Elektromobilita X ekologie
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3915
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Elektroaut je v Praze moc. Město jim plánuje omezit bezplatné parkování
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Re: Elektromobilita X ekologie
Myslíš???puschpull píše:Německo nebude souhlasit se zákazem spalovacích motorů
https://www.novinky.cz/auto/clanek/neme ... 5-40400791
Státy EU schválily emisní reformu i omezení prodeje klasických aut
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/staty ... .seznam.cz
Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3915
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Já nemyslím! ))
Postnul jsem článek na Novinkách.
Postnul jsem článek na Novinkách.
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3140
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Elektromobilita X ekologie
Nová auta čeká další masivní zdražení, říká bývalý šéf Škody, to nejlevnější má přijít na 613 tisíc
více na https://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-auta-budou-jeste-podstatne-drazsi-rika-byvaly-sef-skody-mluvi-o-zdrazeni-az-o-123-tisic/
Euro 7. Ta platí za jakési koště na spalovací auta, které konečně zařídí cenovou paritu mezi spalovacími a elektrickými modely. Pochopitelně tak, že uměle zdraží spalovací vozy, aby si je nové nemohlo koupit ještě více lidí, jsou to jen další a další formy „emisních povolenek”. Co je tohle proboha za strategii? | ||
Naposledy upravil(a) Albi dne pon črc 18, 2022 3:35 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
To je strategie, jak v zemích bývalého východního bloku zestařit vozový park ad absurdum. No měl bych se taky naučit vyvařovat vraky a provádět udržovací opravy, vidím v tom velký potenciál. Aspoň než starý auta zakážou.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Elektromobilita X ekologie
to bych se měl naučit taky , zrovna dnes mi odváželi na vrakáč mé bývalé autko , jezdil s ním poslední roky kamarád, ale už se mu nechtělo platit dál opravy, koupil si už jiné auto tak nebylo pro něj využití a skončila STK a něco by to stálo aby to mohlo jezdit dál, bohužel to nebylo 4x4 což je pro mě zásadní, jinak to bylo kouzelné auto , peugeot 306 1,9D, jezdilo to za 5 litrů , velký kufr, udělalo parádní službu, bohužel místy koroze, zadní náprava na repas a hlavně neměl využití, celkem smutné ty konce aut, spousta vzpomínek, zanedlouho to bude bohužel čekat i ty mé subara , koroze pomalu postupuje a není kdo by je zachránil , sice to patlám dinitrolem ale to jen trochu zpomalí zkázu
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Elektromobilita X ekologie
Tohle není vůbec špatný plán, si mysím teda
Jj Petře staré pažouty v ropě, i v benzínu byly moc fajn, taky jsem jednoho měl, sloužil skvěle.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
O zakazování zatím nikdo nehovoří. Takže já jsem naprosto realisticky v klidu. Protože lidí, kteří ty auta jsou schopni udržovat je minimum a udržovat to v servisu, při ceně práce, hned tak někdo nebude.Tapan píše:To je strategie, jak v zemích bývalého východního bloku zestařit vozový park ad absurdum. No měl bych se taky naučit vyvařovat vraky a provádět udržovací opravy, vidím v tom velký potenciál. Aspoň než starý auta zakážou.
Většina lidí to má tak, že starý auto je třeba dojet a nevyplatí se do něj investovat.
To je vidět i tady v diskusích, kolik lidí se pozastaví nad leckterou větší investicí do těch našich aut. I když se zužujícími se možnostmi výběru se ten náhled tady přece jen mění.
Dále většina lidí funguje na základě propagandy a reklamy, takže si ty elektromrdky prostě radostně koupí, když furt všude slyší, vidí a čtou, jak je to úža. Kor, když budou zadotovaný a tím pádem děsně výhodný.
A já si nepřeju nic jinýho, než aby v tom jezdilo pokud možno co nejvíc kokotů.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
Tomáši, zrovna teď někdy v posledních dnech jsem zachytil, že někdy v blízký budoucnosti nový auta budou muset pípat či vibrovat do volantu při překročení rychlosti. Od toho dne bych čekal větší frontu před karosárnou než před autosalonem.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Elektromobilita X ekologie
A nedočkal by ses. Většina lidí si bude libovat jak je to skvělý a oni to mají a soused ne.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5167
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Elektromobilita X ekologie
tak ty vibrace při překročení rychlosti už mají i ty moje staré šunky
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Elektromobilita X ekologie
Tak ono je to schválený/daný už několik let. Ale teď to má přijít v platnost, je okurková sezóna, tak nepíšou o ničem jinym
Frontu před karosárnou nevim. Diskuze jsou vysloveně nabitý těma, co se nikam nehoní, jezdí v klidu, rychlost nepřekračují... hádám, že to budou všichni ti, co jedou 50km/h pod limit a nejlépe po prostředku silnice, zatáčka nezatáčka, protože oni jezdí bezpečně
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Elektromobilita X ekologie
Jeníku, já se obvykle taky nikam nehoním, přesto fakt nestojím o auto, který mi bude říkat, jak rychle pojedeme. A takovej Hamoun... ten si holt pořídí špunty do uší
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Elektromobilita X ekologie
Pokud se pamatuju tak se to má nechat deaktivovat, respektive možnost deaktivace při každé jízdě není zakázána. Schvalovalo se to asi před pěti lety.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita X ekologie
Proklikáš se na patnáctou položku v šestém podmenu a vypneš to do příštího startu.
Štěpáne je to jak píše Jirka. Většina běžné populace se bude třepat ve vibracích a bude jim cukat voko ze všech těch pískání, ale budou v permanentním rauši, jakou dokonalou káru mají. Dyť se rozhlídni kolem sebe. Už teď bych se do většiny novejch aut nešel ani vysrat, natož v tom muset jezdit.
Já osobně bych nebyl schopnej akceptovat třeba ani nová Subaru, byť se mi ty auta zvenku nesmírně líbí. Možnost svézt se ve Víťově novém Outbacku mě v tom utvrdila. Když pominu veškeré ty nesmysly, kterými to auto člověka obtěžuje a je třeba je vypnout, než se vůbec můžu pohnout vpřed, tak mi třeba strašně vadí, že v tom autě je malej volant. Mě to překvapilo, protože jsem s takhle novým autem nikdy nejel a že mi to není příjemné, by mě nenapadlo. Optimální velikost volantu je v Outbacku. Jasně, kdybych v tom musel jezdit, tak bych si zvykl, ale není to pro mě komfortní.
Přesto, že to auto je krásný, opravdu se mi moc líbí, tak jsem se díky Víťovi utvrdil v tom, že novější auto už zřejmě nikdy mít nemůžu.
Víťa mě tehdy nechal svézt, když jsem jel vyzvednout do servisu Previi. A když jsem do ní sedl, tak jsem se cítil, ne jako ve starým autě, ale jako dítě v matčině lůně. Mě totiž i ty šavle od topení baví mnohem víc, než to co mám v Outbacku. Tam mě ta regulace na základě nějakejch čidel pěkně sere.
Ale takovejch exotů, jako jsem já, běhá po světě naprostý minimum. Většina populace touží jednak po novém oblečení, nových televizích, nových telefonech a tedy také nových autech. A čím víc to bliká a pípá, tím víc je to cool.
Mimochodem v sobotu jsem šel s rodinkou na procházku a na pivo, kolem salónu slepenců a tam jsem zahlédl tu největší úchylárnu, ze všech úchyláren, co kdy v okolí Boleslavi slepili. Onanokajak Coupé. Nejenom že je to to nejodpornější co kdy vyrobili z hlediska vzhledu, ale i z hlediska pohonu. Ale jsem si zcela jistej, že slepencofilové se 6x udělají, jenom to zahlídnou na obrázku. Jak z hlediska vzhledu, tak kvůli tomu jak to pekelně jede.
Štěpáne je to jak píše Jirka. Většina běžné populace se bude třepat ve vibracích a bude jim cukat voko ze všech těch pískání, ale budou v permanentním rauši, jakou dokonalou káru mají. Dyť se rozhlídni kolem sebe. Už teď bych se do většiny novejch aut nešel ani vysrat, natož v tom muset jezdit.
Já osobně bych nebyl schopnej akceptovat třeba ani nová Subaru, byť se mi ty auta zvenku nesmírně líbí. Možnost svézt se ve Víťově novém Outbacku mě v tom utvrdila. Když pominu veškeré ty nesmysly, kterými to auto člověka obtěžuje a je třeba je vypnout, než se vůbec můžu pohnout vpřed, tak mi třeba strašně vadí, že v tom autě je malej volant. Mě to překvapilo, protože jsem s takhle novým autem nikdy nejel a že mi to není příjemné, by mě nenapadlo. Optimální velikost volantu je v Outbacku. Jasně, kdybych v tom musel jezdit, tak bych si zvykl, ale není to pro mě komfortní.
Přesto, že to auto je krásný, opravdu se mi moc líbí, tak jsem se díky Víťovi utvrdil v tom, že novější auto už zřejmě nikdy mít nemůžu.
Víťa mě tehdy nechal svézt, když jsem jel vyzvednout do servisu Previi. A když jsem do ní sedl, tak jsem se cítil, ne jako ve starým autě, ale jako dítě v matčině lůně. Mě totiž i ty šavle od topení baví mnohem víc, než to co mám v Outbacku. Tam mě ta regulace na základě nějakejch čidel pěkně sere.
Ale takovejch exotů, jako jsem já, běhá po světě naprostý minimum. Většina populace touží jednak po novém oblečení, nových televizích, nových telefonech a tedy také nových autech. A čím víc to bliká a pípá, tím víc je to cool.
Mimochodem v sobotu jsem šel s rodinkou na procházku a na pivo, kolem salónu slepenců a tam jsem zahlédl tu největší úchylárnu, ze všech úchyláren, co kdy v okolí Boleslavi slepili. Onanokajak Coupé. Nejenom že je to to nejodpornější co kdy vyrobili z hlediska vzhledu, ale i z hlediska pohonu. Ale jsem si zcela jistej, že slepencofilové se 6x udělají, jenom to zahlídnou na obrázku. Jak z hlediska vzhledu, tak kvůli tomu jak to pekelně jede.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97