Je to z Japan STI 2004lazard píše:Dobře úpravy.
Ten lamelový zadní dif je origo Sti? A jakou más nastavenou přilnavost? A svírá jen při akceleraci (1-way), nebo částečně (1.5-way), či plně (2-way) i pri deceleraci?
A dela ten zadni dif. pri plnem otaceni velky rachot, nebo se to da snest?
Lamelový dif 1.5-way, nejspíš Kaaz (je levnejsi, ale porad dobry), chci dát jen dozadu taky.
Ať to jezdí.
Upřímně řečeno zatím nevím ohledně toho 1 nebo 1,5 way, bylo to hektické na asi to nikdo neměřil (jen jsem byl ujištěn, že svornost je dobrá) ještě se na to do budoucna zaměřím.
Ohledně rachotu apod., tam je vše bez problému, žádný zvuky to nedělá, ten lamelový je jiný než torsen nebo suretrack, není hlučný.
Ohledně pocitů z víkendových cca 450 testovacích km: je to příjemný, převodovka řadí sametově (jako to zhodnotil Dundee), synchrony neskrtaji a ložiska hucet též neslyším.
Zatáčky i pod plynem na výjezdu jsou stále řešitelné způsobem jako dříve, auto zůstalo "blbuvzdorné", což je dobře. Žádné zákeřné chování jsem nezpozoroval.
Jediná věc co bych zlepšil je,že teď musím řadit v o něco vyšších otáčkách,aby to spadlo po přeřazení aspoň na 4000 rpm, těch původních 3500 už nestačí. Přesunul jsem se do trochu vyššího spektra otáček.
Problém může být v naladění nebo pak i v nedostatečném tlaku turba, TD05 by asi do budoucna nebylo od věci.
Ale než do toho půjdu, zůstane to ještě asi dlouho takto, blokátor na ježdění to určitě není.
Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk