"chrastění" motoru při nízkých otáčkách
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Mě v Německu měnili zadní tlumiče a kozenej potah sedačky. Na záruku a bez problémů. Ale samozřejmě to bylo po dohodě v servise kam jsem jezdil a zase jezdím.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
To 5 je taky spatne? Doufam ze ne, to mam vysneneKolben píše: Me to trklo az u pateho
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Paty bylo XT.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Justy tomu zase tu pověst zlepšila. Ale to v tom nemám zahrnutou. Přeci jen je trosku starší. Musím zjistit proč ještě nepřišla ta vodní pumpa. Uz se mi po ni stýská.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Takže po více než týdnu čekání, Subaru ČR odsouhlasilo rozvody na záruku ( při 62 tkm) Bylo nám řečeno že oprava bude trvat 14-20 dní což považuji za vtip ale asi vážně myšlený . Ještě k tomu začalo něco bouchat na pravé nápravě vpředu - asi opět třmeny jako na mém starém Outbacku, takže auto dáme do pořádku, chvilku ještě pojezdíme a pak Bye Bye Subaru,
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19134
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
smutny pribeh ..
zvlaste ten pristup s dobou opravy :(
zvlaste ten pristup s dobou opravy :(
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Tak tady je evidentní, ze ta doba opravy je “za odměnu”. Kdyby sis to chtěl zaplatit ze svého bylo by to coby dup.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
A to je presne ten moment, kdy bych se sebral a jel si to nechat udelat do nemecka... (Ze by spolu zastoupeni komunikovala a bylo nekde napsany ze uz si to resil s ceskym, to bych nerekl a i kdyby, mas pravo si to nechat udelat kde chces)
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
:o) no a nebyl jsi s tím v nějakým normálním servise? Třeba v Praze nebo v Dobřanech, nebo v Čisté nebo ve Fryčovicích...? Si myslím, že by hoši někde přiohnuli nebo přibodovali nějakej plech a bylo by po pazvuku.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
No asi by to bylo lepší káru odvézt jinam ale fakt nemáme čas jezdít přes celou republiku, zajišťovat odvoz si zpět a tam a zase čekat na termín atd atd. Prostě to dáme už tady do kupy, jsem vůbec rád , že to uznali na záruku a nevymysleli si nějaké kličky. Nemyslím, že to je o spravení plechů, na německém Subaru fórum to taky dva majitelé Levorgu řešili a taky to byli rozvody. Naštestí má žena čím jezdit do práce takže to nějak zkousnem ale nabídka náhradního vozidla by byla příjemná , ty bychom ale asi chtěli příliš dobrý "customer service".
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Nebo do Rakouska, ale to je jedno. Můžeš dát prosím tě dát odkaz na ty Němce kde o tom píšou? Já našel jenom XV a tomu měnili akorát vodítko za nějaký modifikovaný.(taky někdy kolem 60t)
Podle mne si v současný době nevybereš a smůlu můžeš mít s jakýmkoliv autem. Slyšel jsem že na Kodiakovi bylo nalezeno přes 2t konstrukčních chyb. A kamarádovi jak už jsem psal na něm měnili rozvody i komplet zadní brzdy. Jejich1,5 Tsi má taky nějaký konstrukční vady a ten co má trochu přehled by asi mohl pokračovat dál.
Ale úplně tě chápu. Nabídli ti aspoň náhradní povoz?
Podle mne si v současný době nevybereš a smůlu můžeš mít s jakýmkoliv autem. Slyšel jsem že na Kodiakovi bylo nalezeno přes 2t konstrukčních chyb. A kamarádovi jak už jsem psal na něm měnili rozvody i komplet zadní brzdy. Jejich1,5 Tsi má taky nějaký konstrukční vady a ten co má trochu přehled by asi mohl pokračovat dál.
Ale úplně tě chápu. Nabídli ti aspoň náhradní povoz?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Já se nechci hádat, odborník nejsem, ale co může tak strašně drnčet na rozvodech po 60tis? Je tam řemen, ne? Řetěz by chrastit mohl. Já si myslím, že to bude nějakej pohutej, nebo třeba uvolněnej plech, kterej při určitých frekvencích chrastí. Je fakt, že tady do těch servisů asi moc levorgů nejezdí, ale věřím, že by to alespoň identifikovali správně.
Dvě auta z německýho fóra nejsou statistickej vzorek a pohádek z různých AS jsme už tady slyšeli dost
Ale třeba se pletu
Dvě auta z německýho fóra nejsou statistickej vzorek a pohádek z různých AS jsme už tady slyšeli dost
Ale třeba se pletu
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Aha.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98