Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
zeptam se naivně, když mam manuální židli, asi tam tudle chytrou nenabastlím co...? Myšleno tak, že asi v konektoru co pohání výhřev bude chybět pár pinů... Ne že bych to nutně potřeboval, ale sem na polohu židle strašně háklivej a dyš řídí Andy a chce mi s ní hejbat tak sem na ní hubatej... Takle by se to vyřešilo.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Obávám se, že ti tam bude chybět napájecí konektor pro posuv. Celkem tam jsou 4 - airbag, zapnutý pás, výhřev, posuv; myslím...
Ale u tý obyč sesle, co nemá paměť, to je jen o GND a +12 V. U tý sesle s pamětí to jsou 4 piny, dva jsou pořád napájení, další je myslím GND v případě že je volič v poloze P (automat), další je od tlačítka deaktivace okýnek (asi aby nešlo pak hejbat ani se židlí). Já jsem na prasáka připojil jen to napájení a hejbe se to, pamatuje si to, vrací se to na paměť. Takže kdybys to vzal třeba od toho výhřevu, a nepoužíval obojí najednou, mohlo by to fungovat taky, nebál bych se toho. Hlavně aby taky sedělo třeba umístění šroubů v podlaze
Jediný co mi nefunguje je kalibrační proces (asi kvůli těm chybějícím dvou pinům, resp. hlavně toho co dá najevo že je zařazeno P), ale ono ho to asi zas tak moc nepotřebuje, pokud nanarazim na nějakej limit.
Ale u tý obyč sesle, co nemá paměť, to je jen o GND a +12 V. U tý sesle s pamětí to jsou 4 piny, dva jsou pořád napájení, další je myslím GND v případě že je volič v poloze P (automat), další je od tlačítka deaktivace okýnek (asi aby nešlo pak hejbat ani se židlí). Já jsem na prasáka připojil jen to napájení a hejbe se to, pamatuje si to, vrací se to na paměť. Takže kdybys to vzal třeba od toho výhřevu, a nepoužíval obojí najednou, mohlo by to fungovat taky, nebál bych se toho. Hlavně aby taky sedělo třeba umístění šroubů v podlaze
Jediný co mi nefunguje je kalibrační proces (asi kvůli těm chybějícím dvou pinům, resp. hlavně toho co dá najevo že je zařazeno P), ale ono ho to asi zas tak moc nepotřebuje, pokud nanarazim na nějakej limit.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Jo a co se týče nezávislýho topení, jak ses ptal někde jinde, zkusim to najít - nechápu, proč to nemam tagnutý na prvním příspěvku jako každej jinej úkon co s autem dělam. Na to tam mam odkazy, na tohle ne... možná jsem to dal do úplně jinýho vlákna, vim že Dracekvo to taky řešil.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Tak se mi k nezávislému topení nedaří najít nic konkrétního mýho ve svym vlákně, ne narychlo... ale nějaký foto jsem dával sem, tak to aspoň proklikejChorche píše: ...
viewtopic.php?t=9107
Moje řešení takhle v blatníku/kapse. Přívod vzduchu a vývod spalin je do boku, původním prostupem kterej jsem zakryl plechem místo plastu, svedený dolů. Ty topení smí bejt buď vývody dolů, nebo položený na bok ale jen na jednu stranu. Myslím že tak, aby žhavící svíčka byla nahoru. Ale je to tam děsně natěsno a chtěl bych to předělat. Celý jsem to pak nějak přišrouboval, zalepil, ... a neni to servisovatelný :( Do budoucna bych nejradši vyměnil výfuk za nějakej custom s jednou koncovkou a do díry po koncovym tlumiči na druhý straně dal to topení zespodu a naopak udělal díry pro prostup ohřívanýho vzduchu. Je to tak i bezpečnější.
viewtopic.php?p=499136#p499136
Zajímavá alternativa umístění je místo rezervy, to je z FB
viewtopic.php?p=507818#p507818
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
díky Vláďo, mezitim sem to vlákno vo topení taky vypátral
k tej židlo, chápu jak to myslíš s tim konektorem, mrknu schválně kolik tam mám pinů a teoreticky bych to zapojil na ten ohřev paraleně. Ale ještě kde sehnat tu židli
k tej židlo, chápu jak to myslíš s tim konektorem, mrknu schválně kolik tam mám pinů a teoreticky bych to zapojil na ten ohřev paraleně. Ale ještě kde sehnat tu židli
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Solární panely
Tak zase jednou update... auto víc stojí než jezdí, což má za následek:
- vymýšlím blbosti
- degraduje baterie
- když auto stojí v kempu a nejezdí, vydrží lednice tak přes noc do druhýho dne, než to odpojí bateriová ochrana, pak to chce zase dobít.
Žužu mě se svojí Toyotou inspiroval původně k nalepení solárního flex panelu, že by na kapotu, nebo na střechu, a čím víc jsem o tom přemýšlel a hledal info, tím víc jsem to řešení zavrhoval ve prospěch klasických panelů. Po konzultaci s Tomášem "Parabolem", kterému patří velké díky za pomoc s realizací, jsem nakonec šel cestou Victroních panelů a MPPT regulátoru. Prozatím.
Instalovanej výkon by měl bejt cca 90 W, nejvíc jsem tam viděl asi kousek přes 70 W, což na to zvláštní polojasno a už trochu šikmej úhel je asi OK. Slibuju si od toho, že by to tu ledničku mohlo napájet neomezeně.
Kabeláž jsem nakonec využil už dříve nataženou až do pátých dveří, takže minimum tahání a vrtání ... krom jednoho průchodu skrz plastový "spoiler" na pátých dveřích, kam jsem si namodeloval a vytiskl na 3D tiskárně krytku/průchodku. Panely jsou na rámu z 3mm oceli, který jsem si sám naohýbal a svařil, na koncích jsou "patky" které pasují do příčníků, celé je to tedy chycené k autu pomocí těch, a k hagusům na 4 bodech přišroubované do nýtovacích matic. Tím, že se hagusy směrem dozadu zužují, je to do nich zepředu nasunuté a demontáž tedy spočívá v odpojení dvou konektorů, vyšroubování 4 šroubů M8 a vysunutí ze střechy. Je to celkem robustní, tak věřím a doufám, že to nikdy nesundám takzvaně "na přecedu" A aby to nelákalo každýho kdo má zrovna po kapse inbus, šrouby mají tavkou zalepenej inbus a jsou přelakovaný, takže vypadaj buď jako nýty, nebo vratový, jako by to bylo stažený zespodu. Tak snad...
Jedno foto vydá za tisíc slov, tak tady máte deset tisíc slov:
(takhle jsem přibodoval ty patky k rámu když to bylo na autě, teda to byl setup )
Tak zase jednou update... auto víc stojí než jezdí, což má za následek:
- vymýšlím blbosti
- degraduje baterie
- když auto stojí v kempu a nejezdí, vydrží lednice tak přes noc do druhýho dne, než to odpojí bateriová ochrana, pak to chce zase dobít.
Žužu mě se svojí Toyotou inspiroval původně k nalepení solárního flex panelu, že by na kapotu, nebo na střechu, a čím víc jsem o tom přemýšlel a hledal info, tím víc jsem to řešení zavrhoval ve prospěch klasických panelů. Po konzultaci s Tomášem "Parabolem", kterému patří velké díky za pomoc s realizací, jsem nakonec šel cestou Victroních panelů a MPPT regulátoru. Prozatím.
Instalovanej výkon by měl bejt cca 90 W, nejvíc jsem tam viděl asi kousek přes 70 W, což na to zvláštní polojasno a už trochu šikmej úhel je asi OK. Slibuju si od toho, že by to tu ledničku mohlo napájet neomezeně.
Kabeláž jsem nakonec využil už dříve nataženou až do pátých dveří, takže minimum tahání a vrtání ... krom jednoho průchodu skrz plastový "spoiler" na pátých dveřích, kam jsem si namodeloval a vytiskl na 3D tiskárně krytku/průchodku. Panely jsou na rámu z 3mm oceli, který jsem si sám naohýbal a svařil, na koncích jsou "patky" které pasují do příčníků, celé je to tedy chycené k autu pomocí těch, a k hagusům na 4 bodech přišroubované do nýtovacích matic. Tím, že se hagusy směrem dozadu zužují, je to do nich zepředu nasunuté a demontáž tedy spočívá v odpojení dvou konektorů, vyšroubování 4 šroubů M8 a vysunutí ze střechy. Je to celkem robustní, tak věřím a doufám, že to nikdy nesundám takzvaně "na přecedu" A aby to nelákalo každýho kdo má zrovna po kapse inbus, šrouby mají tavkou zalepenej inbus a jsou přelakovaný, takže vypadaj buď jako nýty, nebo vratový, jako by to bylo stažený zespodu. Tak snad...
Jedno foto vydá za tisíc slov, tak tady máte deset tisíc slov:
(takhle jsem přibodoval ty patky k rámu když to bylo na autě, teda to byl setup )
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Taky mam na sobolu victron a dává asi tak 10x víc než flexi kerý sem používal předtiˇ a dycky po 14 dnech chcíply... na sůbo to ale neplánuju páč sem dal tu zahradu.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Parádní!!! Někdy si až říkám, jestli není škoda, že nemám kempy rád, když to člověk od vás slyší a vidí.
BTW ten stojan/držák potřebuju. Jak se tomu nadává nebo kde to roste?
EDIT: Ha, teď když to vidím znovu, tak mi to je jasný. To je montážní stojan na kolo, že jo?
BTW ten stojan/držák potřebuju. Jak se tomu nadává nebo kde to roste?
EDIT: Ha, teď když to vidím znovu, tak mi to je jasný. To je montážní stojan na kolo, že jo?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Prej to tak je, a ty jsi další vzorek. Resp. ty flexi prej fungujou první rok, ale jdou rychle do kopru. Oproti tomu Victron dává záruku do 10 let 90 % a do 25 let 80 % výstupního výkonu, tak si asi věří.
Díky, jo, je to škoda HonzoHonzaCZ píše: ↑stř srp 09, 2023 7:53 pm Parádní!!! Někdy si až říkám, jestli není škoda, že nemám kempy rád, když to člověk od vás slyší a vidí.
BTW ten stojan/držák potřebuju. Jak se tomu nadává nebo kde to roste?
EDIT: Ha, teď když to vidím znovu, tak mi to je jasný. To je montážní stojan na kolo, že jo?
Já nejdřív nechápal jakej stojan myslíš, až s druhym editem jsem pochopil... jo, to je stojan na kolo z Lidlu
Jinak přijde to ještě trochu učesat, nelíbí se mi ty volný konektory, zrovna to vyšlo tak, že je není k čemu chytit. Buď ještě vytisknu držáček, kterej nalepim na střechu a kam přijdou zacvaknout, nebo zkusim, jestli by nevyšly ty kabely až k průchodce a upravím průchodku tak, aby v ní konektory byly napevno. Tím, že mi původně nedošlo, že nemusí být voděodolná, protože pod křídlem je furt ještě plech, těsnění u otvorů a gumová průchodka na kabely, nemusí to těsnit a můžu si tam dát vlastně cokoliv.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
To udělej bezdrátový. Dneska je všechno bezdrátový, neasi.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Paráda! Moc pěkná práce
Subaru Outback 2.5i X Special Edition MY2019
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
Subaru Outback 2.5i Sport ES MY2015
Mondeo Mk4 r. 2012
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Pěkný Vláďo
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Pěkně
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Přesně, ostatně ta elektrika se do panelů ze sluníčka taky dostala bezdrátově
Děkuji za ohlasy
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
Vláďo parádní !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97