dělalo z originálu, musela by se brutálně upravit, dalo by to dohromady jen 25litru paliva max navíc, aby to nesnižovalo světlou výšku a nezasahovalo do jiných věcí co jsou na rámu
za druhý: vedou tam vodovodní trubky ty by ji dost topily
Za třetí by se musely vyrobit a navařit konzole na samotnou konstrukci rámu, dost to znemožňuje hlavní silentblock převodovky a regulátor zadních brzd
Za čtvrtý by se musela dát jinam rezerva.....
Konečný výsledek počítám tak 150h práce navíc, ne-li víc a dost by to znemožňovalo údržbu a opravy
Libero má 40l nádrž a s přehledem na ni najede 600km když není člověk hovado, řekl bych že to je zbytečnost tam dělat další, to už je snazší si vzít plechovej 20l kanystr to není nenazranej boxer kterej najede na 50litru 400km a věřím, že tu někdo nahodi, že to nemá výkon a takový pindy podobný....libero není závodní auto, ale auto na pohodičku ideálně do rychlosti 100km/h
Já to spíš myslel tak, že až s tím bude Jenda skákat někde na motokrosové trati, aby se mu to nepřevažovalo na stranu, a že by se to tím líp dovážilo
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22743
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Moje vestavba má vpravo 70l nádrž na vodu, tak když se to vhodně dotankuje vodou, tak to bude v pohodě
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Myslíš že to Japonci špatně vyvážili? Na levý straně je nádrž na pravý straně je motor, kterej je značně těžší, proto je i kardan hozenej víc doleva a nejde středem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
To netuším jak je Libero vyvážený, jenom mě zaujalo, že tam zbylo tolik místa (aspoň podle fotek). Nicméně Honza to má už vymyšlený s vodou, takže se nebojím o vyvážení. Moc pěkná práce celý tento projekt
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Jenda tou vodou právě váhy rozesere Aby to kompenzoval, bude mít na druhý straně pytlíky s pískem jako v horkovzdušným balónu a jak bude upíjet vodu, tak bude odhazovat
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Počkej počkej, tak jednoduché to není! Když upije řidič, tak se musí přesunout patřičná zátěž zprava doleva, když spolujezdec tak opačně. Nebo musí pít najednou stejné množství a nic se přehazovat nebude. Vyhazovat pytlík s pískem se bude až po vykonání potřeby (lhostejno jaké - ale ven).
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Takže ideální by byla ta druhá nádrž na benzín a přečerpávání mezi nádržema, jak to mají v letadlech. No aspoň, že to mišuš tady už nacenil, kolik to dá práce a co to bude stát
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10657
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Já nevim jak chytrou vestavbu bude mít, ale možná bude i záchod, tak kdo ví, jak to bude s potřebou - a o to hůř se bude vymýšlet kam přendat zátěž
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22743
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
No záchod je umístěnej taky vpravo, tak jedině potom tu potřebu vykonávat do ledničky, ta je vlevo
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Počkat, to už začíná být fakt složitý. Kde je záchod, kde nádrž na vodu a kde zátěž? A ten záchod je s vývodem ven nebo bez vývodu? A chodí se na něj venkem nebo vnitřkem? Sakryš ... asi si to budu muset začít malovat ...
Bez ironie: Moc krásná práce.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Holt to Jendo budeš muset vyvažovat lahvacema, což u tebe nevidím jako problém
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Byste to furt dovažovali, ale co to odlehčovat? Třeba héliem nebo pro hardcore fandy vodíkem.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22743
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Já nevim, fanoušky vodíkového pohonu máme na FB, ale mně to nějak nechytlo. Zkusím to radši těma lahváčema
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22743
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: SPMovo Nejlepší auto na světě (Libero SDX '96)
Tak pro změnu jsem si o víkendu chvíli hrál s drátama, než mi pro změnu došel ten druhý kabel (nevyšel asi o 15cm, grrrr) a kabelový štítky Nicméně prásknu, že náš nejvíc nejlepší truhlář umí dodávat i moc pěkný kovové díly Takže už mám i "montážní desku" na solární regulátor a DC/DC nabíječku, která vypadala moc krásně... než jsem do ní začal vrtat a ve snaze ji nepoškrábat šponama jsem ty špony tak vehementně vysával vysavačem, až jsem ji poškrábal hubicí vysavače
Do zbytku jsem teda natahal zbylý tlustý kabely (připravil alespoň ty, na které mi nevyšly štítky), zapojil jsem 12V zásuvky ze SiF kabelů a zapojil jsem 230V ze střídače. Teď mě čeká ještě rozebrat ty propojnice, dodělat na ně ty kryty (nejsou tam natavené matky, aby to šlo zakrytovat) a utáhnout je na pevno. Pak někam ještě nacpat to brutální automobilové relátko, které akorát rozpíná ovládání webasta při vybité baterce , dopojit ty různé signály a drobotiny a zkusím to v té maketě zapnout a budu doufat, že mi ta baterka nebouchne do xichtu A pak ještě namodelovat nějaké příchytky na kabely a objednat lodní kontejner stahovacích pásek, aby to šlo nějak učesat
Do zbytku jsem teda natahal zbylý tlustý kabely (připravil alespoň ty, na které mi nevyšly štítky), zapojil jsem 12V zásuvky ze SiF kabelů a zapojil jsem 230V ze střídače. Teď mě čeká ještě rozebrat ty propojnice, dodělat na ně ty kryty (nejsou tam natavené matky, aby to šlo zakrytovat) a utáhnout je na pevno. Pak někam ještě nacpat to brutální automobilové relátko, které akorát rozpíná ovládání webasta při vybité baterce , dopojit ty různé signály a drobotiny a zkusím to v té maketě zapnout a budu doufat, že mi ta baterka nebouchne do xichtu A pak ještě namodelovat nějaké příchytky na kabely a objednat lodní kontejner stahovacích pásek, aby to šlo nějak učesat