"chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Mě se teď začalo ozývat ševelení z motoru. Asi nějaká kladka či co bych odhadoval. Je to hodně slyšet při parkování nebo popojizdeni. Zachvilku jdu na olej, tak jsem zvědav co řeknou. Jo a mám 60 tis najeto.
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Ano tak přesně to mám taky a zhoršuje se intenzita "ševelení" a to tak , že venku je slyšet je to ševelení. Good luck!Kadelst píše:Mě se teď začalo ozývat ševelení z motoru. Asi nějaká kladka či co bych odhadoval. Je to hodně slyšet při parkování nebo popojizdeni. Zachvilku jdu na olej, tak jsem zvědav co řeknou. Jo a mám 60 tis najeto.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
To by mě zajimalo jestli to není podobne tomu co jsem ja zažíval na prvním XT. Takovej těžko definovanéj zvuk při dojíždění napr ke kruhaci a zpomalování těsně nad zastavením. Silel sem z toho. Nikdy se na nic nepřišlo. Dokonce mě půjčili jedno XT na porovnání. Tam to bylo ještě horší. Zajímavý však bylo ze u druhého XT už se to nedělo.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Teď jsem ještě zjistil, ze když má auto za studené vyšší volnobeh, tak to buď nedělá, nebo to není slyšet. Ale jak to padne na volnobeh a otevře se kapota tak je to slušný hukot. Nevím kde jsou rozvody, jestli někde za klinakem, ale slyšet to jde někde zepředu jak je klinak. No fakt jsem zvědavý na servis... taky ještě mě teď vytaci startovani vlazneho motoru. To občas točí i 3 sekundy než auto nastartuje. To dělalo jednou za čas, ale tento týden už 2x.
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
V servise se budeme domlouvat na rozvody až v novém roce protože auto bude skutečně mimo provoz skoro měsíc. Zvuk je mimchodem čím dál hlučnější a téměř pořád. Ještě taková další lahůdka: prý to vůbec nevadí a máme s tím jezdit dál a klidně opravu provést až třeba za rok. Výborná rada od šéf technika a vyjadřuje asi tak dnešní stav auto servisů a hrdost na značku která existuje jen při prodeji nového vozu.. Jezděte s chrastícím motorem , ono je to jedno , že jste si tento vůz vybrali, že mám prý dobrý a tichý motor, toto je nový charakter výrobku tak si na to zvykejte, o nic nejde. Nevím nevím ale s cenama nových Subaru a s omezeným výběrem modelů a motorů a takovým přístupem servisů nemá Plejáda nikterak oslnivou budoucnost.Já už tedy nikdy více Subaru.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
To je k zblití.
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Sent from my XsMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11888
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Trochu tomu nerozumím?!? Rozvody mi dělali na STIhačce minulý týden a měli to během dne hotové, včetně garanční prohlídky vozu. Takže trochu nechápu, proč bys to měl mít měsíc mimo provoz?!?
Ale když se nechce, tak je to horší, než když se nemůže. Třeba jenom zkouší, že si to rozmyslíš a zvykneš si a nebudeš po nich nic chtít. Změna servisu by opravdu byla na zváženou!!!
Ale když se nechce, tak je to horší, než když se nemůže. Třeba jenom zkouší, že si to rozmyslíš a zvykneš si a nebudeš po nich nic chtít. Změna servisu by opravdu byla na zváženou!!!
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
tak tady je to řetězový rozvod, tak to bude malinko komplikovanější.
spíš by mě zajímalo, co tam ten hluk dělá, když se s tím může rok jezdit? napínáky jako u ostatních problematických motorů? vytahaný řetěz jako u VW?
spíš by mě zajímalo, co tam ten hluk dělá, když se s tím může rok jezdit? napínáky jako u ostatních problematických motorů? vytahaný řetěz jako u VW?
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11888
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Připomínku beru. To mi uteklo, že u těch novějších motorů je řetěz. Kdybych sám neměl forejse, kde řetěz samozřejmě je.
Nicméně, měsíc to asi fakt dělat nebudou.
Nicméně, měsíc to asi fakt dělat nebudou.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Kdyz to tak ctu, tak jsem rad, ze jsem si koupil BMW. Sice tam vrze kde co, ale motor snad vydrzi o trochu vic
EDIT: Souhlasim s kolbenem
EDIT: Souhlasim s kolbenem
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Nechci Tě nějak stresovat a už vůbec nic takového Ti nepřeji, ale jistý bych si tím zdaleka nebyl. Taky moc nerozumím kolegovi s rachotícím motorem, proč nejede do jiného servisu. Nebylo asi překvapením, kdyby to byla nějaká blbost a lemplovství daného servisu
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
zrovna BMW a rozvody, dvakrát bych to zaťukal
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
Myslím, že to tam dělá ten řetěz. Nevím, poslední auto s řetězem na rozvodech co jsem vlastnil, byl Žigulík. Tam stačilo povolit napínák, ono se to naplo a byl klid. Ale i kdyby se to nenaplo, dalo se s tím bez problémů jezdit. Jen to rachtalo.dethroned píše: spíš by mě zajímalo, co tam ten hluk dělá, když se s tím může rok jezdit?
PS: u starých škodováckých motorů s rozvodem OHV chrastění rozvodového řetězu nikdo neřešil, tam to nešlo ani napnout
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19069
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
ale resil . .. jinak lital predstih sem s tam
Odesláno pomocí Tapatalk
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: "chrastění" motoru při nízkých otáčkách
No to máš pravdu. Tady na tom budou čidla na klice i na vačce a na to si nikdo nestěžuje.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT