Naše stádo lesníků a další hvězdy

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24349
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od sima »

Tvl :-) :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od ok1mpx »

Jeden obecný SUBARU karosářský dotaz. Stále válčím s těma zacvakávacíma čudlíkama pro uchycení plastů na křížový šroubovák. Je na to nějaká finta?
Z principu nejde tlačit šroubovák do drážky a zároveň ho tahat ven, aby se to povolilo. Tak se sežvejkne a pak je to na hrubou sílu a zahození.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10660
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od podvlada »

Když jsou čistý, tak to funguje hezky. Když jsou uvnitř špinavý, tak to chce trochu přesvědčování, obvykle dělám to, že po kouskách točím tam zpět tam zpět, poklepu, aby se vnitřek trochu vydrolil a ten střed se vycvakl. Jsou tam takový pacičky, že relativně hned po otočení se kousek povysune, byť ještě nejde vyndat, už je za co to chytit třeba menším plochým šroubovákem zboku, a po chvilce tam jde strčit "vidlička" na demontáž čudlů. Pak trochu zaviklat abys měl místo pod celým čudlem, vložit vidličku pod celej čudl a zase pomalu viklat ven. Cílem je dostat ten bordel ven.
Šroubovák PH2 mi tam sedí nejlíp.
Na ty větší čudly co nemaj slot na šroubovák jdu podobně, jen teda s nima nejde točit, ale taky dělam to, že poklepu, kousek ven, zpět dovnitř, takhle párkrát aby se vydrolil, pak to jde.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49227
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od VDC »

Taky pomůže je prostříknout nějakým tím sajrajtem na povolování, nebo třeba WD
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od ok1mpx »

WD a stříbrná páska, univerzální to nástroje
Přílohy
návod na opravu čehokoliv.jpg
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19169
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od hamoun »

nejuniverzalnejsi je to kladivo ... >B-)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10660
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od podvlada »

...ale hlavně spousta lidí si neuvědomuje, že jako kladivo se dá použít ledacos, nejen kladivo. Jen lidi bez fantazie používají kladivo, když potřebují kladivo.
;-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22764
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od spm »

Pockej az sem zase prijde HonzaCZ... po tom co me zplisnil, kdyz jsem jako kladivo pouzil racnu z goly :-DDD

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14887
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od Tapan »

No používat zrovna ráčnu je vážně trochu necitlivé :-) Hasák budiž, velký sikovky dejme tomu, ale ráčnu? :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10660
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od podvlada »

Když jsem byl pod autem a potřeboval naklepnout 10mm inbus do vypoušťáku, taky jsem do toho párkrát klepnul ráčnou. Ale 1/2", heftovní, ta to vydrží :-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22764
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od spm »

Ja 1/2" cinskym narexem. Nic jinyho nebylo po ruce a pro kladivo bych se musel zvednout a jit 20 metru pesky :-DDD

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk

Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14887
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od Tapan »

Holomci :-D
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22764
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od spm »

A beztak jsem tím jenom zatloukal brzdovou destičku do třmenu, která by tam prý měla jít vložit volně :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10660
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od podvlada »

spm píše: stř srp 17, 2022 1:37 pm Ja 1/2" cinskym narexem. Nic jinyho nebylo po ruce a pro kladivo bych se musel zvednout a jit 20 metru pesky :-DDD

Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Přesně ze stejnýho důvodu i já. :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1346
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy

Příspěvek od ok1mpx »

Mám dotaz na řízení u SF. Už u druhýho auta podobná závada, u úloženky jsem to neřešil, ale teď je třeba akutně řešit u provozního kusu. Při jízdě rovně dá docela práci zatočit volantem a po projetí zatáčky se to nechce samo vracet! Po zvednutí kol a bez pomoci motoru je cítit nepravidelný chod. Našel jsem trhlou manžetu, dal jsem tam narychlo jinou a vyčistil, naplnil tukem. Doufal jsem, že se to po pár otočkách volantu samo spravá a bohužel, nespravilo. Má s tím někdo zkušenost? CO ještě zkusit, než se pustíme do výměny celého řízení? Kapaliny je tam dost a když to zlobí za klidu motoru, nepředpokládám, že by tam mohl být problém... i když, teoreticky by mohlo.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“