Rozhodně bych neřekl, že jiné automobilky umí motory líp, jen umí lepší spotřebu. Ale je to i daň za to, že Subaru nemá odpojitelnou zadní nápravu jako třeba Unterwassermanniemve píše: Ale už jste odpověděli, Subaru nejsou auta na dálnici, nebo aspoň ne pro ty, kteří lítají často a rychle. A je to vidět, většinou se všechny Subaru plouží 120 v pravém pruhu. Jen je škoda, že jiné automobilky prostě umí motory líp.
Jízda po dálnici 160 km/h neznamená styl brzda/plyn. Já 160 tacho jezdím po dálnici nejčastěji, hlavní důvodem byl, že jsem si hlavně po D1 a D2 nechtěl ničit v pravým pruhu auto. Tento důvod s postupem času odpadá, ale už jsem si zvykl Taky mě jízda 120 po dálnici uspává, pokud nejsem 100% svěží. Ze 160 většinu ubrzdím jen motorem a zpátky na 160 stačí polehtat plyn. Policie se není třeba bát. Passaty i Supy snad každej pozná a snížit rychlost na 145 km/h je otázkou mžiku.spm píše:Nebo jestli nejezdí 120 kvůli tomu, že jezdit 160 po dálnici v páteční odpoledne za plného provozu je nebetyčná hovadina. Ten časovej na celý D1 je 23 minut, když by ty rychlosti šly držet celou dobu. Což v pátečním provozu nepůjde ani omylem. Čtvrt hodiny se potáhneš jenom za kamionama, než se konečně předjedou, dalších x minut za těma, co kilem předjíždí šňůru kamionů. Takže reálně v Brně budeš rychlejš o kolik, tak 5 minut? Za cenu toho, že v jednom kuse stojíš na plno na plynu nebo na plno na brzdě a furt musíš koukat kdo ti tam kdy …