Zdarec taky se trápím s řízením u H6. Moje teklo a byly tam vůle. Šel jsem cestou montáže repasovaného hřebene z italské fabriky. Výsledek je tuhé řízení, volant se po zatáčce nevrací ochotně do rovna. A v mezních úvratích je slyšet doraz a skřípění.masha píše:
ale prakticky zase rozbitý
Pokud by měl někdo nějaký nápad nebo mě chtěl utěšit vlídným slovem tak sem s tím Tapatalk
Ale docela ok, dá se s tím žít. Co se týče seřízení hřebene, je tam stavící šroub, který se asi dá štelovat jen při vymontovaném řízení.
A co se týče klepání, často je na vině trubka/trubky na kapalinu jakožto součást řízení. Subaru později vylepšilo konstrukci tím, že jsou trubky rozpůlené a spojené hadicí. Tak mi to vysvětloval mechanik, byl zklamaný, že nedodali ty půlené trubky. Hodně zdaru.