Asi záleží co se v tom podělalo a proč to má vůli. Jestli to schytalo nějaký pouzdro, co se mění, tak to třeba bude po repasu OK...
Jinak ale s repasem zkušenost nemám, tak neporadím. Repasoval jsem na Outbacka, ale to co jsem tam dal provizorně je pořád OK, takže mi repasovaný leží v garáži, a u Forestera jsem teď měnil za jinej kus a právě přemýšlím, co s tím původním, jestli si ho taky nechat zrepasovat do zásoby, nebo pustit dál... začalo totiž dost téct u pastorku/sloupku, takže by to repas dost pravděpodobně spravil. Možná ho pustim nějakýmu dobrodruhovi.
Repase řízení - zkušenosti
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10665
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Repase řízení - zkušenosti
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Repase řízení - zkušenosti
Takovou cenu jsem platil v aftermarketu za repasovaný díl, podmínkou pro tuto cenu bylo dodání starého dílu na protiúčet. Zaplatí se víc, a dostaneš voucher na výkup starého dílu. Voucher je platný třeba 2 týdny nebo 2 měsíce. Myslím že to bylo z Itálie.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte říj 17, 2023 10:06 am
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Liberec
Re: Repase řízení - zkušenosti
podvlada -> no těžko říct, co to schytalo. Ale bojím se, jestli není třeba i ohnutý hřeben(nebo jak se to jmenuje - díl, co jsou k němu připevněny axiální táhla). Protože když sem to po výměně ramen projížděl, tak byl při jízdě rovně volant natočený. Což samozřejmě může dělat i změna geo po výměně ramene.
Ale asi nemám čas, chuť ani energii vymontovávat stávající řízení, někam ho posílat a zjišťovat, co se tam stalo a kolik by to stálo.
suubaru-> nemáš někde odkaz, kde to bylo? To by pro mě byla cesta. I když furt přemýšlím o výhodnosti. Jestli nakonec nekoupím nové řízení a nemusím řešit věci kolem.
Ale asi nemám čas, chuť ani energii vymontovávat stávající řízení, někam ho posílat a zjišťovat, co se tam stalo a kolik by to stálo.
suubaru-> nemáš někde odkaz, kde to bylo? To by pro mě byla cesta. I když furt přemýšlím o výhodnosti. Jestli nakonec nekoupím nové řízení a nemusím řešit věci kolem.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10665
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Repase řízení - zkušenosti
Hřeben neohneš, to je daleko větší prvek než jsou axiální tyčky, který budou designovaný tak, aby selhaly jako první. Samozřejmě to ale mohly odnést nějaký pouzdra v trubce, ve který hřeben jezdí. Ale natočený volant bude z 95 % geometrií po výměně ramen.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2726
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Repase řízení - zkušenosti
Hřeben ohneš, ale to už musí být velká rána, a pokud ho ohneš, tak se ti omezí rejd, protože tu hřebenovou tyčku můžeš posunovat jenom v rámci toho ohnutí, jinak bude chytat o pouzdro. Pokud to klepe pravidelně, tak zkusit vlézt pod auto, a zjistit odkud přesně.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 29
- Registrován: úte říj 17, 2023 10:06 am
- Jméno a příjmení: Jiří
- Bydliště: Liberec
Re: Repase řízení - zkušenosti
velká rána to nebyla, řekněme při 15km/h se vylomilo rameno a vzpříčilo se kolo a drželo právě na tyčce a na druhým silenbloku. Rejd je plnej, ale při jízdě to klepe jak kloub s vůlí. Nejdřív sem myslel že kloub řízení, pak že kloub axiální tyčky ale to sem měl sundaný a když sem "kmital" volantem aby to klepalo a koukal na to, tak se právě radiálně hýbal hřeben v řízení a klepal(kloub ani tyčka vůli nemají). Je tam cca 1-2mm radiální vůle.