Tomixova Nána - Outback MY2018
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
Nevíte někdo co mi tady chybí?
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16150
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
Grinch to má stejné
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14882
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Tomixův Whiteback MY18
Chybí tomu dva válce
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
No jo jenže ty tam nejdou přidat
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
Dnes sem taky řešil , dával sem zimak jako rezervu, co tam má být a nic mi nenapadlo. Nic mi do toho nepasuje .
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
Tak jsem nachystal Outbacka na zítřejší opravu po kroupách a všechno jsem si nafotil zvenku i zevnitř (jistota je kulomet).
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Tomixův Whiteback MY18
Tak at ti to hlavne dobre opravi.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20652
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Tomixův Whiteback MY18
Ať jsi spokojenej a netrvá to dlouho
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20652
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Tomixův Whiteback MY18
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
Tak jsme zatím do středy bez Whitebacka. Odhad zatím 100 tis. Kč.
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Tomixův Whiteback MY18
Poškození od krup za 100? No slušný. Tak držim palce ať to je v cajku a hlavně ať nemusíš nic platit ty
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
Tak první postřehy s XV e-boxer, najeto má 15 000 km. Pocitově agilnější auto než Outback, je kratší a lehčí, jde to poznat. Ale pouze agilnější asi, výkonově je to o hodně slabší.
Řízení taky na tomto autu už klepe (jezdí s tím servis, není to klasická předváděčka).
Motor je hůř odhlučněný a na volnoběh jdou uvnitř cítit i vibrace (např. na středovém tunelu), to z Outbacka vůbec neznám. Projev motoru je pro mě taky hodně jiný, méně líbivý.
Převodovka se tady chová úplně jinak než u mě (v negativním slova smyslu). Nasadí to 6 tis. a drží je, třeba při předjíždění.
Auto hodně brzdí motorem.
To že to je e-boxer jsem nepoznal kromě nápisů, ani jednou se mi to nezaplo, spotřebu to možná snižovat může, ale já vím, že s tímto už bych Subaru nechtěl.
Zásadní je ale pro mě zjištění, že budu muset řešit plno věcí na našem autě. Pročetl jsem totiž vlákna typu "klepání řízení, klepání od přední nápravy, tlumiče po smrti v 35t km apod.) a zdá se, že budu mít na výměnu tlumiče, bude to chtít analyzovat. Hned jak sem sedl do XV, tak jsem poznal ten obrovský rozdíl v klidu a perfektním žehlení nerovností, které jsme celou dobu měli i na Outbacku, ale teď je s ním vyloženě nepříjemné jet na rozbité cestě nebo po dálnici vyšší rychlostí.
Poznamenám si tady teda, že aktuálně řeším následující projevy:
- při šikmém přejezdu obrubníku (nájezdového) jde slyšet zaklepání od přední nápravy, takto se dříve projevovalo řízení, které mi na záruky měnili a pak to přestalo, nicméně se zdá, že teď je to zpět, pokud to není něčím jiným
- když jedu klidně malou rychlostí a šlápnu na brzdu (stačí mírně), tak jde cítit jakoby se něco hnulo (vůle, posun něčeho, nevím jak to přesně popsat)
- ve vyšších rychlostech (cca na 120) se hodně přenáší vibrace do volantu a auto je takové jakoby neklidné, hodně se mi to ukázalo jak sem sedl do XV, ten rozdíl poznala už i manželka, která do dneška říkala, že nic neslyší ani nepozoruje změnu, vyvážení kol jsem dělal dvakrát (na 0,0), k tomuto dobu by se dalo ještě napsat to, že třeba v zatáčce kde je nerovnost (díra, vyboulený asfalt) to auto jakoby odskočí, uhne a tím mi to škubne (pohne) volantem, to jsem si dneska taky vyzkoušel na XV a nedělá to a Outback to taky dřív nedělal
- a poslední je vrzání (křupání asi ne) z levé strany přední nápravy (může to rezonovat a přenášet se odjinud) při zatáčení v malé rychlosti, typický příklad - přijedu na parkoviště a parkuju popředu, najíždím, točím volantem zprvu málo a jak točím víc a víc, tak začne vrzání, dojíždím a rovnám kola a při pohybu zpět ten stejný zvuk, udělá to i když si přibržďuju a nemá na to vliv teplota (dělalo to i v zimě), stejně tak na to nemá vliv délka trasy, můžu jet jen na nákup do města a při parkování to udělá, stejně tak dlouhou cestu
Záměrně sem nebudu psát jaké jsou mé tipy k jednotlivým bodům, abych vás případně neovlivňoval v úvahách.
Řízení taky na tomto autu už klepe (jezdí s tím servis, není to klasická předváděčka).
Motor je hůř odhlučněný a na volnoběh jdou uvnitř cítit i vibrace (např. na středovém tunelu), to z Outbacka vůbec neznám. Projev motoru je pro mě taky hodně jiný, méně líbivý.
Převodovka se tady chová úplně jinak než u mě (v negativním slova smyslu). Nasadí to 6 tis. a drží je, třeba při předjíždění.
Auto hodně brzdí motorem.
To že to je e-boxer jsem nepoznal kromě nápisů, ani jednou se mi to nezaplo, spotřebu to možná snižovat může, ale já vím, že s tímto už bych Subaru nechtěl.
Zásadní je ale pro mě zjištění, že budu muset řešit plno věcí na našem autě. Pročetl jsem totiž vlákna typu "klepání řízení, klepání od přední nápravy, tlumiče po smrti v 35t km apod.) a zdá se, že budu mít na výměnu tlumiče, bude to chtít analyzovat. Hned jak sem sedl do XV, tak jsem poznal ten obrovský rozdíl v klidu a perfektním žehlení nerovností, které jsme celou dobu měli i na Outbacku, ale teď je s ním vyloženě nepříjemné jet na rozbité cestě nebo po dálnici vyšší rychlostí.
Poznamenám si tady teda, že aktuálně řeším následující projevy:
- při šikmém přejezdu obrubníku (nájezdového) jde slyšet zaklepání od přední nápravy, takto se dříve projevovalo řízení, které mi na záruky měnili a pak to přestalo, nicméně se zdá, že teď je to zpět, pokud to není něčím jiným
- když jedu klidně malou rychlostí a šlápnu na brzdu (stačí mírně), tak jde cítit jakoby se něco hnulo (vůle, posun něčeho, nevím jak to přesně popsat)
- ve vyšších rychlostech (cca na 120) se hodně přenáší vibrace do volantu a auto je takové jakoby neklidné, hodně se mi to ukázalo jak sem sedl do XV, ten rozdíl poznala už i manželka, která do dneška říkala, že nic neslyší ani nepozoruje změnu, vyvážení kol jsem dělal dvakrát (na 0,0), k tomuto dobu by se dalo ještě napsat to, že třeba v zatáčce kde je nerovnost (díra, vyboulený asfalt) to auto jakoby odskočí, uhne a tím mi to škubne (pohne) volantem, to jsem si dneska taky vyzkoušel na XV a nedělá to a Outback to taky dřív nedělal
- a poslední je vrzání (křupání asi ne) z levé strany přední nápravy (může to rezonovat a přenášet se odjinud) při zatáčení v malé rychlosti, typický příklad - přijedu na parkoviště a parkuju popředu, najíždím, točím volantem zprvu málo a jak točím víc a víc, tak začne vrzání, dojíždím a rovnám kola a při pohybu zpět ten stejný zvuk, udělá to i když si přibržďuju a nemá na to vliv teplota (dělalo to i v zimě), stejně tak na to nemá vliv délka trasy, můžu jet jen na nákup do města a při parkování to udělá, stejně tak dlouhou cestu
Záměrně sem nebudu psát jaké jsou mé tipy k jednotlivým bodům, abych vás případně neovlivňoval v úvahách.
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
No sem na to zvědav, vypadá to, že kapota bude celá nová a pak všechen ten zbytek opravit. Říkal, že se na auto promítá nějaká čtvercová síť pomocí které poznají i sebemenší nerovnost. A výsledek by měl prý být takový, že nesmí jít poznat, že na to auto nějaká kroupa spadla.
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tomixův Whiteback MY18
Tak se držte, jen kapota 184. Bude se i lakovat bohužel, takže zatím jsem až do 15.8. bez Whitebacka.
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům