Vrzání interiéru
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24183
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Vrzání interiéru
Omega neomega v tomhle musím vzpomenout starou xantii, tam jsme právě a tedy i mimo jiné kvality obdivovali absolutní ticho a klid, ničím nerušené, ani jedno vrzání, natož vibrace, rachtání, nic. Měkčené materiály, dobře vypodložené, nemělo co vrzat, co se týče interiéru ne, zbytek taky ok. Auta staré jak chcete, klidně 20 let.
Forejs SG 2002 je taky v poho, jo abych nekecal sem tam něco zavrže, zavibruje, zvrchu palubky, kastlik, klasika, ale na nerovnostech a ne vždy, dalo by se to věřím jednoduše vyřešit, ale nevnímám to nijak moc, jen mimořádně, takže opravdu reálně jen sporadicky.
Tak bych se rád projel ve vašich nových plejádách, bo to zní dost hororově a věřím, že nejste všichni nadměrně nároční Tohle je fakt bída, co dnes nejen plejády doručí zákazníkovi, tedy vypadá to tak, já měl vždy jen staré auta, tak soudím dle vašich zkušeností.
Forejs SG 2002 je taky v poho, jo abych nekecal sem tam něco zavrže, zavibruje, zvrchu palubky, kastlik, klasika, ale na nerovnostech a ne vždy, dalo by se to věřím jednoduše vyřešit, ale nevnímám to nijak moc, jen mimořádně, takže opravdu reálně jen sporadicky.
Tak bych se rád projel ve vašich nových plejádách, bo to zní dost hororově a věřím, že nejste všichni nadměrně nároční Tohle je fakt bída, co dnes nejen plejády doručí zákazníkovi, tedy vypadá to tak, já měl vždy jen staré auta, tak soudím dle vašich zkušeností.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: Vrzání interiéru
Já to nedramatizuju, ve specifických otáčkách, záběru a silnici se to ozve, ale je to pro mne stále lepší zvuk než chod naftového motoru Škodovek, který mi jako jedinému z mého okolí tlačí pěstí do žaludku, zvlášť do 1800rpm, takže když musím jet služebákem, držím otáčky vždy nad 2000rpm. V Outbacku to beru jako věc, která se aktuálně nezhoršuje, objevuje se sporadicky a i při poměrně tichém rádiu není slyšet. Takže to není tragédie a chce to jet vyzkoušet, čím to je. Dnešní doba je taková, že se na trh dávají obrazně řečeno banány, co nedozrály, ať už elektronické výrobky, software, auta apod., protože trvale udržitelný rozvoj bohužel neznamená vyrábět jen to, co je třeba a aby to dlouho vydrželo a byl k tomu kvalitní servis, ale vyrábět co nejvíc v co nejkratším čase jako spotřební zboží, použiju, vyhodím, koupím nové a znovu. To je tlak doby, bohužel. Takže to vrzání je smutné, ale je to dobré, pokud zbytek funguje.
Nacvakáno v Tapatalk Pro
Nacvakáno v Tapatalk Pro
Re: Vrzání interiéru
No, obcas (spis casteji) koketuji s podobnou myslenkou u sveho BMW, ale kdyz to tady tak ctu, tak vrzani je dnes asi vlastnost vsech aut Ted jsem slysel historku o vrzajicim mercedesu za asi 3M, ja osobne jel v C43 kupe, co vrzalo taky slusne (najeto 6.000km!), vzpominam na testovaci jizdu s forestrem XT, kde priserne rezonovalo neco pod palubni deskou (prodejce od freye, ze pry neco v kasliku - houby). No vazne nevim, co bych si mel pripadne koupitJenda11 píše:Tak vidím že v tom nejsem sám. Mám XV 2019, od ledna sem pojezdil a najezdil za 9 měsíců slušnou dávku 35 tisíc km. A v podstatě od nájezdu nějakých 20 ti přemýšlím jak se auta co nejekonomičtěji lépe řečeno s co nejmenjší ztrátou zbavit.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Vrzání interiéru
Další věc co mě napadá je, jestli to není v korelaci s všeobecnou "tichostí aut". Dřív byly prostě auta možná hlučnější ve všech směrech a my si toho nevšímali tolik. Majitelé Tesly by o tom asi mohli říct své. Já sám nevím, těžko říct...newli píše:
No, obcas (spis casteji) koketuji s podobnou myslenkou u sveho BMW, ale kdyz to tady tak ctu, tak vrzani je dnes asi vlastnost vsech aut Ted jsem slysel historku o vrzajicim mercedesu za asi 3M, ja osobne jel v C43 kupe, co vrzalo taky slusne (najeto 6.000km!), vzpominam na testovaci jizdu s forestrem XT, kde priserne rezonovalo neco pod palubni deskou (prodejce od freye, ze pry neco v kasliku - houby). No vazne nevim, co bych si mel pripadne koupit
Re: Vrzání interiéru
Jako pokus dobry, ale tim to urcite neni. Znama ma mazdu 6 mps a ta proste nedrnci, prestoze neni uplne ticha. Bracha ma starou lagunu (minimalne stejne hlucnou jako ta MPS-ka) a tam obcas neco zadrnci. Kdo je na to haklivy (jako ja), slysi to vicemene v kazdem aute. Samozrejme takovy ten tenoucky cvrkot/seveleni by clovek u extra hlucneho auta mozna neslysel, ale tady se bavime o klasivkem hnusnem drnceni. To nepreslechnes ... leda bys byl polohluchej!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Vrzání interiéru
Však já o tom vím svoje, viz moje příspěvky předtim. :D Jen si hledám nějaký ospravedlnění aby mě to tak nes*alonewli píše:Jako pokus dobry, ale tim to urcite neni. Znama ma mazdu 6 mps a ta proste nedrnci, prestoze neni uplne ticha. Bracha ma starou lagunu (minimalne stejne hlucnou jako ta MPS-ka) a tam obcas neco zadrnci. Kdo je na to haklivy (jako ja), slysi to vicemene v kazdem aute. Samozrejme takovy ten tenoucky cvrkot/seveleni by clovek u extra hlucneho auta mozna neslysel, ale tady se bavime o klasivkem hnusnem drnceni. To nepreslechnes ... leda bys byl polohluchej!
Re: Vrzání interiéru
Letos v létě (srpen) jsem si na Kosu na dovolené půjčil Fiata Pandu - rok výroby 2013, najeto 158 000 km, nějaká běžná tamní půjčovna co mi zprostředkovali v hotelu - tj. auto toho asi za sebou už mělo dost a dost. A nedrnčelo, nevrzalo, neskřípalo, jelo i na tamních cestách krásně tiše, přesně jak to má být. Auto s pořizovací cenou cca 300 000 Kč!newli píše:Jako pokus dobry, ale tim to urcite neni. Znama ma mazdu 6 mps a ta proste nedrnci, prestoze neni uplne ticha. Bracha ma starou lagunu (minimalne stejne hlucnou jako ta MPS-ka) a tam obcas neco zadrnci. Kdo je na to haklivy (jako ja), slysi to vicemene v kazdem aute. Samozrejme takovy ten tenoucky cvrkot/seveleni by clovek u extra hlucneho auta mozna neslysel, ale tady se bavime o klasivkem hnusnem drnceni. To nepreslechnes ... leda bys byl polohluchej!
Jediné na čem bylo poznat že je z půjčovny byla utýraná spojka - což se dá pochopit. A vyměnit.
Na to auto rád vzpomínám, bylo to opravdu fajn auto. Pro kohokoli kdo jezdí krátké trasy a nemusí vozit moc věci ideální a doporučuju.
Re: Vrzání interiéru
Neco malo k tematu pro pobaveni mistni komunity a trochu k uklidneni tech, co maji usi jako ja. Jsou auta, kde to je bohuzel standard. Kdo chce, necht cte od poslaneho prispevku dal (a mozna i pred nim):
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... l#p1040814
Toto je sice jen k petkove rade, ale trojka a sedmicka je na tom stejne. A podle me zkusenosti a i zprostredovanych je MB lepsi, ale zadny zazrak to take neni. Asi vazne jedine koncern, tj. AUDI. Pro srovnani:
https://www.youtube.com/watch?v=8Nbq9oP3e_M
https://www.youtube.com/watch?v=xkNSn9w09Hk
Ta trojka je presne jako moje (dost veci jsem tedy uz vyresil - hodne toho na videu ani neni). A i u me trojky plati to, co pisou v tom diskusnim foru k petce. Jak se ochladi, interier hodne ztichne. Jak se otepli, zacne vrzat priserne a trochu si i sam povrzava/lupe. A aby toho nebylo malo, pod 12 stupnu mi zacalo cinkat neco v prave casti stresniho okna - tedy v te pojizdeci kryci clone. Takze v zime je vyrazne lepsi interier, ale zase cinka stresni okno - a okno vazne rozebirat nebudu (uz jsem zkoumal a neni to vubec jednoduche) - takze? ... prodavam (kdo koupi?) a kupuji audi ?!
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... l#p1040814
Toto je sice jen k petkove rade, ale trojka a sedmicka je na tom stejne. A podle me zkusenosti a i zprostredovanych je MB lepsi, ale zadny zazrak to take neni. Asi vazne jedine koncern, tj. AUDI. Pro srovnani:
https://www.youtube.com/watch?v=8Nbq9oP3e_M
https://www.youtube.com/watch?v=xkNSn9w09Hk
Ta trojka je presne jako moje (dost veci jsem tedy uz vyresil - hodne toho na videu ani neni). A i u me trojky plati to, co pisou v tom diskusnim foru k petce. Jak se ochladi, interier hodne ztichne. Jak se otepli, zacne vrzat priserne a trochu si i sam povrzava/lupe. A aby toho nebylo malo, pod 12 stupnu mi zacalo cinkat neco v prave casti stresniho okna - tedy v te pojizdeci kryci clone. Takze v zime je vyrazne lepsi interier, ale zase cinka stresni okno - a okno vazne rozebirat nebudu (uz jsem zkoumal a neni to vubec jednoduche) - takze? ... prodavam (kdo koupi?) a kupuji audi ?!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1290
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Vrzání interiéru
newli píše: ... prodavam (kdo koupi?) a kupuji audi ?!
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Re: Vrzání interiéru
Na co jsem před chvílí narazil: Cituji z:
https://www.idnes.cz/auto/magazin/maser ... _testy_fdv
Pochvala novináři, že to takto napsal na rovinu.
https://www.idnes.cz/auto/magazin/maser ... _testy_fdv
To si dělají asi prdel. Auto za 4 milióny. Údajně šlechta mezi automobily, premie nejvyšší....
Škoda povrzávání v interiéru, ten by si zasloužil lepší dílenské zpracování, ale komfort je na jedničku a ještě podtrženou.
...
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/magazin/maser ... _testy_fdv
Pochvala novináři, že to takto napsal na rovinu.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vrzání interiéru
Ony jsou ty auta tak tichá, že tam slyšíš všechno.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Vrzání interiéru
To je ale irelevantni, vrzat tam proste nic nema !
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Vrzání interiéru
Tohle mi tenkrat prekvapilo u Aston Martim db9... Mel jsem moznost se s tim svezt a jako to co slo za zvuky z palubky.... Nehlede na ten interier a kvalitu plastu... Nebyl jsem z toho nejak odvarenej...
Samozrejme to jelo jako krava
Sent from my iPhone using Tapatalk
Samozrejme to jelo jako krava
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte črc 05, 2022 11:52 am
- Jméno a příjmení: Jiří Hromek
- Bydliště: Jedovnice
Re: Vrzání interiéru
XV už se také rozehrálo. Začalo to ve 4 tkm, kastlík před řadičkou na nerovnostech drnčel, stačilo do něj dát něco jako peněženku a byl zticha. Posléze již chtělo silněji přitlačit koleno ke středovému tunelu, což už mě začalo poněkud silně iritovat. Stačilo na něj jen poklepat prstem a bylo jasné, že je to on. Vygradovalo to stabilním drnčením od cca 90 km/h výše i na hladkém asfaltu. Bouchly saze, že takhle tedy ne!
Info na zdejším fóru doporučovalo, nedávat s drnčením interiéru za žádnou cenu do servisu! Drobnou zkušenost se značkovým servisem při reklamaci jsem již učinil a dojem na mě neudělali.. Následoval tedy průzkum bojem, jak rozebrat středový tunel a probojovat se k rozborce kastlíku, což v konečném efektu není nic náročného. Vypodložení kontaktních ploch samolepící pěnovou páskou, sborka, testovací poklep a jízda. Výborně, kastlík na nerovnostech již drží ústo. Avšak, od 90 nahoru to drnčí zase!
Bylo jasné, že kastlík to není, ale někde něco uprostřed, dole. Poklep po všem možném a ejhle - zvučí potrubí co přivádí vzduch do prostoru nohou před spolujezdcem. Jeho konstrukci, s několika spoji s vůlemi, považuji za konstrukčně zcela odfláklou, nechápu jak tohle někdo může vypustit do světa. Probojovat se k demontáži tohoto potrubí znamená spodek palubky před spolujezdcem ven, ale jde to vceku snadno. Řešením je opět samolepící pěnová páska. Testovací poklep, jízda a konečně ticho!!!
Dříve se drnčení ozývalo i ze spodu vozidla - při rozjezdu něco rezonovalo. Vyřešilo se to však při nástřiku spodku a dutin - vozidlo bylo odstrojeno a opětovnou montáž krytů spodku zřejmě zvládli v brněnském Canocaru lépe než výrobce.
Jak tedy kvalitu zpracování interiéru hodnotit? Za mě bohužel velké zklamání, u Subaru bych něco takového nečekal.
Jiří
Info na zdejším fóru doporučovalo, nedávat s drnčením interiéru za žádnou cenu do servisu! Drobnou zkušenost se značkovým servisem při reklamaci jsem již učinil a dojem na mě neudělali.. Následoval tedy průzkum bojem, jak rozebrat středový tunel a probojovat se k rozborce kastlíku, což v konečném efektu není nic náročného. Vypodložení kontaktních ploch samolepící pěnovou páskou, sborka, testovací poklep a jízda. Výborně, kastlík na nerovnostech již drží ústo. Avšak, od 90 nahoru to drnčí zase!
Bylo jasné, že kastlík to není, ale někde něco uprostřed, dole. Poklep po všem možném a ejhle - zvučí potrubí co přivádí vzduch do prostoru nohou před spolujezdcem. Jeho konstrukci, s několika spoji s vůlemi, považuji za konstrukčně zcela odfláklou, nechápu jak tohle někdo může vypustit do světa. Probojovat se k demontáži tohoto potrubí znamená spodek palubky před spolujezdcem ven, ale jde to vceku snadno. Řešením je opět samolepící pěnová páska. Testovací poklep, jízda a konečně ticho!!!
Dříve se drnčení ozývalo i ze spodu vozidla - při rozjezdu něco rezonovalo. Vyřešilo se to však při nástřiku spodku a dutin - vozidlo bylo odstrojeno a opětovnou montáž krytů spodku zřejmě zvládli v brněnském Canocaru lépe než výrobce.
Jak tedy kvalitu zpracování interiéru hodnotit? Za mě bohužel velké zklamání, u Subaru bych něco takového nečekal.
Jiří
Re: Vrzání interiéru
Diky za tipy, kam este pozriet.