Forester do 100 000
Forester do 100 000
Zdravím, jako naprosté ucho hledám auto na dálnici i do lesa. Tím nemyslím offroad, ale jsem dřevorubec a občas je třeba zajet hlouběji do lesa, nicméně žádný prasárny.
Jsem tak trochu "outsider" a tak nemám žádné známé mechaniky co by mi poradili takže se obracím na zdejší zkušené uživatele, protože jak se znám tak bych měsíc pročítal fóra z celého světa a pak koupil stejně první auto na které se pojedu podívat, protože mi majitel vykecá díru do hlavy a já ti už budu chtít mít z krku. Navíc na Vysočině sice Foresterů jezdí hodně ale všechny inzeráty jsou 100km+..
Samozřejmě nejsem v situaci kdy bych si mohl dovolit kupovat "auto jaké chci" což je.... SG5 nájezd 250K ideálně se serviskou z Čech s čerstvou přestavbou na plyn. Ha ha.
Ještě bych mohl dodat že najedu 15-20 000 km ročně.
Děkuju za shovívavost a případné rady.
Jsem tak trochu "outsider" a tak nemám žádné známé mechaniky co by mi poradili takže se obracím na zdejší zkušené uživatele, protože jak se znám tak bych měsíc pročítal fóra z celého světa a pak koupil stejně první auto na které se pojedu podívat, protože mi majitel vykecá díru do hlavy a já ti už budu chtít mít z krku. Navíc na Vysočině sice Foresterů jezdí hodně ale všechny inzeráty jsou 100km+..
Samozřejmě nejsem v situaci kdy bych si mohl dovolit kupovat "auto jaké chci" což je.... SG5 nájezd 250K ideálně se serviskou z Čech s čerstvou přestavbou na plyn. Ha ha.
Ještě bych mohl dodat že najedu 15-20 000 km ročně.
Děkuju za shovívavost a případné rady.
Re: Forester do 100 000
Pokud uvažuji správně, je lepší koupit benzín s menším nájezdem a předělat na plyn než kupovat bifuel a jiné varianty které už na ten plyn létají od začátku, nebo pět-šest let.
Ještě jedna věc, případně, mě prosím opravte pokud se pletu ale na SG5 92kw nemusí motor při servisu plynu, že ne?
Ještě jedna věc, případně, mě prosím opravte pokud se pletu ale na SG5 92kw nemusí motor při servisu plynu, že ne?
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14988
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester do 100 000
Uvažuješ správně, a ano, 2.0 92 kW nemusí na seřízení vůlí ven z auta.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1773
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Forester do 100 000
Možná se mi to jen zdá ale vypadají zadní tlumiče dost unavený. Což je u Foreterů evergreen. A taky pozor, že to je model bez klimatizace, což (ač spíše nepříznivec klimatizace), bych teď už nekoupil.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Forester do 100 000
Cliffer píše:Možná se mi to jen zdá ale vypadají zadní tlumiče dost unavený. Což je u Foreterů evergreen. A taky pozor, že to je model bez klimatizace, což (ač spíše nepříznivec klimatizace), bych teď už nekoupil.
Děkuju. Taky se mi zdálo od pohledu že to sedí na zadku.
Re: Forester do 100 000
Je to tak že to samé se týká 116kw?Tapan píše:Uvažuješ správně, a ano, 2.0 92 kW nemusí na seřízení vůlí ven z auta.
Takže jediné co ven nemusí je 92kw??
Naposledy upravil(a) Marigold dne pát led 10, 2020 4:45 pm, celkem upraveno 1 x.
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Forester do 100 000
116 Kw na seřízení musí ven. Na kontrolu ne.
Na druhé straně, BiFuel verze by měla mít motor přizpůsobený na montáž LPG a nemělo by to na zaklepávání sedel ventilů trpět.
Píšu by měla... ale má to určitě, ale možná to mají všechny SG po FaceLift... už tu informaci neumím zpětně najít.
Stran kontrol... dle manuálu jsou předepsané intervaly, ale já dostala zevrubné školení a vysvětlení, co mě možná čeká, když to dělat nebudu a kašlu na to.
Na druhé straně, BiFuel verze by měla mít motor přizpůsobený na montáž LPG a nemělo by to na zaklepávání sedel ventilů trpět.
Píšu by měla... ale má to určitě, ale možná to mají všechny SG po FaceLift... už tu informaci neumím zpětně najít.
Stran kontrol... dle manuálu jsou předepsané intervaly, ale já dostala zevrubné školení a vysvětlení, co mě možná čeká, když to dělat nebudu a kašlu na to.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14988
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester do 100 000
Tlumiče budou origo niveláky a budou už po smrti. To je klasika, jestli nevadí výměna za tlumiče bez nivelace (včetně pružin), za 10 tis. je vyřešeno i s prací. Jinak to za ty prachy vypadá dobře. Je třeba důkladnou prohlídku stran koroze, že to na fotkách vypadá dobře neznamená, že nemůžeš mít za pár měsíců zadní tlumiče v kufru
Je třeba si uvědomit, že je to bazar, čili předchozí majitel auto pustil tak za pade. Takže zázraky bych nečekal a byl bych obezřetný
Je třeba si uvědomit, že je to bazar, čili předchozí majitel auto pustil tak za pade. Takže zázraky bych nečekal a byl bych obezřetný
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10668
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester do 100 000
Důkladně bych to prohlídl ze spodu, zvenku nevypadá zle. To má měněnou spojku? Že tam vystavuje krabici s jetou.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Forester do 100 000
Jojo prý je to po servisu. Tahá to nějaký pán z Liberce a rovnou "zalepí bebí''.
Což může znamenat cokoliv.
Což může znamenat cokoliv.
Re: Forester do 100 000
Takže abych to shrnul.
Pokud chci něco, co chci "zplynovat", tak nejlépe které označení motoru? A do kterého roku? Dočítám se že do roku 2006. Je to myšleno včetně?
Rozhlížím se v zahraničí...
Pokud chci něco, co chci "zplynovat", tak nejlépe které označení motoru? A do kterého roku? Dočítám se že do roku 2006. Je to myšleno včetně?
Rozhlížím se v zahraničí...
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10668
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester do 100 000
Podle VIN se dá zjistit zda má motor tvrzený sedla a je vhodnej. Na nevimkolikátým místě to má mít F? Někdo upřesní.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14988
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester do 100 000
Prostě 92 kW. Nejvhodnější motorizace pro LPG. Když budeš hledat zachovalý kus a ještě podle VIN luštit, jaký má sedla, budeš hledat ještě napřesrok.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Forester do 100 000
Je to do 2005 včetně. Ale jak píše Tapan, pro plyn vybírej 92kw,116kw už tak vhodný motor není..