Geraltosovo WRX 2003
Re: Geraltosovo WRX 2003
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Geraltosovo WRX 2003
Pekne a pekne jste se tam sesil!
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Geraltosovo WRX 2003
Je to paráda .. určitě super akce, krásná auta, krásné fotky ... moc pěkné !
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Geraltosovo WRX 2003
přátelé, píšu i po dvou dnech stále ještě plný dojmů
V neděli proběhla další Bělá, měl jsem obrovskou radost, že se přidal i Dundee, dali jsme cca 70 km ostrých.
v sobotu ještě proběhl rychlý check brzd u Misuse (díky moc), zjistili jsme, že jednosměrný ventilek v podtlakové hadici je zcela v pořádku, ložisko LP kola také zkontrolováno a žádná vůle tam není. Takže v podstatě záhada, asi nějaká kombinace více věcí a technika se po zběsilých pohybech v šikaně pozdě vzpamatovala. Nicméně Misus mi řekl jednu věc, kterou jsem si úplně neuvědomil, protože je to prostě šok, když vám to před zatáčkou "nebrzdí": ono to bez toho posilovače není tak, že brzdíte třeba jen 10% účinku, ale spíš třeba 60% (realita), jenže pocitově je to jako těch 10. Protože kdyby to bylo těch 10 , byl bych zaručeně venku. Což když si člověk uvědomí, tak se hodně uklidní a jde jen o to, mentálně být na tu situaci připraven, hned povolit pedál a znovu stisknout, nepropadnout panice (lehce se to řekne nebo když není čas, prostě narvat na sílu moc a z 60 třeba udělat 80% účinku.
Čímž chci říct, že důvěra v brzdy byla znovu plně obnovena.
A když jsme u brzd: Jsem stále více nadšený kombinací DBA + Hawk. Už jsem to tu psal, není to tak jedovaté, jako Ferodo DS2500, ale o to lepší, protože dávkovatelnost a čitelnost na brzdách je prostě dokonalá. Brzdí to úplně studené i rozpálené do ruda, nikdy to nezvadlo (ale bylo horko, nemordovali jsme techniku víc než do 120 stupňů na oleji, což bylo často i po 3 kolech). V provozu to teď při lehkém dobržďování píská ještě o něco víc, ale takhle dobrý brzdy jsem ještě neměl - můžu jen doporučit, už nic jiného nechci.
Další věc je posouvání se dál na okruhu, tam byly dvě situace, kde první byla hned na začátku a bohužel jeden účastník trefil strom s Foresterem.
Škoda pěkného auta, ale holt Bělá chyby neodpouští.
Tohle bylo hned za depem, levá dolů ke kruhovému objezdu. Chlapce jsme vezli do Prahy, tak jsem si ověřil domněnku, co se asi stalo. Tahle zatáčka je ošidná, protože po krátké rovince za šikanou je potřeba si najet hodně zprava a před zatáčkou navalit hmotnost na předek, abys měl pořádný grip. Já to pak jezdím tak, že to "naseru" prudce doleva k apexu, prostě pracovat s váhou, ale s rozvahou , důležitá je ta váha na předku. Pokud to uděláte tak, že to tam šoupnete bez brzd a rozhoupete si auto (navíc ještě vysokou krabici), končí to přesně tam v těch břízách, případně na opačné straně vlevo, kde skončila nedávno jedna Miata. Prostě levá pravá tráva - konec...
Mám Bělou rád, ale je dobré, posouvat tam hranice velmi pozvolna a přesně vědět, kde jo - a kde NE.
Tím se dostávám ke druhé situaci - to je opačná strana této rovinky, kde se jede kolem kempu a následuje táhlá široká pravá, ale opačně klopená. Bylo sucho a už jsme tam měli solidně nagumováno, takže při jednom průjezdu o něco vyšší rychlost. Poprvé na suchu jsem si zažil, jaké to je utrhnout (asi) všechna kola, protože v téhle zatáčce jsou na to podmínky ideální. Pocitově to bylo jako mít obě vnější kola prázdná nebo silně podhuštěná, krásně se to vezlo ven, ale vůbec ne nedotáčivě, pořád ve směru té zatáčky. Asi hodně pomohly oba diferáky, protože i když jsem byl trochu delší, auto mě pořád poslouchalo.
Celkově moc povedený den, s Pavlem jsme si krásně zajezdili a ještě jsem stihl svézt Mráču, věřím, že si to užil
pár fotek, na jedné je zvláštní úkaz - z protektoru mi leze vázací drát :D záhada...
V neděli proběhla další Bělá, měl jsem obrovskou radost, že se přidal i Dundee, dali jsme cca 70 km ostrých.
v sobotu ještě proběhl rychlý check brzd u Misuse (díky moc), zjistili jsme, že jednosměrný ventilek v podtlakové hadici je zcela v pořádku, ložisko LP kola také zkontrolováno a žádná vůle tam není. Takže v podstatě záhada, asi nějaká kombinace více věcí a technika se po zběsilých pohybech v šikaně pozdě vzpamatovala. Nicméně Misus mi řekl jednu věc, kterou jsem si úplně neuvědomil, protože je to prostě šok, když vám to před zatáčkou "nebrzdí": ono to bez toho posilovače není tak, že brzdíte třeba jen 10% účinku, ale spíš třeba 60% (realita), jenže pocitově je to jako těch 10. Protože kdyby to bylo těch 10 , byl bych zaručeně venku. Což když si člověk uvědomí, tak se hodně uklidní a jde jen o to, mentálně být na tu situaci připraven, hned povolit pedál a znovu stisknout, nepropadnout panice (lehce se to řekne nebo když není čas, prostě narvat na sílu moc a z 60 třeba udělat 80% účinku.
Čímž chci říct, že důvěra v brzdy byla znovu plně obnovena.
A když jsme u brzd: Jsem stále více nadšený kombinací DBA + Hawk. Už jsem to tu psal, není to tak jedovaté, jako Ferodo DS2500, ale o to lepší, protože dávkovatelnost a čitelnost na brzdách je prostě dokonalá. Brzdí to úplně studené i rozpálené do ruda, nikdy to nezvadlo (ale bylo horko, nemordovali jsme techniku víc než do 120 stupňů na oleji, což bylo často i po 3 kolech). V provozu to teď při lehkém dobržďování píská ještě o něco víc, ale takhle dobrý brzdy jsem ještě neměl - můžu jen doporučit, už nic jiného nechci.
Další věc je posouvání se dál na okruhu, tam byly dvě situace, kde první byla hned na začátku a bohužel jeden účastník trefil strom s Foresterem.
Škoda pěkného auta, ale holt Bělá chyby neodpouští.
Tohle bylo hned za depem, levá dolů ke kruhovému objezdu. Chlapce jsme vezli do Prahy, tak jsem si ověřil domněnku, co se asi stalo. Tahle zatáčka je ošidná, protože po krátké rovince za šikanou je potřeba si najet hodně zprava a před zatáčkou navalit hmotnost na předek, abys měl pořádný grip. Já to pak jezdím tak, že to "naseru" prudce doleva k apexu, prostě pracovat s váhou, ale s rozvahou , důležitá je ta váha na předku. Pokud to uděláte tak, že to tam šoupnete bez brzd a rozhoupete si auto (navíc ještě vysokou krabici), končí to přesně tam v těch břízách, případně na opačné straně vlevo, kde skončila nedávno jedna Miata. Prostě levá pravá tráva - konec...
Mám Bělou rád, ale je dobré, posouvat tam hranice velmi pozvolna a přesně vědět, kde jo - a kde NE.
Tím se dostávám ke druhé situaci - to je opačná strana této rovinky, kde se jede kolem kempu a následuje táhlá široká pravá, ale opačně klopená. Bylo sucho a už jsme tam měli solidně nagumováno, takže při jednom průjezdu o něco vyšší rychlost. Poprvé na suchu jsem si zažil, jaké to je utrhnout (asi) všechna kola, protože v téhle zatáčce jsou na to podmínky ideální. Pocitově to bylo jako mít obě vnější kola prázdná nebo silně podhuštěná, krásně se to vezlo ven, ale vůbec ne nedotáčivě, pořád ve směru té zatáčky. Asi hodně pomohly oba diferáky, protože i když jsem byl trochu delší, auto mě pořád poslouchalo.
Celkově moc povedený den, s Pavlem jsme si krásně zajezdili a ještě jsem stihl svézt Mráču, věřím, že si to užil
pár fotek, na jedné je zvláštní úkaz - z protektoru mi leze vázací drát :D záhada...
WRX 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
Otíku samé skvělé zprávy !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Geraltosovo WRX 2003
Skvele.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5607
- Registrován: stř kvě 03, 2017 9:41 pm
- Jméno a příjmení: Zuzka Wolfová
Re: Geraltosovo WRX 2003
Otík trénuje na září. Super
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Geraltosovo WRX 2003
A Subaristy na cestě pak ani nezdravíš
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Geraltosovo WRX 2003
super tamten hop se holt musi pres horizont s rovnejma kolama, jinak je to pruuuser ;x a diferaky urcite pomahaj, na snehu to poznas bezpecne taky
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
Oto, to víže sem si to užil.
Měl sem u toho moc práce. Dělat hostesku, pomáhat dobrou radou dá strašně práce .
Moc díky za svezení .
Měl sem u toho moc práce. Dělat hostesku, pomáhat dobrou radou dá strašně práce .
Moc díky za svezení .
WRX 08
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19164
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Geraltosovo WRX 2003
Mráčo: .. tys musel být luxusní hosteska
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Mráča
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1364
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Jiri Mraček
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geraltosovo WRX 2003
Měl si přijet, bys viděl . Už ted mám nabídky, že přemýšlím co si vybrat .
WRX 08