"chrastění" motoru při nízkých otáčkách
"chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Tak Levorg zatím dělá ženě celkově radost, auto je radost řídit,mimochodem za půl roku průměrná spotřeba 8.6 litrů a výkon je dostatečný. Jelikož ale žena nevěnuje žádnou pozornost pazvukům a tak podobně, nevšimla si ( na rozdíl od mě "posluchače") , že motor začal tak jaksi zvláštně chrastit ( velmi težce popsatelný zvuk) při zpomalování a při pomalé jízdě tak do 20 km/h a někdy i při volnoběhu. Můj auto guru kamoš to zdiagnostikoval na buď rolnu nebo na napínák řemenu. Já tomu prd rozumím ale když žena jela do Subaru servisu tak to samozřejmě nikdo neslyšel a máme přijet až to bude dělat. Ja to tam tedy velmi jasně slyším páč samotný motor je vcelku tichý a jsem si jist, že to je zvuk který tam nebyl. Máte někdo prosím podobnou zkušenost a nebo radu?
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11909
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Zkusit jiný servis. Dopadl jsem stejně, když mi na forejsovi klepalo řízení. V Pardubicích: to je normální zvuk, špatně tam nic není. V AWD: klepe řízení.
To by jeden neřekl, jak velký rozdíl tam byl po přejetí o 100km dál. Jen se muselo chtít to slyšet.
To by jeden neřekl, jak velký rozdíl tam byl po přejetí o 100km dál. Jen se muselo chtít to slyšet.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
No to je trošku problém tady v Brně. CK je katastrofální servis kde mě nebyli schopni opravit Outbacka 2 měsíce a už bych tam nikdy nejel ani pro koberečky a MiJa kam teď jezdíme poslali ženu pryč s tím , že až to bude zase dělat má přijet. Já spíš jestli někdo už zaznamenal podobný problém.Traveller píše:Zkusit jiný servis. Dopadl jsem stejně, když mi na forejsovi klepalo řízení. V Pardubicích: to je normální zvuk, špatně tam nic není. V AWD: klepe řízení.
To by jeden neřekl, jak velký rozdíl tam byl po přejetí o 100km dál. Jen se muselo chtít to slyšet.
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Tak tedy opět v servise, nepříjemný zvuk se pořád opakuje a stupňuje. Další projížka s jiným technikem a ihned disgnostikováno jak kompletní rozvody! Prý už jednoho Levorga v Brně v záruce dělali a o problému se ví. Dle technika ,někdy to pomůže ale někdy ne. Takže velká radost na naší straně.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20725
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Dělali jednoho a někdy to pomůže a někdy ne .
Přeji ať ti to dobře dopadne. Jenom pro útěchu, kamarádovi na Kodiakovi je měnili taky a komplet zadní brzdy též. Takže to není jen Subaru.
Přeji ať ti to dobře dopadne. Jenom pro útěchu, kamarádovi na Kodiakovi je měnili taky a komplet zadní brzdy též. Takže to není jen Subaru.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5187
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
mija brno to je ten servis kde měli servisovat v minulosti mého outbacka, podle toho co jsem na tom mém autě viděl, ten jejich servis udajný tak bych si tam nenechal vyměnit ani žárovku
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
No po pravdě řečeno naše čtvrté Subaru a určitě už poslední. Jsme fakt zklamáni. Ještě to musí poslat do Prahy na schválení a výměna bude trvat týden. Další auto už nebude plejáda...
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Me to trklo az u pateho
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Tak to celkem čumím, vždyť tak málo jich zase nejezdí a tohle slyším poprvé. Určitě to nebude pravidlo, ale chápu že to naštve, vůbec kdyby na to zastoupení zareagovalo odmítavě, to by byl už důvod je vláčet blátem. Asi už vážně platí to, že čím novější model, tím víc kurvítek. Koukal jsem na test Honzy Koubka, měl tam novou Audi S6, která ale nemá jako dřív benzínový motor, ale naftový s 350 PS, protože je světe div se ekologičtější. Ale za jakou cenu, těch kurvítek je tak taková armáda, že kopi nového auta by Honza doporučil, ale pětiletého v bazaru už ne.....
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
romull píše:Tak to celkem čumím, vždyť tak málo jich zase nejezdí a tohle slyším poprvé. Určitě to nebude pravidlo, ale chápu že to naštve, vůbec kdyby na to zastoupení zareagovalo odmítavě, to by byl už důvod je vláčet blátem. Asi už vážně platí to, že čím novější model, tím víc kurvítek. Koukal jsem na test Honzy Koubka, měl tam novou Audi S6, která ale nemá jako dřív benzínový motor, ale naftový s 350 PS, protože je světe div se ekologičtější. Ale za jakou cenu, těch kurvítek je tak taková armáda, že kopi nového auta by Honza doporučil, ale pětiletého v bazaru …
Ano, to je pravda. Je to všechno přetechnizovaný a čim víc asistentů tím víc šance , že se bude muset něco draze opravovat. Já jezdím po Outbacku s Grand Vitarou V6 a tam za 5 let nemám jediný problém kromě údržby ale takový poctivý auta se už nedělají. Sice žere 10-12 ale je to takový tank bez zbytečných kravin. Vůbec nevím čím bych ho nahradil....
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1291
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Rict mi nekdo u opravy, ze to mozna pomuze a mozna ne, tak bych mu asi rekl ze mozna mu to zaplatim, ale mozna taky ne.
Hele napad - ta morava je blizko rakouska, co to zkusit tam?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Hele napad - ta morava je blizko rakouska, co to zkusit tam?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
Re:
strider píše:Rict mi nekdo u opravy, ze to mozna pomuze a mozna ne, tak bych mu asi rekl ze mozna mu to zaplatim, ale mozna taky ne.
Hele napad - ta morava je blizko rakouska, co to zkusit tam?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
No ale nevim jak to bude se zarukou. Je to pry ofiko vyjadreni Subaru CR dle technika co semnou jel na zkusebni jizdu,. Na nemeckych forech jsem nasel taky dva pripady, ze v zaruce delali na Levorgu rozvody. Ja uz mam za sebou takove anabaze se Subaru , ze uz fakt nemam chut a cas to vsechno resit znovu. V CK tady v Brne jsem mel Outbacka 2 mesice a chteli menit a objednavat ridici jednotku z Japonska, nakonec jsem se na+++al a auto odvezl za hranice kde za 2 hodiny auto spravili - vaha vzduchu. Servis dela dnes znacku.
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1291
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Re:
Zakladni zaruka (tusim prvni 3 roky) je celoevropska, takze to problem neni a muzes s autem kamkoliv chces, lokalni ceska muze byt jedine ta rozsirena zaruka od zastoupeni.daddy-o píše: No ale nevim jak to bude se zarukou.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11909
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Já mám pocit, že po Evropě je většinou 2 roky?!? Myslím, že to tu nedávno již někdo řešil. Ale raději mě nechytejte za slovo, abych vás nemystifikoval.
Však on se někdo chytne a když tak to upřesní.
Však on se někdo chytne a když tak to upřesní.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Je trileta nebo 100.000km.... Pak je to dopojisteni + 2 roky a dalsich 100.000km....
Jeste u diesla sem u auta kupovaneho v CR chtel vymenit vadne zhavici svicky v DE a na pockani to rozhodne nebylo. Nejdriv si museli u nemeckeho zastoupeni nechat tu opravu pozehnat. Trvalo jim to tri dny. Takze asi to udelaji, ale nebude to tak rychle jako v domovskem servisu.
Jeste u diesla sem u auta kupovaneho v CR chtel vymenit vadne zhavici svicky v DE a na pockani to rozhodne nebylo. Nejdriv si museli u nemeckeho zastoupeni nechat tu opravu pozehnat. Trvalo jim to tri dny. Takze asi to udelaji, ale nebude to tak rychle jako v domovskem servisu.
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html