Naše stádo lesníků a další hvězdy
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Jedině mezi motor a převodovku použít tenkej sekáč a klepat. Asi se nechce pustit mrkev ložiska v setrváku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Tak jsem použil více hrubé síly, než včera a už je venku.
Motor 85kW, teče olej jakoby z víček uložení zadního konce vačkovek. Dá se s tím něco dělat bez sundávání hlav? Na hřídeli do převodovky, na kterém je vypínací ložisko je šmír, na který se to ložisko lepí. Předpokládám, že to má být suché.
Mění se obvykle simerink na hřídeli převodovky?
Simerink na straně motoru vyměním, když ho mám, zeptám se pro příště, má se to dělat preventivně, i když by byl suchý? Nebo je to zbytečné?
Motor 85kW, teče olej jakoby z víček uložení zadního konce vačkovek. Dá se s tím něco dělat bez sundávání hlav? Na hřídeli do převodovky, na kterém je vypínací ložisko je šmír, na který se to ložisko lepí. Předpokládám, že to má být suché.
Mění se obvykle simerink na hřídeli převodovky?
Simerink na straně motoru vyměním, když ho mám, zeptám se pro příště, má se to dělat preventivně, i když by byl suchý? Nebo je to zbytečné?
Naposledy upravil(a) ok1mpx dne ned pro 12, 2021 5:26 pm, celkem upraveno 1 x.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Ajaj. Ložisko 806212020 v háji a není součástí spojkové sady!
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10653
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Já vždycky slýchávám, že k sadě spojky je třeba "nezapomenout" přikoupit i nový ložisko, který se má taky měnit když už je to rozdělaný. Stojí 2 kila.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24340
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
I tu vidličku? Taky mě to někdy jistě čeká, tak abych na to myslel, dám pak na názor mechanika, jde mě o to, aby nebyla horší, než ta originální, znáte to, musí se vybrat pokud možno co nejkvalitnější. Dobrá poznámka, o tomhle jsem fakt neslyšel, o ložisku jo.
Nebo si děláš zas prdel?
Nebo si děláš zas prdel?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20651
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Něco takovýho psal Mišus, jestli jsem to nepomotal. Ony prý rády praskají a je lepší ji vyměnit když už je to venku. Pokud se pletu, tak se určitě někdo ozve.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24340
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Jo, myslím že máš pravdu, mišus to byl. Teď jsi mě to připomněl, že to někdo už tady psal.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Byl to boj, ale dnes nad ránem jsem dostal motor tam, kde má být. V 1 člověku to byla výzva.
Ložisko 6201NKE jsem nakonec sebral z jinýho motoru, trochu v něm rachotilo, tak jsem ho vyfoukal a namazal.
Zajímavá věc, v motoru 92kW byl setrvák montovaný z několika kusů a podstatně těžší, než jednokusový v 85kW variantě. Nejhorší bylo tam dostat pružinky vypínacího ložiska. Když jsem sebral odvahu a vidličku vyndal, našel jsem dírky a pak to byla hračka. A koukám, proč je to ložisko špinavý? Já tam dal to starý. Tak jsem si to dal ještě jednou. Jemně jsem promazal i místa označená v servisním manuálu.
Když už byl motor venku, mrknul jsem na rozvody. Kryty zaflákaný od oleje, řemen volný. napínák to nedopnul. Tak jsem mu trochu pomohl to dopnout a už se nedal vrátit zpátky. protože jsem měl na dílně jen jeden starší řemen a ložiska jen horší, tak jsem ho tam nechal a bude se muset udělat zároveň se simerinkama vačkových hřídelí. Na pravé straně je natavený plast krytu, že by ložisko?
Ložisko 6201NKE jsem nakonec sebral z jinýho motoru, trochu v něm rachotilo, tak jsem ho vyfoukal a namazal.
Zajímavá věc, v motoru 92kW byl setrvák montovaný z několika kusů a podstatně těžší, než jednokusový v 85kW variantě. Nejhorší bylo tam dostat pružinky vypínacího ložiska. Když jsem sebral odvahu a vidličku vyndal, našel jsem dírky a pak to byla hračka. A koukám, proč je to ložisko špinavý? Já tam dal to starý. Tak jsem si to dal ještě jednou. Jemně jsem promazal i místa označená v servisním manuálu.
Když už byl motor venku, mrknul jsem na rozvody. Kryty zaflákaný od oleje, řemen volný. napínák to nedopnul. Tak jsem mu trochu pomohl to dopnout a už se nedal vrátit zpátky. protože jsem měl na dílně jen jeden starší řemen a ložiska jen horší, tak jsem ho tam nechal a bude se muset udělat zároveň se simerinkama vačkových hřídelí. Na pravé straně je natavený plast krytu, že by ložisko?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Tak nevím jestli jsem víc naštvanej, nebo smutnej. Po sesazení motoru s převodovkou jsem si všiml, že v prostoru spojky něco škrtá.
tak jsem ho vyndal, vše prošel, nic podezřelého, tak jsem je napasoval zpět. Zjstil jsem, že postrádám ty dvě matičky na spodních šteftech, a že mi spadly dolů pod auto s cinknutím. Pod autem nebyly, tak šel moto znovu nahoru, ale matky jsem nenašel, hlavně aby se někde nesekly. Jednu jsem zahlíd mezi trubičkama řízení, tak jsem měl radost, že jsem nehledal zbytečně, ale při dolování zaplula do oválné díru v nápravnici, odkud není návratu. Jak díra na korunu v turniketu metra.
Průběžně při sesazování jsem kontroloval, jestli se spojka otáčí v pohodě a po zapojení všeho jsem nastartoval a ... strašnej bengál. Pří pomalém protáčení řemenicí tam evidentně něco drhne, nepravidelně, kdyby to byl ten spodní plech, škrtal by o zuby kolem dokola.
Jde na to přijít bez další demontáže? Mám chuť si useknout ruce.
tak jsem ho vyndal, vše prošel, nic podezřelého, tak jsem je napasoval zpět. Zjstil jsem, že postrádám ty dvě matičky na spodních šteftech, a že mi spadly dolů pod auto s cinknutím. Pod autem nebyly, tak šel moto znovu nahoru, ale matky jsem nenašel, hlavně aby se někde nesekly. Jednu jsem zahlíd mezi trubičkama řízení, tak jsem měl radost, že jsem nehledal zbytečně, ale při dolování zaplula do oválné díru v nápravnici, odkud není návratu. Jak díra na korunu v turniketu metra.
Průběžně při sesazování jsem kontroloval, jestli se spojka otáčí v pohodě a po zapojení všeho jsem nastartoval a ... strašnej bengál. Pří pomalém protáčení řemenicí tam evidentně něco drhne, nepravidelně, kdyby to byl ten spodní plech, škrtal by o zuby kolem dokola.
Jde na to přijít bez další demontáže? Mám chuť si useknout ruce.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Zbyňku to je k nasrání, to chápu. Ale myslím, že sám víš, že to bez rozborky asi nepůjde.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Napsal jsem to na FB, tak ještě zkusím, jestli si tu toho všimne někdo, kdo by znal odpověď:
Před týdnem jsem si vylámal zuby na výměně spojky u SF 92kW, do kterého jsme dali motor 85kW. Po sesazení motoru s převodovkou se ozvalo při protáčení jakoby řinknutí něčeho o plech. Měl jsem to 3x rozdělané, ale nenašel jsem, respektive naposledy jsem nabyl dojmu, že je plechová klec přítlačáku v nějakém rozměru větší a škrtá o vnitřní žebra v převodovce. Pro absolutní časový press jsem to sesadil zase zpět, ale ani po 50km to nepřestalo škrtat.
Navíc jsem se předčasně radoval, že jsem našel důvod zadrhávání pedálu spojky nalezením nezapojeného bowdenu ovládání HillHolderu. Našroubováním matic a vrácením bowdenu kam patří se to nejenže nespravilo, ale při popojíždění mě zarazilo, že po zmáčknutí spojky auto samo zabrzdí. Tak jsem to nechal pozorovat a opravdu to má snahu při přeřazování brzdit, takže je nějaká závada v logice HillHolderu a brzdí, i když předtím brzda zmáčknutá nebyla, takže to asi někdo předtím opravil vyndáním bowdenu spojky z ovládacího válce.
Takže uvítám radu předchozímu tazateli (na FB), co způsobuje tuhost pedálu spojky, u našeho zapomenutí se pedálu ve stlačené poloze a to škrtání. Spojka tam podle mě nemůže být blbě, na setrváku se dává na ty dva kolíčky, kotoučem spojky také, sice nemám středící přípravek, ale poradil jsem si a na mrkev to dostal v pohodě.
Před týdnem jsem si vylámal zuby na výměně spojky u SF 92kW, do kterého jsme dali motor 85kW. Po sesazení motoru s převodovkou se ozvalo při protáčení jakoby řinknutí něčeho o plech. Měl jsem to 3x rozdělané, ale nenašel jsem, respektive naposledy jsem nabyl dojmu, že je plechová klec přítlačáku v nějakém rozměru větší a škrtá o vnitřní žebra v převodovce. Pro absolutní časový press jsem to sesadil zase zpět, ale ani po 50km to nepřestalo škrtat.
Navíc jsem se předčasně radoval, že jsem našel důvod zadrhávání pedálu spojky nalezením nezapojeného bowdenu ovládání HillHolderu. Našroubováním matic a vrácením bowdenu kam patří se to nejenže nespravilo, ale při popojíždění mě zarazilo, že po zmáčknutí spojky auto samo zabrzdí. Tak jsem to nechal pozorovat a opravdu to má snahu při přeřazování brzdit, takže je nějaká závada v logice HillHolderu a brzdí, i když předtím brzda zmáčknutá nebyla, takže to asi někdo předtím opravil vyndáním bowdenu spojky z ovládacího válce.
Takže uvítám radu předchozímu tazateli (na FB), co způsobuje tuhost pedálu spojky, u našeho zapomenutí se pedálu ve stlačené poloze a to škrtání. Spojka tam podle mě nemůže být blbě, na setrváku se dává na ty dva kolíčky, kotoučem spojky také, sice nemám středící přípravek, ale poradil jsem si a na mrkev to dostal v pohodě.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Montovat spojku bez středícího přípravku bych se neodvážil.
To že to tam jde narvat, neznamená, že to bude fungovat.
To že to tam jde narvat, neznamená, že to bude fungovat.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Tak propadám naprosté panice. Proboha proč?
Lamela je suvně na tom tísícihranu mrkve, tak jak se tam jednou dostane, tak se při prvním zmáčknutí vystředí sama, ať byla předtím jakkoli rovně nebo šišatě. Od toho se to jmenuje samostředící spojka.
A nebo jsem blbej a středí se ještě něco? Jeden bazmek na druhým bazmeku je nanýtovaný a s tím hnout nejde. A celé se to nasadí na setrvák na 2 kolíčky. to je POKA-YOKA, která nejde překonat snad ani násilím.
Ještě mě napadá: Setrvák na klikovku přijde libovolně, nebo jsem něco přehlíd?
Lamela je suvně na tom tísícihranu mrkve, tak jak se tam jednou dostane, tak se při prvním zmáčknutí vystředí sama, ať byla předtím jakkoli rovně nebo šišatě. Od toho se to jmenuje samostředící spojka.
A nebo jsem blbej a středí se ještě něco? Jeden bazmek na druhým bazmeku je nanýtovaný a s tím hnout nejde. A celé se to nasadí na setrvák na 2 kolíčky. to je POKA-YOKA, která nejde překonat snad ani násilím.
Ještě mě napadá: Setrvák na klikovku přijde libovolně, nebo jsem něco přehlíd?
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Naše stádo lesníků a další hvězdy
Jo, o ty vidličce jsme se bavili. Mám pocit že macasubaru řešil někomu na autě, nebo sobě na autě :D Ten problém je u většiny aut s větším nájezdem, ale i s menším třeba po městě, kdy se na pedál šlape často. Buď se vidlička zlomí, nebo skrze ni projde ten kulovej čep, na kterým je.
Teď k tomu výstředění..... Mrkev je na konci osoustružena na uložení do ložiska setrvačníku, takže lamelu musíš vystředit před sesazením setrvačníku a přítlačnýho talíře (když dotahnes pritlacak, tak už se ti lamela nehne, do ty doby než spojkový ložisko zmáčkne nebo vytáhne pritlacak atmo/turbína), když to neuděláš, možná to sesadis násilím, ale ohnes lamelu a ta bude házet, to znamená, že i když lamelu odpojiš přítlačným talířem od setrvačníku za chodu motoru, bude furt o něco škrtat (o setrvačník a pritlacak) a prakticky se ti převodovka nikdy nepřestane točit....tzn že to znemožní i řazení. Setrvačník se dava na klikovou hřídel tak, aby pasovali diry, je vyvazenej z vyroby, takže je fuk když ho pak po sundání a následný montáži pootocis.
Závěr- mrkev jde souose s klikovou hřídelí a když ji neumožniš lamelou souosost (vyoseni lamely od uložení mrkve v setrvačníku), fremu převodovky nikdy na tu motorovou nedostaneš :D možná brutálním násilím, ale tak se to rozhodně nedělá a vždy se něco zkurvi..... musí to tam zajet jak do maminy a převodovka musí na motor jít bez většího násilí (ideálně mít fremu i s kolíčky vyčištěnou) to je asi tak vše
Teď k tomu výstředění..... Mrkev je na konci osoustružena na uložení do ložiska setrvačníku, takže lamelu musíš vystředit před sesazením setrvačníku a přítlačnýho talíře (když dotahnes pritlacak, tak už se ti lamela nehne, do ty doby než spojkový ložisko zmáčkne nebo vytáhne pritlacak atmo/turbína), když to neuděláš, možná to sesadis násilím, ale ohnes lamelu a ta bude házet, to znamená, že i když lamelu odpojiš přítlačným talířem od setrvačníku za chodu motoru, bude furt o něco škrtat (o setrvačník a pritlacak) a prakticky se ti převodovka nikdy nepřestane točit....tzn že to znemožní i řazení. Setrvačník se dava na klikovou hřídel tak, aby pasovali diry, je vyvazenej z vyroby, takže je fuk když ho pak po sundání a následný montáži pootocis.
Závěr- mrkev jde souose s klikovou hřídelí a když ji neumožniš lamelou souosost (vyoseni lamely od uložení mrkve v setrvačníku), fremu převodovky nikdy na tu motorovou nedostaneš :D možná brutálním násilím, ale tak se to rozhodně nedělá a vždy se něco zkurvi..... musí to tam zajet jak do maminy a převodovka musí na motor jít bez většího násilí (ideálně mít fremu i s kolíčky vyčištěnou) to je asi tak vše
Naposledy upravil(a) mišus dne stř led 05, 2022 7:43 pm, celkem upraveno 1 x.