A jéje. Spotřeba uvedená na dvě desetinný místa. Už si začínám připadat jak na VW klubu.
Tady jsou povolený spotřeby jenom na celý čísla, ideálně dvouciferný.
Dekarbinizace motoru BG
Re: Dekarbinizace motoru BG
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Dekarbinizace motoru BG
Teda Honzo , přece nenapíšu 6, to už by vypadalo úplně blbě. Jinak ale spotřeba fakt klesla a nemůžu si pomoct, i to líp jede . Dvoucifernou spotřebu jsem měl i s Otíkem jen dvakrát, jednou při rychlopřesunu mezi Prahou a Brnem 12.7 a jednou při hrkání měsíc k doktorovi na kapačky a injekce, to bylo za krásných 15,7 .HonzaCZ píše:A jéje. Spotřeba uvedená na dvě desetinný místa. Už si začínám připadat jak na VW klubu.
Tady jsou povolený spotřeby jenom na celý čísla, ideálně dvouciferný.
S bramborákem si dvoucifernou spotřebu ani moc představit nedovedu, rychlopřesun Znojmo - Olomouc jízdou po jedničce co to dá a na dálnici většinou 180 na tempomat to pořád zvládl těsně nad 8 ....... ......možná okruh by ho to naučil
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Dekarbinizace motoru BG
Tak rychlý přesun po dálnici sice často atakuje vyšší spotřebu, ale rozhodně se nejedná, z mých zkušeností, o tu nejvyšší. Největší problém je ucpaný město a poskakování v kolonách a časté studené starty. Teda aspoň u H6. A taky blbnutí na sněhu, na okruhu a tak. U H6 i když pojedeš konstantně 200, tak to není víc jak nějakých 13-14, jestli si dobře vybavuji.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Dekarbinizace motoru BG
To jo, s tím mám podobnou zkušenost . Blbý ale je, že nikdy není ta dálnice natolik prázdná, aby se ta konstantní rychlost dala udržovat a je to každou chvilku brzda třeba na 140 a potom zase prudké zrychlování, zase brzda .......na spotřebu úplně na houno
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- Nemmo
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: pon lis 10, 2014 2:32 pm
- Jméno a příjmení: Daniel Stehnej
- Bydliště: Praha
Re: Dekarbinizace motoru BG
na podzim jsem našel inzerát v Praze, akce na dekarbonizaci motoru vodíkem....tak jsem to zkusil na svým koncernovým 3.0TDI 177kW .... ještě k tomu přihodili čištění klimy ozonem v ceně ...a výsledek, klima asi dobý, páč ten ozon byl cítit a co se motoru týče, světe div se....vůbec nic...ani horší...ale ani nějaké výrazné zlepšení a to má motor cca 260tis....spotřeba dle počítače (a ten je poměrně optimista oproti reálu) dlouhodobě "ustálená" na 11,3l, dle tankování to vidím na Praha - 12-14l podle provozu, mimo město okresky 9-11l, dálnice v rámcích pravidel 7-9l