vymena original radia
Re: vymena original radia
Antena i zesilovac jsou v patych dverich. Taky jsem sveho casu nechytl vubec nic, ale prekvapive jsem nemel znicene dratky v pruchodce u patych dveri (casty zdroj problemu), ale neco se samotnym zesilovacem. Nakonec mi to nejaky elektrikar opravil, ale idealni to nikdy nebylo.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: stř říj 31, 2012 11:27 am
- Jméno a příjmení: Radek Kubata
- Bydliště: Budějky
Re: vymena original radia
Jj, v 5. dveřích, úplně nahoře - viz obr. z manuálu BR, ale BP to mělo stejně.
Měl jsem kdysi tapec dole a taky jsem kontroloval, páč se mi příjem nezdál nic moc... Nicméně BR neni o moc lepší, takže zřejmě vlastnost.
Ale aspoň auto nemá tu debilní "ploutvičku."
Měl jsem kdysi tapec dole a taky jsem kontroloval, páč se mi příjem nezdál nic moc... Nicméně BR neni o moc lepší, takže zřejmě vlastnost.
Ale aspoň auto nemá tu debilní "ploutvičku."
Legacy Wagon 2.5GT 2010 265k
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
Levorg 1.6 GT-S 2015 170k
ex Legacy Wagon 2.5i 2004 165k boxer returns!
ex 146 1.8 T.S. 1998 140k
ex 33 1.7 16V 1990 132k boxer!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10658
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: vymena original radia
Sorry, je to tak, nevím, proč jsem si myslel, že je na tom zadním okýnku.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: vymena original radia
Jo, u MY2008 je to v 5. dveřích - jak anténa, tak zesilovač. Nevím, jak u starších.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: vymena original radia
Třeba proto, že forestr ji tam má.podvlada píše:Sorry, je to tak, nevím, proč jsem si myslel, že je na tom zadním okýnku.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22751
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: vymena original radia
BH taky
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10658
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: vymena original radia
Díky za poučení o mém druhém autě, na které jsem si ještě nezvyklMira píše: Třeba proto, že forestr ji tam má.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: vymena original radia
Ve městě rádio funguje i bez antény, ale dál od civilizace už poznáte vytažený konektor na okně. To zkontrolovat jako první. Když mi lepili fólie, zapomněli ho zasunout a myslel jsem, že mi odchází rádio, ale jen slabej signál bez antény.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: vymena original radia
Díky moc , až bude trochu lepší počasí kouknu na to. Jj mám MY08 už jsem řešil pár drátku v pruchodce ,tak se bojím že budou další ,ale taky kouknu pod tapecirung
- Lawman
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 213
- Registrován: pon srp 29, 2016 9:02 am
- Jméno a příjmení: Petr Mach
- Bydliště: Rousínov
Re: vymena original radia
Zdar chlapi, zapojil jsem do Forestra aftermarket rádio (Kenwood KMM BT 306), rádio má špatný příjem, takže patrně není funkční zesilovač antény.
Na na konektoru co jde z rádia je volný modrý drát nazvaný power antenna, ten by se prý měl zapojit na pin č. 14 na oem patici subaru.
Akorát věc se má tak, že k tomu pinu č. 14 už přes iso redukci vede jiný, taky modrý drát z rádia.
Takže moje otázka, mám ten volný drát (power antenna) spojit s tím druhým drátem, co vede na pozici č. 14 patice v autě, nebo je to blbost, aby 2 dráty vedly k jednomu pinu?
Na na konektoru co jde z rádia je volný modrý drát nazvaný power antenna, ten by se prý měl zapojit na pin č. 14 na oem patici subaru.
Akorát věc se má tak, že k tomu pinu č. 14 už přes iso redukci vede jiný, taky modrý drát z rádia.
Takže moje otázka, mám ten volný drát (power antenna) spojit s tím druhým drátem, co vede na pozici č. 14 patice v autě, nebo je to blbost, aby 2 dráty vedly k jednomu pinu?
Forester SG 2.0X 2005 116kw
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Forester SG 2.0i 2003 92kw LPG
If it's stupid but it works, it isn't stupid
Re: vymena original radia
To by chtělo vědět jak je zapojená ta redukce. Nebo teda aspoň, kam vede ten druhý modrý drát do rádia.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: vymena original radia
Tak změř, zda je na pinu 14 napětí. Ten volný "power antenna" bude určen pro napájení např. vysouvací antény.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: vymena original radia
Já jsem ten modrý použil na spínání subwooferu.
Dost informací je i zde: http://ae64.com/20-pin-pinout.htm
Dost informací je i zde: http://ae64.com/20-pin-pinout.htm
Forester SG5 116kw 2006 MT
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 370
- Registrován: pon kvě 01, 2017 5:13 pm
- Jméno a příjmení: Peter Vido
- Bydliště: Púchov, SR
Re: vymena original radia
Nad týmto som rozmýšľal aj ja, keď som dával iné rádio. ale nikto mi nevedel poradiť.
Mňa napadlo, či ten origo modrý kábel nie je napájanie anténneho zosilovača po zapnutí rádia.
Teda že šťava ide z rádia do zosilovača až po jeho zapnutí. Ale nemám to odskúšané/overené.
Zo zosilovača ide len jeden kábel do rádia (anténny), ale do zosilovača ide aj prívod napájania.
Možno je to ten modrý kábel ale nejde spolu s anténnym káblom ale nejakým iným zväzkom káblov.
A možno by sa ten zosilovač dal napájať aj iným zdrojom čo sa púšťa po naštartovaní.
Keď som zohnal prvú redukciu anténneho kábla, tak v konektore bol aj ten modrý drôt ale z toho konektoru už nemal kde byť zapojený.
Potom som kúpil aj bez toho kábla.
Mňa napadlo, či ten origo modrý kábel nie je napájanie anténneho zosilovača po zapnutí rádia.
Teda že šťava ide z rádia do zosilovača až po jeho zapnutí. Ale nemám to odskúšané/overené.
Zo zosilovača ide len jeden kábel do rádia (anténny), ale do zosilovača ide aj prívod napájania.
Možno je to ten modrý kábel ale nejde spolu s anténnym káblom ale nejakým iným zväzkom káblov.
A možno by sa ten zosilovač dal napájať aj iným zdrojom čo sa púšťa po naštartovaní.
Keď som zohnal prvú redukciu anténneho kábla, tak v konektore bol aj ten modrý drôt ale z toho konektoru už nemal kde byť zapojený.
Potom som kúpil aj bez toho kábla.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: vymena original radia
Taková redukce se používá pro zesilovače napájené po koaxiálu. V konektoru je napájecí odbočka. Ty Subaru zesilovače mají samostatné napájení.pietro235 píše: Keď som zohnal prvú redukciu anténneho kábla, tak v konektore bol aj ten modrý drôt ale z toho konektoru už nemal kde byť zapojený.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT