Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Ještě se na to podívám, ale mám dojem, že jsem už koukal na ofiko info od Optimy, kolik má dávat altík a tam bych být měl. Podle toho palubního PC který zaokrouhluje na 0,5 V jsem víceméně pořád na 14, třeba už se tam ten hack provedl sám
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
no, mě otloukánek víc nedobíjel neš dobíjel (často to padalo i na 12,6-12,8). Po hacku se to drží furt nad 14. V sobolu mam skušenost takovou, že dokud sem optimu dobíjel bez boosteru jen altíkem (obvykle kolem 13-13,7) tak byla věčně nedobitá. Přes noc když běžela lednička klidně spadlo napětí i pod 12,3. Po instalaci boosteru kerej dává 14,4-14,6 drží optima brutálně, přes noc s ledničkou klidně 12,7-12,9. Konečně můžu v klidu dobíjet i baterky k mavicovi i když nesvítí slunce.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Tak jsem měřil před jízdou, jen nastartováno (klima furt on, světla off) - 14,5 V (zaokrouhluju jen pár setin), při jízdě jsem koukal na ten "budík" na displeji navi, kde bylo vždycky 14 (ale ten zaokrouhluje +-0,5 V) a po jízdě zas měřil 14,0 V (nastartováno, klima i světla on)
Přijde mi, že tam buď žádný "inteligentní" dobíjení nemám, nebo je vyřazený. Ale až bude čas, změřím to diagnostikou, i s alt. duty a tak...
Věřím že baterka se bude mít dobře.
Už jen vyřešit ten zlobivej měnič soláru...
Přijde mi, že tam buď žádný "inteligentní" dobíjení nemám, nebo je vyřazený. Ale až bude čas, změřím to diagnostikou, i s alt. duty a tak...
Věřím že baterka se bude mít dobře.
Už jen vyřešit ten zlobivej měnič soláru...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
no může to bejt tim že máš klimu a světla on. Nicméně i tak (s větrákem on) mi to při delší jízdě padalo (okolo 100km a víc). Skus naopak všechno vypnout a project se na 100km.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Jo vidíš, zapomněl jsem dodat, že po přijetí domů jsem zkusil i tu klimu a světla vypnout, a furt tam bylo 14,0. Podle mě jsem tam prostě nikdy míň neměl.
Altík jsem měl asi 3 roky zpět na repasu, a předpokládám že včetně regulátoru, kterej je součástí altíku. Čekal bych, že po repasu, kdy i soustružili novej sběrnej kroužek (krom všech ostatních klasických věcí jako ložiska a uhlíky) se pak i "nastavuje" regulátor na nějaký konkrétní napětí, co by měl dávat? Je to tak? Nebo to funguje nějak samo? Jestli tam něco neprovedli tak, aby dělal furt co má
Altík jsem měl asi 3 roky zpět na repasu, a předpokládám že včetně regulátoru, kterej je součástí altíku. Čekal bych, že po repasu, kdy i soustružili novej sběrnej kroužek (krom všech ostatních klasických věcí jako ložiska a uhlíky) se pak i "nastavuje" regulátor na nějaký konkrétní napětí, co by měl dávat? Je to tak? Nebo to funguje nějak samo? Jestli tam něco neprovedli tak, aby dělal furt co má
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Ještě doplním info z Optimy
https://www.optimabatteries.com/charging
Pro Yellowtop platí:
https://www.optimabatteries.com/charging
Pro Yellowtop platí:
Recommended charging information:
Alternator:
13.65 to 15.0 volts, no amperage limit.
Battery Charger:
13.8 to 15.0 volts, 10 amps maximum, for approximately six to twelve hours.
Cyclic Applications:
14.7 volts, no current limit as long as battery temperature remains below 125°F (51.7°C). When current falls below one amp, finish with two-amp constant current for one hour.
Rapid Recharge:
Maximum voltage 15.6 volts (regulated), no current limit as long as battery temperature remains below 125°F (51.7°C). Charge until current drops below one amp.
Float Charge:
13.2 to 13.8 volts, one amp maximum current, time indefinite (at lower voltage).
Strictly adhere to all limits.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49361
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Vláďo regulátor myslím nerepasujou, maximálně mění. Já měl teď na repasi zase další alternátor, protože na tom co mám zrepasovanej asi před dvěma lety mi právě regulátor odešel. A Martin Trdlička (auto elektro Trdlička Šlovice), co mi to dělal, mi říkal, že aktuálně je problém ten regulátor sehnat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7835
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Regulátor se nastavoval a repasoval, když byl ještě mechanický. Dnes je to integrovaný obvod a nic na něm nastavit nejde.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Jo, já nemyslel, že by se měl regulátor repasovat, ale nějak nastavovat. Marku díky.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
to jak funguje regulace na našich altíkách ví asi nejlíp George. Každopádně regulátor u nás je ovlivněnej z ECU (proto do regulátoru vedou tři dráty místo jednoho - obyč. altíkům stačí buzení). U mě se altík choval tak, že kdyš byl zaplej větrák nebo světla, tak držel napětí nad 13,6 po většinu cesty (v řádech stovek km), ale stejně občas spadnul i na 12,6 (baterka cyklovala). S vyplejma světlama/větrákem (přičemž třeba zaplá zásufka na ledničku, nabíjení telefonů atd. na to nemělo vliv) ale altík neustále cykloval mezi 12,6 - 14,x) Prostě se snažil chvilku nabudit baterku, pak se vypnul a nechal baterku vybít na 12,6, pak zase chvilku nabudit a tak furt dokola. Po ujetí 100km v tomle režimu chvíli dobíjel naplno (cca dalších 100km) a pak se opakovalo cyklování. Po spáchání georgeho hacku nabíjeme furt přes 14. Vliv na spotřebu je minimální, mnohem větší vliv má vítr
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10670
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
To by mě zajímalo, jakej vliv na výkon to třeba má. Když se při plnym plynu dějou (dějou?) věci jako klima off, aby neparazitovala na výkonu, kolik asi sebere ten altík. Každej kůň dobrej
Každopádně budu to holt muset zalogovat při nějaký delší cestě. Takhle po očku a kratší trasy mi přijde, že tam je furt 14+
Každopádně budu to holt muset zalogovat při nějaký delší cestě. Takhle po očku a kratší trasy mi přijde, že tam je furt 14+
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22872
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Klima kompresor ma asi cca 2kW. Alternator umi pres 100A, takze cca polovinu, ale zase vetsinou z nej tolik netece.
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk