Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Uživatelský avatar
bushman1
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3623
Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm

Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Příspěvek od bushman1 »

Pokud si dobre vzpominam na data, co jsem tak pred pulrokem studoval, tak Svycarsko je nejvetsi evropsky trh Subaru. Teprve pak je Nemecko a Velka Britanie. Navic ve Svycarsku je obecna zvyklost si kupovat ty nejsilnejsi modely. A za treti ta auta tam jsou obvykle ve vybornem stavu.
Jen ten dovoz je dost komplikovany (vzdalenost, clo, dph, poplatky, moznosti prijhlaseni aut mimo EU, atd.).
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1990
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Příspěvek od suubaru »

Martin437 píše:
Může někdo porovnat dynamiku 3,0R a 2,5XT?

Díky
Můžu porovnat dynamiku 3,0H6 v legacy 2005 a 2,5T v legacy 2010. Obojí 5AT. 0-100 papírově je 8 vs 6s. A tak je to i pocitově v reálu. Obě auta ve “sportovním svezení” limituje automat. Problém je nečitelné brzdění motorem v zatáčce.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14833
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Příspěvek od Tapan »

Není to sedlý na zadek, takhle to vypadat má :-)
Wow efekt že zrychlení bude u čehokoliv s turbem rozhodně lepší. Navíc na ta Subaří turba nikdo moc ne nadává, že by odcházely. Spíš ty 2.5T ve Foresterech trpí na motory. Najít dobrý kus bez brzkých velkých investic bude dost náročné. Na H6 uděláš těsnění pod hlavou a když si pohlídáš, aby to mělo fridex a olej, je to nesmrtelný. Každopádně u Forestera radši automat, pokud bys to myslel vážně s tím terénem, turbo verze v manuálu nemají redukci a v terénu dostává spojka čočku. Naopak na vymetání okrese bych sáhnul u jakéhokoliv modelu po manuálu.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Příspěvek od davidherda »

Jestli se ti zamlouvá 2.5XT a pofacelift se ti až tak nelíbí tak je tu možnost sehnat předfacelift 2.5XT 155kw, pravda není jich mnoho, ale ten motor má oproti 169kW pár výhod. A pokud se do něj nebudeš hrabat "nepovolenými" úpravami tak je to i držák ;-)
V US to byl jeden z nejprodávanějších festrů.

A o tom že se v tom dá v klidu vyspat, si stačí projít fotky z našich expedic. Nouzově se v tom vyspí i tři dospělí.

Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Martin437
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 115
Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
Jméno a příjmení: Martin Kuška
Bydliště: Berounsko

Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Příspěvek od Martin437 »

Davide měl bys odkaz? Rád mrknu na kempování v lesníkovi :-D
Díky!
PS. ten malý výkonový rozdíl tam už asi tolik znát není že? A měl bys nějaké detaily k těm výhodám oproti silnější verzi po FL?
,,,,| (*_^) |,,,,
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
Uživatelský avatar
Bekr
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 545
Registrován: sob lis 26, 2011 9:47 pm

Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Příspěvek od Bekr »

Když jsem si já usmyslel, že musím mít XT, tak vzhledem k záměru používat ho na dennodenní ježdění pro mě byla rozhodující jakžtakž nějaká spolehlivost a odolnost. Tehdejším bádáním jsem tedy došel k přesně opačnému závěru než David... Takže jsem oželel líbivej vzhled původního SG-čka a rozhod se pro facelift. Dokonce jsem tehdy zúžil, na doporučení kluků z Dobřan, výběr na úplně poslední série. No, a zatím to funguje...
Nic méně, spaní uvnitř bez úprav je především podmíněno výškou spáče a jeho ochotou se uskrovnit. Párkrát jsem to se svými 184cm podstoupil a nic moc.
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24300
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Příspěvek od sima »

bushman1 píše:Pokud si dobre vzpominam na data, co jsem tak pred pulrokem studoval, tak Svycarsko je nejvetsi evropsky trh Subaru. Teprve pak je Nemecko a Velka Britanie. Navic ve Svycarsku je obecna zvyklost si kupovat ty nejsilnejsi modely. A za treti ta auta tam jsou obvykle ve vybornem stavu.
Jen ten dovoz je dost komplikovany (vzdalenost, clo, dph, poplatky, moznosti prijhlaseni aut mimo EU, atd.).
Pravda,taky jsem to zaznamenal,nevím kde,ale už jen fakt,že se odtud hodně vozí subaru je vypovídající.Já mám dovozy ze švajcu rád,ač jsem odtamtud auto neměl,je mě to moc sympatická varianta.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Martin437
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 115
Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
Jméno a příjmení: Martin Kuška
Bydliště: Berounsko

Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat

Příspěvek od Martin437 »

Výška spáče je rovných 180cm ;-D
Jinak na ten Švajc fakt sázim, točí se tam pěkný kousky...jen si to vždycky spočítat, aby se to vyplatilo no...clo a dph udělá dost >:-f

Mimochodem - ne že bych od nich auto chtěl, ale všímáte si taky toho, kolik zajímavejch aut [SUBARU] třeba na Youtube je z Ruska? Hlavně to tam fakt huntujou, syčáci! >:-f :-D
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“