Houbová brzda - Subaru Outback BRD 2012
Napsal: stř led 22, 2020 11:16 am
Ahojte, Subaru Outback 2.0D MY2012, BRD, koupen mnou nový, opečovaný.
Problém: po ca. 180tkm se brzda stala bez zjevné příčiny houbovitou, první 1/10 pedálu nedělá nic, první 1/4 skoro nic a 1/3 mírně brzdí, od 1/2 to začne řádně a když se na to šlápne stojí to na fleku (jako obvykle). Bývaly to jedovaté brzdy...
O auto se vzorně starám, bzrdy jsou měněny několikrát v profi servisech, měněna pravidelně brzdovka odvzdušňováno, nyní koutouče a desky Zimmermann v bezva stavu... a houba...
Měnil jsem: bzrdovku, zkoušel různé i nějaké dobré a drahé low viscosity (Catrol, Brembo), odvzdušnit apod. - nic
Výměna brzdových hadic (velmi komplikované najít a koupit dobré přední...) - byly poměrně drahé a byl problém je vyměnit (staré nešly povolit) = nic. Pořád to samé.
Žádný únik bzrdovky nebyl po celou dobu = hladina vždy OK...
Samo zkoušeny normální DOTy žádný silikon co by to rozežral (DOT 3 a 4).
Další na řadě v metodě pokus/omyl je hlavní brzdový válec, pak asi ten zázrak na vytváření vakua u dieselu...ten je nesehnatelný normálně asi úplně
Poradí někdo? Nebo aspoň zkušenosti s repasí hlavního brzdového válce? Je dost problém ten válec sehnat... (USA...).
Díky!
Problém: po ca. 180tkm se brzda stala bez zjevné příčiny houbovitou, první 1/10 pedálu nedělá nic, první 1/4 skoro nic a 1/3 mírně brzdí, od 1/2 to začne řádně a když se na to šlápne stojí to na fleku (jako obvykle). Bývaly to jedovaté brzdy...
O auto se vzorně starám, bzrdy jsou měněny několikrát v profi servisech, měněna pravidelně brzdovka odvzdušňováno, nyní koutouče a desky Zimmermann v bezva stavu... a houba...
Měnil jsem: bzrdovku, zkoušel různé i nějaké dobré a drahé low viscosity (Catrol, Brembo), odvzdušnit apod. - nic
Výměna brzdových hadic (velmi komplikované najít a koupit dobré přední...) - byly poměrně drahé a byl problém je vyměnit (staré nešly povolit) = nic. Pořád to samé.
Žádný únik bzrdovky nebyl po celou dobu = hladina vždy OK...
Samo zkoušeny normální DOTy žádný silikon co by to rozežral (DOT 3 a 4).
Další na řadě v metodě pokus/omyl je hlavní brzdový válec, pak asi ten zázrak na vytváření vakua u dieselu...ten je nesehnatelný normálně asi úplně
Poradí někdo? Nebo aspoň zkušenosti s repasí hlavního brzdového válce? Je dost problém ten válec sehnat... (USA...).
Díky!