.dundee. píše: ↑pon čer 13, 2022 1:34 pm
On se nepropadne, ani neztvrdne. V podstatě má odpor skoro jako normálně, ale nebrzdí to.
Tak to potom jsou přehráté brzdové desky. To se mi stalo, když jsem jel do Mostu se sériovýma deskama, prostě pedál je cítit normálně, ale auto nebrzdí. Jakmile to trošku vychladlo, tak v další zatáčce už to brzdilo normálně, a jak se to přehřálo znovu, tak ten samý problém.
Aji ty DTC-30 se dají utahat, a myslím si, že Ota na to rychlost má. Ale podle toho videa, bych to viděl spíš na to ložisko, Ota tam brzdí s hodně vytočeným volantem, takže bych odhadoval, že musel kompenzovat to, že brzdil jenom jeden okruh brzd.
.dundee. píše: ↑pon čer 13, 2022 1:34 pm
A ještě znám jeden jev - při velkých brzdách a následné zatáčce ztuhne volant, jako kdyby na chvíli přestal fungovat posilovač řízení. Když se ti to stane před apexem, máš docela honičku. Za apexem je to už v pohodě, protože povolit jde, tím se zřejmě uvolní tlak a znovu se to chytí. Ale i na tohle se dá zvyknout
Tohle mi dělala hadice od serva do nádobky. Byla už tvrdší, takže správně netěsnila, a přisávala vzduch, tím pádem nebylo čerpadlo pod správným tlakem.
podvlada píše: ↑pon čer 13, 2022 1:50 pm
No tak to je jiná, to by mohlo znamenat problém s posilovačem. Mimochodem, šlapat znova by nepomohlo.
U atmosféry je podtlak ze sání a může být problém, že při otevřený škrtící klapce není podtlak a posilovač moc neposiluje. U turba je ale nějaká pumpa, ne?
Pumpy jsou jenom u dieselů. protože nemají škrtící klapku.