Kolbenovi to taky dělalo?hamoun píše:rikal jsem si, zda Kolben nebo Trava ...
a .. Kolben
jo .. je to brzy :(
Odesláno pomocí Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kolbenovi to taky dělalo?hamoun píše:rikal jsem si, zda Kolben nebo Trava ...
a .. Kolben
jo .. je to brzy :(
Odesláno pomocí Tapatalk
Děkuju moc za zkušenost. Brzdiče to nejsou, to jsme zkoušel jak píšeš. S řízením to mám úplně stejně jako ty, úplně. Dneska budu přesně vědět co s tím je.Traveller píše:Jak psali kluci - klepající brzdiče poznáš hravě. Stačí počkat až to bude klepat a pak lehce šlápnout na brzdu. Pokud to přestane, tak to jsou brzdiče. Ty mě začaly zlobit tak okolo 50.000km a trvalo to až do doby, kdy jsem je vyměnil za čtyřpístky z WRX.
A klepajícího řízení jsem si poprvé všiml na polní cestě, když jsem měl na forejsovi najeto tak okolo 12.000km. V nejmenovaném servisu v Pardubicích se mě snažili přesvědčit, že je to normální. Nakonec jsem zajel do AWD a tam to odhalili. Nejdřív moc nevěděli, ale když jsme se vrátili z …
Tome, Kolben se třeba ozve.. díkyTraveller píše:V Pardubicích se k tomu postavili odmítavě a že to je jako normální a nic tomu není.
Tak jsem nakonec zajel do AWD, kde jsem to s mechanikem projel a bylo to tak nějak nejisté a moc nedokázal určit, jestli to jde opravdu od řízení. Vystoupil z auta, pak se otočil a že ještě něco zkusí: zakvedlal řádně volantem, když to auto stálo a mělo vypnutý motor a bylo jasno hned. Zvedl se a řekl: Je to řízení.
Pak museli technici přesvědčit zastoupení, že to nemění z dlouhé chvíle. Měli kolem toho nějaké dohadování, snad to nahrávali na video a …
Kolbene dík :D jsem klidnější. Ale vím, že si měl problémy a vidíš já to řízení mám i u otb všechno ostatní ok, zatím.Kolben píše:Klepajici řízení jsem měnil na všech autech kromě outbacka. Na legacy, na STI, na foresterech. Nikdy sem nepochopil proč na to Japonci tak serou protože to je křížem krazem napříč všema modelama a to dokonce několik let po sobě. Někdy je to už po par tisících km. Proste klump. Taky mě jednou už po pouhých 600km vypadnul silenblok na předním stabilizátoru na rovné asfaltce a to mlatilo taky jako kráva. Trmeny mlátily úplně na všem. To je další věc co nechápu. Na justy z 94 nic neklepe. Taky u všeho časem zacal hvizdat ventilátor klimatizace. A s klepanim ze předu …
Při tomhle mě vždy napadne jak po dotazu "panebože, proč já" se ten bůh zjeví a říká "já ti nevím, prostě mě nějak sereš"Kolben píše:Klepajici řízení jsem měnil na všech autech kromě outbacka. Na legacy, na STI, na foresterech. Nikdy sem nepochopil proč na to Japonci tak serou protože to je křížem krazem napříč všema modelama a to dokonce několik let po sobě. Někdy je to už po par tisících km. Proste klump. Taky mě jednou už po pouhých 600km vypadnul silenblok na předním stabilizátoru na rovné asfaltce a to mlatilo taky jako kráva. Trmeny mlátily úplně na všem. To je další věc co nechápu. Na justy z 94 nic neklepe. Taky u všeho časem zacal hvizdat ventilátor klimatizace. A s klepanim ze předu …