Dilema
Dilema
Od jakziva snim o Impreze STi bugeye v sedanu, ovsem jak jde cas, clovek starne a pribyva jinych priorit, realizace tehle klukovskych snu jdou dal a dal do pozadi, to zna asi kazdy s rodinou. Prejde cas a clovek si rika "inu vystacil bych i s WRX" - pak si hodi do lajny rodinny rozpocet a porizovaci naklady neceho co neni vylozene vrak a najednou je u Imprezy bez turba v kombiku
Nedavno jsem manzelce poridil benzinoveho SFkoveho Forestera a to auto je taaaaaak navykove, ze zacinam premyslet o SFku ci SGcku XT, ale neda mi to a protoze nemam zkusenost, tak do placu:
1) ridil nekdo SF i SG a muze popsat rozdily v pocitech z tech aut?
2) ridil nekdo WRX (bug/blob) a SF/SG XTcko? jak vyrazny je rozdil v dynamice, agilite?
3) nenasel by se nekdo v zapadnich cechach (Sokolov, Cheb, Karlovy Vary) kdo ma XT nebo WRX (STi) ve kterem bych se mohl kratce svezt?
(Pokud to neni jen oplastovane, blob jsem zahledl ve Svatave)
4) zkusenost se swapy motoru WRX > Forester, prip. dodelavky Turba? (prip. info, kdo se tim seriozne zabyva)
Vybiram auto, ktere si budu hyckat tak pristi dve dekady
Diky za info
Nedavno jsem manzelce poridil benzinoveho SFkoveho Forestera a to auto je taaaaaak navykove, ze zacinam premyslet o SFku ci SGcku XT, ale neda mi to a protoze nemam zkusenost, tak do placu:
1) ridil nekdo SF i SG a muze popsat rozdily v pocitech z tech aut?
2) ridil nekdo WRX (bug/blob) a SF/SG XTcko? jak vyrazny je rozdil v dynamice, agilite?
3) nenasel by se nekdo v zapadnich cechach (Sokolov, Cheb, Karlovy Vary) kdo ma XT nebo WRX (STi) ve kterem bych se mohl kratce svezt?
(Pokud to neni jen oplastovane, blob jsem zahledl ve Svatave)
4) zkusenost se swapy motoru WRX > Forester, prip. dodelavky Turba? (prip. info, kdo se tim seriozne zabyva)
Vybiram auto, ktere si budu hyckat tak pristi dve dekady
Diky za info
Subaru Impreza 2.0 (2003)
Subaru Forester 2.0 (2001)
Lada Niva 1.7 (2006)
ex - Skoda Fabia 1.4 (2002)
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Dilema
Tak za mě jen ad1, zbytek nevím.
Řízení SG a SF je podle mě uplně stejný, jedinej rozdíl, kterej sem zaznamenal byl, že SG má silnější posilovač řízení. Ale to bylo poznat jen při přechodu. Přišlo mi to nezvyklý, ale po tejdnu jsem si na řízení SG zvykl.
Řízení SG a SF je podle mě uplně stejný, jedinej rozdíl, kterej sem zaznamenal byl, že SG má silnější posilovač řízení. Ale to bylo poznat jen při přechodu. Přišlo mi to nezvyklý, ale po tejdnu jsem si na řízení SG zvykl.
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Re: Dilema
Posez taky stejnej? Mne to uplne ucarovalo. Z toho auta mam hrozne dobrej pocit.
Subaru Impreza 2.0 (2003)
Subaru Forester 2.0 (2001)
Lada Niva 1.7 (2006)
ex - Skoda Fabia 1.4 (2002)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Dilema
WRX má proti XT silnější turbo. SG XT tedy existuje ve variantě 2.0 a 2.5, ta dvaapůlka bude o dost rychlejší, dvoulitrům zas ty motory obvykle vydrží déle Silnější turbo do XT tu někteří dávali a funguje to, např. davidherda.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tiger
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1206
- Registrován: úte črc 16, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš V
- Bydliště: Praha
Re: Dilema
To už si nepamatuju, takže posez byl asi stejnej, nebo lepší.cammy píše:Posez taky stejnej? Mne to uplne ucarovalo. Z toho auta mam hrozne dobrej pocit.
Subaru XV 1.6 84kW CVT MY20 Comfort
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
Subaru Forester SG 2.0 92kW MT MY05 ADV Comfort
ex Subaru Forester SF 2.0 92kW MT MY99 ADV
Honda SH150i 2022
Triumph Tiger 955i MY01
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema
Posez SF a SG je uplne jinej. Jine sedacky, u SF s integrovanou loketkou, v SG je centralni. Prechod ze SF do SG je docela znatelnej - zatimco u SF sedis v takovym tuctovym kombiku, v SG najednou mas pred sebou robustni cumak, sedacky maji uplne jiny vedeni a jsi v jinem prostredi. Za me to byl preskok pomerne hodne znatelnej. A taky podvozkove bych rekl, ze je to jine. Musi to zkusit. Za me byl skok ze SF do SG skok k mnohem lepsimu.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Dilema
SG předfacelift má taky integrovanou loketku. A ano, sedačka není špatná, ale stejně staré Lego/OTB má výrazně lepší.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Dilema
Loketku jsem zatim snesl jen v jednom aute, a to byla nova A3, ovsem tam to tak nejak vyplyva z designu (stredovej tunel jako krava a samozrejme el. rucka), jinak mi vadej kvuli manipulaci s ruckou (prakticky ve vsem, v cem jsem sedel loketka prekazela a sla nahoru nebo uplne pryc).yohn píše:Posez SF a SG je uplne jinej. Jine sedacky, u SF s integrovanou loketkou, v SG je centralni. Prechod ze SF do SG je docela znatelnej - zatimco u SF sedis v takovym tuctovym kombiku, v SG najednou mas pred sebou robustni cumak, sedacky maji uplne jiny vedeni a jsi v jinem prostredi. Za me to byl preskok pomerne hodne znatelnej. A taky podvozkove bych rekl, ze je to jine. Musi to zkusit. Za me byl skok ze SF do SG skok k mnohem lepsimu.
Ale podle toho co popisujes - cumak, lepsi vedeni sedacek a interier na kukacku mi je mnohem blizsi, musim sehnat nekoho kdo ho tu ma a vyzkouset, zni to dobre, uz SFko mi prijde super.
Subaru Impreza 2.0 (2003)
Subaru Forester 2.0 (2001)
Lada Niva 1.7 (2006)
ex - Skoda Fabia 1.4 (2002)
Re: Dilema
Ohledně posedu v před fl. a po fl. by mohl něco napsat RadekN, který sedačky měnil. Taky by mě to zajímalo
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema
Mel jsem obe SG a lip mi pasoval interier poface. Uz jen zpracovanim a calounenim v te cerne. Ani po 300tkm nebyly sedaky prosezene, osoupane, prodrene, vymackane. Porad si drzely svuj tvar. A po 700km ceste k mori jsem z auta vylezl v kondici a nebolely me zada, coz se napr. o koncernu co mam jako sekundarni vozitko rict vubec neda. S tim dojedu do Plzne a jsem zrichtovanej.
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1517
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Dilema
Tohle je strašně subjektivní. Já třeba u SG sedačky považuji za špatné. Loketní opěrka je jediný světlý bod. Sedáky krátký, po 2 hodinách mě bolí záda i prdel. Celkově považuji SG za auto ne vhodné na dálkové jízdy... A již zmiňovaný konzern mi vyhovuje mnohem víc. Jenže co komu vyhovuje, zjistíš až když tu dlouhou cestu absolvuješ...
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Dilema
Tj fakt,každý to zjistí až potom...já patřím k těm co jim sedáky v SG vyhovují.
Kupodivu-nejsem zrovna prcek nejlehčí,ale nikdy mě na nich nic nevadilo,ani prý krátký sedák-vůbec to tak nevnímám a to mám paprče dlouhé jak maraton.Jakmile sednu do jakéhokoliv auta,dávám sedák automaticky na doraz,v práci jsem jediný,nevím ostatní jezdí rádi spíš s trubkou v prdeli,každý to má nějak.
Se furt jen divím jak ti nejmenší si na krátký sedák furt stěžují a nožky mají přitom stejně v luftě to mě nějak nehraje,hm no nic.
Je to vlastně mé první auto,z kterého jsem vysedal po 950 km bez únavy,myšleno bez zbytečné únavy.Vlastně mě pomalu bylo líto,že už jsme na místě,to by mě dřív ani nenapadlo.Záda-tělo vše ok,žádné skoro křeče,mrtvení ani v místě pásu na noze,nikde.Za mě u SG sedáky super,tuhost parádní,tak akorát.Vždy se moooc těším na delší trasu,dřív mě bolívali záda a jiné problémy,včil nic!
Kupodivu-nejsem zrovna prcek nejlehčí,ale nikdy mě na nich nic nevadilo,ani prý krátký sedák-vůbec to tak nevnímám a to mám paprče dlouhé jak maraton.Jakmile sednu do jakéhokoliv auta,dávám sedák automaticky na doraz,v práci jsem jediný,nevím ostatní jezdí rádi spíš s trubkou v prdeli,každý to má nějak.
Se furt jen divím jak ti nejmenší si na krátký sedák furt stěžují a nožky mají přitom stejně v luftě to mě nějak nehraje,hm no nic.
Je to vlastně mé první auto,z kterého jsem vysedal po 950 km bez únavy,myšleno bez zbytečné únavy.Vlastně mě pomalu bylo líto,že už jsme na místě,to by mě dřív ani nenapadlo.Záda-tělo vše ok,žádné skoro křeče,mrtvení ani v místě pásu na noze,nikde.Za mě u SG sedáky super,tuhost parádní,tak akorát.Vždy se moooc těším na delší trasu,dřív mě bolívali záda a jiné problémy,včil nic!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Dilema
V SG se to ještě jakžtakž dá, ale sedáky jsou vážně krátké a jdou cítit bedra. Já může pochválit sedadla v Alfě a to skoro v jakékoliv. Jak je Momo kůže, tak ještě lepší. Jo a v SG mi chybí větší boční vedení, to je takové polomizerné.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Dilema
Tak určitě jsou lepší sedáky na světě,o tom žádná,to samozřejmě Marku netvrdím,aby to tak teda nevyznělo.
Tj fakt divné jsem jeden z mála co s délkou sedáků nemá opravdu problém a nebýt toho,že jsem si to zde kdysi přečetl,tak o tom nevím ani teoreticky
Hm bederky mě myslím tak nikdy nebolely a na ty jsem i trochu citlivější.Já bych spíš uvítal lepší nastavení krční opěrky,na dlouhé štreky to by bodlo teda,ale to je nejspíš problém napříč značkami.
Tj fakt divné jsem jeden z mála co s délkou sedáků nemá opravdu problém a nebýt toho,že jsem si to zde kdysi přečetl,tak o tom nevím ani teoreticky
Hm bederky mě myslím tak nikdy nebolely a na ty jsem i trochu citlivější.Já bych spíš uvítal lepší nastavení krční opěrky,na dlouhé štreky to by bodlo teda,ale to je nejspíš problém napříč značkami.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1517
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Dilema
Tak já mám konfekční velikost... 190 cm a 87 kg. A platí pro mě co jsem napsal výše... Je to strašně subjektivní vnímání. Proto jsem chtěl napsat i protinázor. Subaru mám 10 let, protože mi vyhovuje a jeho kladné stránky převyšují záporné... Ale na druhou stranu je svými majiteli někdy až nezdravě vynášeno do nebes a dost to zkresluje reálné vlastnosti.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D