jak dundee k STi přišel
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: jak dundee k STi přišel
Ti dva to tam proste delaji vsechno tak peclive, to je skoro k nevire. Zvuk krasnej!
Otazky si necham na Belou ..
Otazky si necham na Belou ..
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19169
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: jak dundee k STi přišel
clovece .. kouknu vecer .. vidim nove vnitrnosti ... kouknu za par hodin a ty mas funkcni motor v aute ...
uplne jsi me odrovnal a jak pises .. vrci .. tu radost ti uplne verim
nadhera at to jezdiiiiiiiiiiiiiiiiiii
uplne jsi me odrovnal a jak pises .. vrci .. tu radost ti uplne verim
nadhera at to jezdiiiiiiiiiiiiiiiiiii
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: jak dundee k STi přišel
Hurááááá. Tak už jen trochu zajet a...
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1372
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: jak dundee k STi přišel
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: jak dundee k STi přišel
Ale to je moc hezká podívaná!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: jak dundee k STi přišel
Pavle to je paráda
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2918
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: jak dundee k STi přišel
Představ si, že jsem to prožíval podobně.hamoun píše:clovece .. kouknu vecer .. vidim nove vnitrnosti ... kouknu za par hodin a ty mas funkcni motor v aute ...
Díly jsme vybrali už na jaře, ale nejvíc času zabralo čištění, broušení, vrtání apod. a to není pořádně vidět. Navíc tohle nebyl jejich jedinej velkej projekt, takže byly dlouhé prodlevy.
No a poslední týden běhám s dětmi po Krkonoších a najednou mi do telefonu začnou skákat tyhle fotky A než se vrátím do Prahy je motor usazený v autě.
Dík všem za ohlasy, do Bělé bych už měl přijet s STi.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: jak dundee k STi přišel
Kdyby je tam neotravovalo jedno pochcaný WRX skoro každej týden s něčím, tak to mohlo být už dávno hotový
Ať vám to jezdí oběma. Je vidět, že se tam o auta starají pečlivě.
Ať vám to jezdí oběma. Je vidět, že se tam o auta starají pečlivě.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: jak dundee k STi přišel
zhor píše:Kdyby je tam neotravovalo jedno pochcaný WRX skoro každej týden s něčím, tak to mohlo být už dávno hotový
Ať vám to jezdí oběma. Je vidět, že se tam o auta starají pečlivě.
Ale terminus technicus je "uchcané WRXo"
Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
Re: jak dundee k STi přišel
Jaký pak Kalda doporučoval postup ? Když stavěli motory u pana Fajfky v Kageki, hodně pak řešili záběh (muselo se jezdit tak, aby netlačilo turbo) a pak to šlo rovnou na nové ladění k 4turbo. A to i u GO, kde zůstávalo stejné turbo. Jen, že mě překvapuje ta brzká účast v Bělé, přeci jen parametry motoru se lehce měnily..dundee. píše: Představ si, že jsem to prožíval podobně.
Díly jsme vybrali už na jaře, ale nejvíc času zabralo čištění, broušení, vrtání apod. a to není pořádně vidět. Navíc tohle nebyl jejich jedinej velkej projekt, takže byly dlouhé prodlevy.
No a poslední týden běhám s dětmi po Krkonoších a najednou mi do telefonu začnou skákat tyhle fotky A než se vrátím do Prahy je motor usazený v autě.
Dík všem za ohlasy, do Bělé bych už měl přijet s STi.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: jak dundee k STi přišel
Tak předpokládám, že tam tomu Pavel nejede dát čočku na okruh Teda nikde to explicitně nepadlo, ale divil bych se, záběh je v tomhle případě jasná věc.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2918
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: jak dundee k STi přišel
Postup je doporučený v podstatě stejný. Prvních 500 km fakt piánko, pak v další tisícovce už klidně přidávat otáčky až do 5000rpm s různým průběhem, nenechávat dlouho stabilní otáčky a hlavně pozvolné rozjezdy, pozvolný nástup otáček. Přesně se snažit o co nejmenší tlak turba. Motoru v této fázi nevadí vyšší otáčky, je třeba ho zajíždět "do rychla", ale nejvíc mu právě vadí velký tlak turba.emve píše: Jaký pak Kalda doporučoval postup ? Když stavěli motory u pana Fajfky v Kageki, hodně pak řešili záběh (muselo se jezdit tak, aby netlačilo turbo) a pak to šlo rovnou na nové ladění k 4turbo. A to i u GO, kde zůstávalo stejné turbo. Jen, že mě překvapuje ta brzká účast v Bělé, přeci jen parametry motoru se lehce měnily.
No a pak, jak u závodních motorů, výměna oleje a plný plyn
Jenže já nepotřebuju závodní motor, ale spíš delší výdrž, takže do Bělé nejedu závodit. Kdybys někdy přijel osobně, pochopil bys (a třeba to znáš i ze své party), že srazy jsou i o něčem jiném
Ladění časem proběhne, ale dám tomu ještě více km a zřejmě dojde i na další úpravy. Navíc mě zajímá charakter motoru po změně se stejným nastavením. Mám co porovnávat.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: jak dundee k STi přišel
Ja bych byval cekal, ze zabeh 500km sfouknes prave tou cestou do Katowic.
Ale jestli nacelnik rekl, ze je bezpecny honit vysoky otacky a pozdeji i tlak z turba bez kontroly u ladice uz hned po stavbe, tak se asi ty parametry motoru tolik nezmenily. Tim lip.
Ale jestli nacelnik rekl, ze je bezpecny honit vysoky otacky a pozdeji i tlak z turba bez kontroly u ladice uz hned po stavbe, tak se asi ty parametry motoru tolik nezmenily. Tim lip.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: jak dundee k STi přišel
Co jsem tedy měl šanci pozorovat a co jsem i tak porůznu zaslechl, ten charakter nového motoru se buduje cca 30k km, kdy se projevuje jeho plná síla a tak nějak si sedne. Cítil jsem to podobně, že každých 5k je znát..dundee. píše: Ladění časem proběhne, ale dám tomu ještě více km a zřejmě dojde i na další úpravy. Navíc mě zajímá charakter motoru po změně se stejným nastavením. Mám co porovnávat.
Na ladění jsem se taky ptal u nového bloku a bylo mi řečeno, že to není třeba, jestli jsou ostatní komponenty stejné. Logicky vzato, motor je třeba naladěný z fabriky na nové turbo. To degraduje a třeba ve 200k bude mít jinou charakteristiku (menší tlak). Ta mapa si s tím v pohodě poradí. Dokonce když mi s Prodrive mapou dali v NL de-cat downpipe přímo u dealera, zaručili mi, že mapa to v pohodě zvládne a zvládla. Když to není vyhnané na nějaké nesmyslné tlaky a časování na hraně, je tam velký prostor. Ale jestli s tím Pavel bude ještě něco vyvádět (downpipe, turbo, vstřiky, něco), tak to stejně bude ladit a pak tam bude teprve jistota.
Jsem hrozně rád, že už druhé auto za poslední měsíc ožilo. Super.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: jak dundee k STi přišel
Zase kdyby to Pavel decentně pomalu zajížděl na okruhu... Jsem se vždycky chtěl nechat svézt v STI, ale nerad bych to někomu zevnitř ohodil v těch rychlostech, co se tam jezdí normálně