Vrzání interiéru

Potahy, autokoberce, čištění, údržba atd.
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od sima »

Omega neomega :-) v tomhle musím vzpomenout starou xantii, tam jsme právě a tedy i mimo jiné kvality obdivovali absolutní ticho a klid, ničím nerušené, ani jedno vrzání, natož vibrace, rachtání, nic. Měkčené materiály, dobře vypodložené, nemělo co vrzat, co se týče interiéru ne, zbytek taky ok. Auta staré jak chcete, klidně 20 let.
Forejs SG 2002 je taky v poho, jo abych nekecal sem tam něco zavrže, zavibruje, zvrchu palubky, kastlik, klasika, ale na nerovnostech a ne vždy, dalo by se to věřím jednoduše vyřešit, ale nevnímám to nijak moc, jen mimořádně, takže opravdu reálně jen sporadicky.
Tak bych se rád projel ve vašich nových plejádách, bo to zní dost hororově a věřím, že nejste všichni nadměrně nároční :-/ Tohle je fakt bída, co dnes nejen plejády doručí zákazníkovi, tedy vypadá to tak, já měl vždy jen staré auta, tak soudím dle vašich zkušeností.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
u2964
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 163
Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
Jméno a příjmení: Aleš
Bydliště: okres Děčín

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od u2964 »

Já to nedramatizuju, ve specifických otáčkách, záběru a silnici se to ozve, ale je to pro mne stále lepší zvuk než chod naftového motoru Škodovek, který mi jako jedinému z mého okolí tlačí pěstí do žaludku, zvlášť do 1800rpm, takže když musím jet služebákem, držím otáčky vždy nad 2000rpm. V Outbacku to beru jako věc, která se aktuálně nezhoršuje, objevuje se sporadicky a i při poměrně tichém rádiu není slyšet. Takže to není tragédie a chce to jet vyzkoušet, čím to je. Dnešní doba je taková, že se na trh dávají obrazně řečeno banány, co nedozrály, ať už elektronické výrobky, software, auta apod., protože trvale udržitelný rozvoj bohužel neznamená vyrábět jen to, co je třeba a aby to dlouho vydrželo a byl k tomu kvalitní servis, ale vyrábět co nejvíc v co nejkratším čase jako spotřební zboží, použiju, vyhodím, koupím nové a znovu. To je tlak doby, bohužel. Takže to vrzání je smutné, ale je to dobré, pokud zbytek funguje.


Nacvakáno v Tapatalk Pro
Subaru Outback 2.5i Active Lineartronic MY2019 (2019+) /9+/ Obrázek
ex Kia Cee'd SW 1.4CVVT MY2009 FL (2010-2019) /6-195.735/ Obrázek
ex Škoda Felicia Combi GLXi 1.3 MY1999 (2008-2010) /132.141-185.515/ Obrázek
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od newli »

Jenda11 píše:Tak vidím že v tom nejsem sám. Mám XV 2019, od ledna sem pojezdil a najezdil za 9 měsíců slušnou dávku 35 tisíc km. A v podstatě od nájezdu nějakých 20 ti přemýšlím jak se auta co nejekonomičtěji lépe řečeno s co nejmenjší ztrátou zbavit.
No, obcas (spis casteji) koketuji s podobnou myslenkou u sveho BMW, ale kdyz to tady tak ctu, tak vrzani je dnes asi vlastnost vsech aut :-( Ted jsem slysel historku o vrzajicim mercedesu za asi 3M, ja osobne jel v C43 kupe, co vrzalo taky slusne (najeto 6.000km!), vzpominam na testovaci jizdu s forestrem XT, kde priserne rezonovalo neco pod palubni deskou (prodejce od freye, ze pry neco v kasliku - houby). No vazne nevim, co bych si mel pripadne koupit :-(
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
honzaXV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: čtv zář 19, 2019 6:41 am

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od honzaXV »

newli píše:
No, obcas (spis casteji) koketuji s podobnou myslenkou u sveho BMW, ale kdyz to tady tak ctu, tak vrzani je dnes asi vlastnost vsech aut Ted jsem slysel historku o vrzajicim mercedesu za asi 3M, ja osobne jel v C43 kupe, co vrzalo taky slusne (najeto 6.000km!), vzpominam na testovaci jizdu s forestrem XT, kde priserne rezonovalo neco pod palubni deskou (prodejce od freye, ze pry neco v kasliku - houby). No vazne nevim, co bych si mel pripadne koupit
Další věc co mě napadá je, jestli to není v korelaci s všeobecnou "tichostí aut". Dřív byly prostě auta možná hlučnější ve všech směrech a my si toho nevšímali tolik. Majitelé Tesly by o tom asi mohli říct své. Já sám nevím, těžko říct...
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od newli »

Jako pokus dobry, ale tim to urcite neni. Znama ma mazdu 6 mps a ta proste nedrnci, prestoze neni uplne ticha. Bracha ma starou lagunu (minimalne stejne hlucnou jako ta MPS-ka) a tam obcas neco zadrnci. Kdo je na to haklivy (jako ja), slysi to vicemene v kazdem aute. Samozrejme takovy ten tenoucky cvrkot/seveleni by clovek u extra hlucneho auta mozna neslysel, ale tady se bavime o klasivkem hnusnem drnceni. To nepreslechnes ... leda bys byl polohluchej!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
honzaXV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: čtv zář 19, 2019 6:41 am

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od honzaXV »

newli píše:Jako pokus dobry, ale tim to urcite neni. Znama ma mazdu 6 mps a ta proste nedrnci, prestoze neni uplne ticha. Bracha ma starou lagunu (minimalne stejne hlucnou jako ta MPS-ka) a tam obcas neco zadrnci. Kdo je na to haklivy (jako ja), slysi to vicemene v kazdem aute. Samozrejme takovy ten tenoucky cvrkot/seveleni by clovek u extra hlucneho auta mozna neslysel, ale tady se bavime o klasivkem hnusnem drnceni. To nepreslechnes ... leda bys byl polohluchej!
Však já o tom vím svoje, viz moje příspěvky předtim. :D Jen si hledám nějaký ospravedlnění aby mě to tak nes*alo [FUCK PC]
Uživatelský avatar
mirekst
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 784
Registrován: čtv říj 10, 2013 8:02 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od mirekst »

newli píše:Jako pokus dobry, ale tim to urcite neni. Znama ma mazdu 6 mps a ta proste nedrnci, prestoze neni uplne ticha. Bracha ma starou lagunu (minimalne stejne hlucnou jako ta MPS-ka) a tam obcas neco zadrnci. Kdo je na to haklivy (jako ja), slysi to vicemene v kazdem aute. Samozrejme takovy ten tenoucky cvrkot/seveleni by clovek u extra hlucneho auta mozna neslysel, ale tady se bavime o klasivkem hnusnem drnceni. To nepreslechnes ... leda bys byl polohluchej!
Letos v létě (srpen) jsem si na Kosu na dovolené půjčil Fiata Pandu - rok výroby 2013, najeto 158 000 km, nějaká běžná tamní půjčovna co mi zprostředkovali v hotelu - tj. auto toho asi za sebou už mělo dost a dost. A nedrnčelo, nevrzalo, neskřípalo, jelo i na tamních cestách krásně tiše, přesně jak to má být. Auto s pořizovací cenou cca 300 000 Kč!
Jediné na čem bylo poznat že je z půjčovny byla utýraná spojka - což se dá pochopit. A vyměnit.
Na to auto rád vzpomínám, bylo to opravdu fajn auto. Pro kohokoli kdo jezdí krátké trasy a nemusí vozit moc věci ideální a doporučuju.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od newli »

Neco malo k tematu pro pobaveni mistni komunity a trochu k uklidneni tech, co maji usi jako ja. Jsou auta, kde to je bohuzel standard. Kdo chce, necht cte od poslaneho prispevku dal (a mozna i pred nim):

http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... l#p1040814

Toto je sice jen k petkove rade, ale trojka a sedmicka je na tom stejne. A podle me zkusenosti a i zprostredovanych je MB lepsi, ale zadny zazrak to take neni. Asi vazne jedine koncern, tj. AUDI. Pro srovnani:

https://www.youtube.com/watch?v=8Nbq9oP3e_M
https://www.youtube.com/watch?v=xkNSn9w09Hk

Ta trojka je presne jako moje (dost veci jsem tedy uz vyresil - hodne toho na videu ani neni). A i u me trojky plati to, co pisou v tom diskusnim foru k petce. Jak se ochladi, interier hodne ztichne. Jak se otepli, zacne vrzat priserne a trochu si i sam povrzava/lupe. A aby toho nebylo malo, pod 12 stupnu mi zacalo cinkat neco v prave casti stresniho okna - tedy v te pojizdeci kryci clone. Takze v zime je vyrazne lepsi interier, ale zase cinka stresni okno - a okno vazne rozebirat nebudu (uz jsem zkoumal a neni to vubec jednoduche) - takze? ... prodavam (kdo koupi?) a kupuji audi ?! :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
kwt2000
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1290
Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Jméno a příjmení: Petr Jelínek
Bydliště: Rudolec u Sokolova

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od kwt2000 »

newli píše: ... prodavam (kdo koupi?) a kupuji audi ?!
IMG_6339.JPG
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE

PONTIAC FIREBIRD - minulost ::-(((
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Uživatelský avatar
mirekst
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 784
Registrován: čtv říj 10, 2013 8:02 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od mirekst »

Na co jsem před chvílí narazil: Cituji z:
https://www.idnes.cz/auto/magazin/maser ... _testy_fdv
...
Škoda povrzávání v interiéru, ten by si zasloužil lepší dílenské zpracování, ale komfort je na jedničku a ještě podtrženou.
...
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/magazin/maser ... _testy_fdv
To si dělají asi prdel. Auto za 4 milióny. Údajně šlechta mezi automobily, premie nejvyšší.

Pochvala novináři, že to takto napsal na rovinu.
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od námořník »

Ony jsou ty auta tak tichá, že tam slyšíš všechno.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od newli »

To je ale irelevantni, vrzat tam proste nic nema !
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
masha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1583
Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
Jméno a příjmení: Václav Mašek

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od masha »

Tohle mi tenkrat prekvapilo u Aston Martim db9... Mel jsem moznost se s tim svezt a jako to co slo za zvuky z palubky.... Nehlede na ten interier a kvalitu plastu... Nebyl jsem z toho nejak odvarenej...
Samozrejme to jelo jako krava


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hrom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: úte črc 05, 2022 11:52 am
Jméno a příjmení: Jiří Hromek
Bydliště: Jedovnice

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Hrom »

XV už se také rozehrálo. Začalo to ve 4 tkm, kastlík před řadičkou na nerovnostech drnčel, stačilo do něj dát něco jako peněženku a byl zticha. Posléze již chtělo silněji přitlačit koleno ke středovému tunelu, což už mě začalo poněkud silně iritovat. Stačilo na něj jen poklepat prstem a bylo jasné, že je to on. Vygradovalo to stabilním drnčením od cca 90 km/h výše i na hladkém asfaltu. Bouchly saze, že takhle tedy ne!
Info na zdejším fóru doporučovalo, nedávat s drnčením interiéru za žádnou cenu do servisu! Drobnou zkušenost se značkovým servisem při reklamaci jsem již učinil a dojem na mě neudělali.. Následoval tedy průzkum bojem, jak rozebrat středový tunel a probojovat se k rozborce kastlíku, což v konečném efektu není nic náročného. Vypodložení kontaktních ploch samolepící pěnovou páskou, sborka, testovací poklep a jízda. Výborně, kastlík na nerovnostech již drží ústo. Avšak, od 90 nahoru to drnčí zase!
Bylo jasné, že kastlík to není, ale někde něco uprostřed, dole. Poklep po všem možném a ejhle - zvučí potrubí co přivádí vzduch do prostoru nohou před spolujezdcem. Jeho konstrukci, s několika spoji s vůlemi, považuji za konstrukčně zcela odfláklou, nechápu jak tohle někdo může vypustit do světa. Probojovat se k demontáži tohoto potrubí znamená spodek palubky před spolujezdcem ven, ale jde to vceku snadno. Řešením je opět samolepící pěnová páska. Testovací poklep, jízda a konečně ticho!!!
Dříve se drnčení ozývalo i ze spodu vozidla - při rozjezdu něco rezonovalo. Vyřešilo se to však při nástřiku spodku a dutin - vozidlo bylo odstrojeno a opětovnou montáž krytů spodku zřejmě zvládli v brněnském Canocaru lépe než výrobce.
Jak tedy kvalitu zpracování interiéru hodnotit? Za mě bohužel velké zklamání, u Subaru bych něco takového nečekal.

Jiří
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4852
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Makovica »

Diky za tipy, kam este pozriet.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Interiér“