No ty jejich ctyrvalcove diesly padaly jak komari v zime (ci jak se to rika). O B58 jsem zatim nic extra zasadniho necetl (ehm tedy snad neco s ojnici ci loziskem u prvnich aut s manualem - moc jsem to nepochopil). Tak snad vydrzi. A kdyz ne, tak jako subaru - motor ven, nebot retez je u motorove steny, no.dethroned píše:zrovna BMW a rozvody, dvakrát bych to zaťukal
"chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98