Stránka 1 z 15

Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 8:34 pm
od Trabi601
Mate nekdo zkusenosti s vybijenim baterie Levorga?

Opakovane se mi stalo, ze po jednom tydnu stani jsem sveho Levorga uz nenastartoval. Baterka minus.

Ted jsem byl 3 tydny na dovolene a baterku to stani tak zmrtvilo, ze ikdyz jsem ji nabil do 100%, motor uz neroztocila.

Takze jdu po 2,5 letech koupit novou baterku. Na to, ze start-stop poctive vypinam, mi to prijd ponekud brzo.

Mate nekdo podobne zkusenosti?

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 8:38 pm
od námořník
Vypínat start/stop nestačí. Nemá to vliv na inteligentní dobíjení. Kolikrát se ti stane že přijedeš a baterka je vybitá. Musíš pravidelně nabíjet. Mě první vydržela 3 měsíce :-). By ti ji měli ještě vyměnit na reklamaci ne?

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 8:57 pm
od fajfka
Natuším,proč se vybíjí Levorg,ale jseu tu dva faktory. Delší stání a pak nějaká chybka,která by se při každodenním ježdění nestačila projevit. Vím o čem mluvím,můj Range Rover L322 se chová stejně.Žádný elektrikář to neopravil,pomůže jen při delším stání odpojovač baterie.Dorazí to baterie Ca-Ca,která když se úplně vybije,tak se už neprobudí.

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 9:26 pm
od Trabi601
Ja teda jedno podezdrenim mam, ale nechtel jsem ho hodit hend do prvniho prispevku, abych se dozvedel vase neovlivnene nazory. ;o)(o;

V dome parkuju v garazi primo pod bytem. A mam pocit, ze Keyless prijimac je tak silnej, ze ten klicek o patro vis vidi. A tak se opakovane probouzi se stand-by rezimu a odskace to baterka...

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 10:33 pm
od námořník
Tak tím to myslím nebude :-). Baterky maj díky inteligenci zákonodárců holt nižší životnost a pokud se o ni nijak nestaráš, tak ještě menší :-).

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 10:43 pm
od mnov
Dobíjet baterku jsem musel naposled u auta s dynamem. :-) [OFFTOPIC]

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 10:48 pm
od námořník
To víš, pokrok nezastavíš :-D

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 10:56 pm
od mnov
To je jasné, ale to "inteligentní nabíjení" bych pak nazval jinak. :-)
Podle toho co píšete, tak to nemají moc zvládnuté. ::-(((

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 11:07 pm
od sima
Tj stará věc, problém, inteligentní nabíjení je leda tak na další nasrání co se týče dnešních "inovací, vylepšení". Už se tu o tom napsalo hodně...

Re: Vybijeni baterie

Napsal: ned zář 01, 2019 11:08 pm
od námořník
To platí pro všechny automobilky. To auto jako takový nikdy dopředu neví kdy ho odstavíš a tak se stává že ho odstavíš s "prázdnou" baterkou no a ta samozřejmě trpí. Když se koukneš na testy spolehlivosti, tak je tam u novejch aut baterka na předních místech.

Re: Vybijeni baterie

Napsal: pon zář 02, 2019 12:08 pm
od fajfka
Trabi601,klidně to tak může být. Třeba bude stačit nechávat všechno v plechové krabici kvůli odstínění.

Re: Vybijeni baterie

Napsal: pon zář 02, 2019 12:17 pm
od sima
námořník píše:To platí pro všechny automobilky. To auto jako takový nikdy dopředu neví kdy ho odstavíš a tak se stává že ho odstavíš s "prázdnou" baterkou no a ta samozřejmě trpí. Když se koukneš na testy spolehlivosti, tak je tam u novejch aut baterka na předních místech.
Jasně, že pro všechny, páč natíráme vše RÁDOBY a nesmyslně na zeleno, no a pak se plýtvá bateriemi, další výroba baterek, jo dává to smysl =) :-D

Re: Vybijeni baterie

Napsal: pon zář 02, 2019 4:55 pm
od feroj
Trabi601 píše:Ja teda jedno podezdrenim mam, ale nechtel jsem ho hodit hend do prvniho prispevku, abych se dozvedel vase neovlivnene nazory.

V dome parkuju v garazi primo pod bytem. A mam pocit, ze Keyless prijimac je tak silnej, ze ten klicek o patro vis vidi. A tak se opakovane probouzi se stand-by rezimu a odskace to baterka...

najväčší problém asi bude to "inteligentné dobíjanie" zamerané na ekológiu, ktoré nedobíja permanentne ako pri starých autách, ale len v režime "brzdenia motorom"(aby nezvyšovalo spotrebu a emisie (*_^) |,,,, ) a potom to hustí do batérie také ampére, až sa jej z kečky parí ;-D ... preto musí byť odolnejšej konštrukcie AGM...

Ak si dobre pamätám, tak v manuáli bolo písané aj o odpájaní kompresora klimatizácie pri prudkej akcelerácii (vtedy učite tiež nedobíja), aby bol k dispozícii plný výkon motora...
...ale tiež sa tam písalo o zabezpečení proti úplnému vybitiu batérie, kde pri poklese stavu nabitia pod nejakú uroveň odpojí všetky spotrebiče, aby ešte ostalo na naštartovanie.... len to nekorešponduje zo stavom čo popisuješ :-/ a aj mne sa 3x stalo, že deti vzadu nechali svietiť lampičku, ktorá svieti tak perfektne bodovo, že si v šere ani nešimneš ak ostala svietiť a po týždni auto ani nebliklo... 2x pomohlo štandardné nabitie, tretí nerozchodila... naštastie v dvojročnej záruke, takže výmena v rámci reklamácie.

Takže ak sa nejazdí na dlhé trasy, určite treba pripojiť nabíjačku, len by potešilo, keby ten systém inteligentného nabíjania aj upozornil na potrebu externého nabitia...

celkom dobre je to popísané v tomto článku...
https://marceljanco.sk/akumulator-efb-a ... ment-11536


"A mam pocit, ze Keyless prijimac je tak silnej, ze ten klicek o patro vis vidi..."
to asi nie, lebo keď ideš k autu reaguje až tak 1,5m a to musíš byť zo strany predných dverí, alebo pri kufri...

Re: Vybijeni baterie

Napsal: úte zář 03, 2019 12:45 am
od spm
Zrovna AGM baterie jsou co se tyce nabijeni spis citlivejsi, nez ty stary a pri dobijeni velkym proudem je spis znicis. Vyhodu maji ve vetsi cyklicke odolnosti, coz bude spis ten duvod, pac u tech klasickych startovacich se moc nepocita s tim, ze by ta baterka cokoliv napajela...

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Re: Vybijeni baterie

Napsal: úte zář 03, 2019 8:58 am
od feroj
spm píše:Zrovna AGM baterie jsou co se tyce nabijeni spis citlivejsi, nez ty stary a pri dobijeni velkym proudem je spis znicis. Vyhodu maji ve vetsi cyklicke odolnosti, coz bude spis ten duvod, pac u tech klasickych startovacich se moc nepocita s tim, ze by ta baterka cokoliv napajela...

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
keď mi (zrejme omylom a z nevedomosti?) dali "obyčajnú" bezúdržbovú bateriu VARTA BlueDynamic 60Ah, tak odišla po cca 2 mes(2500km) a to 90%jazdím trasy cez 200km+vypnutý štart_stop ... kvôli inteligentnému dobíjaniu musí mať Levorg(aj ostatné SUBA so syst. ŠS) AGM, ta znesie hlbšie vybitie aj opakované štarty(odolnejšia konštrukcia za dvoj-trojnásobnu cenu)...