jak dundee k STi přišel

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1281
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od strider »

Ti dva to tam proste delaji vsechno tak peclive, to je skoro k nevire. Zvuk krasnej!
Otazky si necham na Belou ..:)
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19169
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od hamoun »

clovece .. kouknu vecer .. vidim nove vnitrnosti ... kouknu za par hodin a ty mas funkcni motor v aute ...
uplne jsi me odrovnal :) a jak pises .. vrci .. tu radost ti uplne verim :)
nadhera :) at to jezdiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11896
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od Traveller »

Hurááááá. ,,,,| (*_^) |,,,, Tak už jen trochu zajet a... [3GEARS] [3GEARS] [3GEARS]
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
marzi
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1372
Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
Jméno a příjmení: martin zich
Bydliště: plzen

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od marzi »

,,,,| (*_^) |,,,,
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14887
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od Tapan »

Ale to je moc hezká podívaná! ,,,,| (*_^) |,,,,
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
Tiger
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1206
Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Tomáš V
Bydliště: Praha

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od Tiger »

Pavle to je paráda ,,,,| (*_^) |,,,, ,,,,| (*_^) |,,,,
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Uživatelský avatar
.dundee.
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2918
Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Praha

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od .dundee. »

hamoun píše:clovece .. kouknu vecer .. vidim nove vnitrnosti ... kouknu za par hodin a ty mas funkcni motor v aute ...
Představ si, že jsem to prožíval podobně.
Díly jsme vybrali už na jaře, ale nejvíc času zabralo čištění, broušení, vrtání apod. a to není pořádně vidět. Navíc tohle nebyl jejich jedinej velkej projekt, takže byly dlouhé prodlevy.
No a poslední týden běhám s dětmi po Krkonoších a najednou mi do telefonu začnou skákat tyhle fotky :-) A než se vrátím do Prahy je motor usazený v autě.

Dík všem za ohlasy, do Bělé bych už měl přijet s STi.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2720
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od zhor »

Kdyby je tam neotravovalo jedno pochcaný WRX skoro každej týden s něčím, tak to mohlo být už dávno hotový :-DDD

Ať vám to jezdí oběma. Je vidět, že se tam o auta starají pečlivě.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
geraltos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1350
Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
Jméno a příjmení: Ota

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od geraltos »

zhor píše:Kdyby je tam neotravovalo jedno pochcaný WRX skoro každej týden s něčím, tak to mohlo být už dávno hotový

Ať vám to jezdí oběma. Je vidět, že se tam o auta starají pečlivě.
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Ale terminus technicus je "uchcané WRXo" Obrázek

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk
WRX 2003
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od emve »

.dundee. píše: Představ si, že jsem to prožíval podobně.
Díly jsme vybrali už na jaře, ale nejvíc času zabralo čištění, broušení, vrtání apod. a to není pořádně vidět. Navíc tohle nebyl jejich jedinej velkej projekt, takže byly dlouhé prodlevy.
No a poslední týden běhám s dětmi po Krkonoších a najednou mi do telefonu začnou skákat tyhle fotky A než se vrátím do Prahy je motor usazený v autě.

Dík všem za ohlasy, do Bělé bych už měl přijet s STi.
Jaký pak Kalda doporučoval postup ? Když stavěli motory u pana Fajfky v Kageki, hodně pak řešili záběh (muselo se jezdit tak, aby netlačilo turbo) a pak to šlo rovnou na nové ladění k 4turbo. A to i u GO, kde zůstávalo stejné turbo. Jen, že mě překvapuje ta brzká účast v Bělé, přeci jen parametry motoru se lehce měnily. :-)
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14887
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od Tapan »

Tak předpokládám, že tam tomu Pavel nejede dát čočku na okruh :-) Teda nikde to explicitně nepadlo, ale divil bych se, záběh je v tomhle případě jasná věc.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
.dundee.
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2918
Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Praha

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od .dundee. »

emve píše: Jaký pak Kalda doporučoval postup ? Když stavěli motory u pana Fajfky v Kageki, hodně pak řešili záběh (muselo se jezdit tak, aby netlačilo turbo) a pak to šlo rovnou na nové ladění k 4turbo. A to i u GO, kde zůstávalo stejné turbo. Jen, že mě překvapuje ta brzká účast v Bělé, přeci jen parametry motoru se lehce měnily.
Postup je doporučený v podstatě stejný. Prvních 500 km fakt piánko, pak v další tisícovce už klidně přidávat otáčky až do 5000rpm s různým průběhem, nenechávat dlouho stabilní otáčky a hlavně pozvolné rozjezdy, pozvolný nástup otáček. Přesně se snažit o co nejmenší tlak turba. Motoru v této fázi nevadí vyšší otáčky, je třeba ho zajíždět "do rychla", ale nejvíc mu právě vadí velký tlak turba.

No a pak, jak u závodních motorů, výměna oleje a plný plyn :-)
Jenže já nepotřebuju závodní motor, ale spíš delší výdrž, takže do Bělé nejedu závodit. Kdybys někdy přijel osobně, pochopil bys (a třeba to znáš i ze své party), že srazy jsou i o něčem jiném :-)

Ladění časem proběhne, ale dám tomu ještě více km a zřejmě dojde i na další úpravy. Navíc mě zajímá charakter motoru po změně se stejným nastavením. Mám co porovnávat.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1281
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od strider »

Ja bych byval cekal, ze zabeh 500km sfouknes prave tou cestou do Katowic.
Ale jestli nacelnik rekl, ze je bezpecny honit vysoky otacky a pozdeji i tlak z turba bez kontroly u ladice uz hned po stavbe, tak se asi ty parametry motoru tolik nezmenily. Tim lip. (*_^) |,,,, [COFFEE]
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od Marty73 »

.dundee. píše: Ladění časem proběhne, ale dám tomu ještě více km a zřejmě dojde i na další úpravy. Navíc mě zajímá charakter motoru po změně se stejným nastavením. Mám co porovnávat.
Co jsem tedy měl šanci pozorovat a co jsem i tak porůznu zaslechl, ten charakter nového motoru se buduje cca 30k km, kdy se projevuje jeho plná síla a tak nějak si sedne. Cítil jsem to podobně, že každých 5k je znát.

Na ladění jsem se taky ptal u nového bloku a bylo mi řečeno, že to není třeba, jestli jsou ostatní komponenty stejné. Logicky vzato, motor je třeba naladěný z fabriky na nové turbo. To degraduje a třeba ve 200k bude mít jinou charakteristiku (menší tlak). Ta mapa si s tím v pohodě poradí. Dokonce když mi s Prodrive mapou dali v NL de-cat downpipe přímo u dealera, zaručili mi, že mapa to v pohodě zvládne a zvládla. Když to není vyhnané na nějaké nesmyslné tlaky a časování na hraně, je tam velký prostor. Ale jestli s tím Pavel bude ještě něco vyvádět (downpipe, turbo, vstřiky, něco), tak to stejně bude ladit a pak tam bude teprve jistota.

Jsem hrozně rád, že už druhé auto za poslední měsíc ožilo. Super.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22764
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: jak dundee k STi přišel

Příspěvek od spm »

Zase kdyby to Pavel decentně pomalu zajížděl na okruhu... :-D Jsem se vždycky chtěl nechat svézt v STI, ale nerad bych to někomu zevnitř ohodil v těch rychlostech, co se tam jezdí normálně :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“