P: Richieho OtBR
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Richieho OtBR
Zkontroluj i víčko chladiče. Mně se stalo na Ukrajině, že mi pustilo přetlak do expanzky která přetekla. Že má prasklý těsnění jsem si všiml až doma...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19154
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Richieho OtBR
proc ty musíš vzdycky vyzrat všechny mozne kompikace?
asi proto, ze jsi schopen si s nima poradit …
abys mohl poradit ostatním …
gratuluju !!
asi proto, ze jsi schopen si s nima poradit …
abys mohl poradit ostatním …
gratuluju !!
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Jo to jsem měnil před týdnem, to jsem zapomněl napsat, to jsem dělal jako první. I to mělo svojí část úspěchu.podvlada píše:Zkontroluj i víčko chladiče. Mně se stalo na Ukrajině, že mi pustilo přetlak do expanzky která přetekla. Že má prasklý těsnění jsem si všiml až doma...
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Nevím, zatím to vypadá bez komplikací, motor si ale stejně raději připravím. Nebo ještě udělám chemický test... Raději jsem to dal Domcovi, protože jel na Silvestra do Švajcu na lyže a Pajero je trocho méně ekonomy a komfort... Už tam asi je.hamoun píše:proc ty musíš vzdycky vyzrat všechny mozne kompikace?
asi proto, ze jsi schopen si s nima poradit …
abys mohl poradit ostatním …
gratuluju !!
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Tak je tady první seřízení ventilů po instalaci LPG. No vzhledem k tomu, že kluci neměli před svátky vůbec čas, tak jsem to strčil do autorizáku Autobond v Ostravě, mám tam kamaráda, tak mi tam zařídil nějaké podmínky.
V první řadě mě zajímalo, jak moc poctivě musím dodržovat kontroly ventilových vůlí a jak se provoz na LPG s trvalým přívstřikem benzínu podepíše právě na ventilech. Všichni straší se zaklepáním, rychlému dosažení mezních hodnot a podobně. Vypadá, že jsem se vydal dobrou cestou, protože za těch cca 35-40 kkm, které jsem letos na tom plynu ujel, tak mi bylo sděleno, že to byla spíše jen opravdová kontrola, protože nebylo třeba upravovat vůbec nic.
Firmware převodovky i jednotky motoru jsou aktuální, pravděpodobně od té doby, co mi měnili tu mechatroniku v převodovce...
Čím mě ale v autorizáku nepotěšili, tak tím, že mi umyli motor, údajně byl od bláta, písku a báli se, aby to nenapadalo dovnitř. No a tak mi odpálili zapalovací cívku.... Volal příjmací technik jestli mi má objednat novou. Naštěstí mám celou sadu doma, právě z toho druhého motoru, tak jsem jim to tam zajel.
Zklamán jsem byl trochu z toho přístupu, který nastal poté. Kdyby se mi něco stalo takového v JS Racing, tak to nahlásím na pojišťovnu a novou cívku zákazníkovi zařídím z vlastního a pojišťovna to zaplatí zpět. Tady nic takového nehrozilo nebo to tedy nebylo přiznáno, ale vzhledem k ceně jsem to nechal být. Původně chtěli 4500 cca a nakonec jsem platil asi 2300 Kč. Mám ještě dvě.
V první řadě mě zajímalo, jak moc poctivě musím dodržovat kontroly ventilových vůlí a jak se provoz na LPG s trvalým přívstřikem benzínu podepíše právě na ventilech. Všichni straší se zaklepáním, rychlému dosažení mezních hodnot a podobně. Vypadá, že jsem se vydal dobrou cestou, protože za těch cca 35-40 kkm, které jsem letos na tom plynu ujel, tak mi bylo sděleno, že to byla spíše jen opravdová kontrola, protože nebylo třeba upravovat vůbec nic.
Firmware převodovky i jednotky motoru jsou aktuální, pravděpodobně od té doby, co mi měnili tu mechatroniku v převodovce...
Čím mě ale v autorizáku nepotěšili, tak tím, že mi umyli motor, údajně byl od bláta, písku a báli se, aby to nenapadalo dovnitř. No a tak mi odpálili zapalovací cívku.... Volal příjmací technik jestli mi má objednat novou. Naštěstí mám celou sadu doma, právě z toho druhého motoru, tak jsem jim to tam zajel.
Zklamán jsem byl trochu z toho přístupu, který nastal poté. Kdyby se mi něco stalo takového v JS Racing, tak to nahlásím na pojišťovnu a novou cívku zákazníkovi zařídím z vlastního a pojišťovna to zaplatí zpět. Tady nic takového nehrozilo nebo to tedy nebylo přiznáno, ale vzhledem k ceně jsem to nechal být. Původně chtěli 4500 cca a nakonec jsem platil asi 2300 Kč. Mám ještě dvě.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Richie tak gratuluju k těm ventilům. A jsem upřímně rád, že ti to funguje. Máš slušnej roční nájezd, takže na další kontrolu nebude nutné čekat moc dlouho.
S tou cívkou je to nepříjemný.
S tou cívkou je to nepříjemný.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Richieho OtBR
Nevím, motor jsem již umyl vapkou včetně zapalovací cívky. Nic se nestalo. Zapalovací cívka je podle mého názoru vůči vnějším vlivům dost odolná. Klidně ji opláchnu příště znovu.
PS: u tohoto modelu bych ani zapalovací cívku nehledal.
PS: u tohoto modelu bych ani zapalovací cívku nehledal.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Ty jo tak to vážně nevím, proč se tak děje. Ale zkrátka sami mi říkali, že se to stalo pravděpodobně vlivem vody. Taky nevím, jestli elektroinstalace plynu neovlivňuje možné "zkratovité" jednání :D Jinak jsou tady cívky, a rovnou 4 pro každou svíčku vlastnímnov píše:Nevím, motor jsem již umyl vapkou včetně zapalovací cívky. Nic se nestalo. Zapalovací cívka je podle mého názoru vůči vnějším vlivům dost odolná. Klidně ji opláchnu příště znovu.
PS: u tohoto modelu bych ani zapalovací cívku nehledal.
No on ten nájezd je docela dost nepříjemný. Pak ty auta docela dost stárnou. :PVDC píše:Richie tak gratuluju k těm ventilům. A jsem upřímně rád, že ti to funguje. Máš slušnej roční nájezd, takže na další kontrolu nebude nutné čekat moc dlouho.
S tou cívkou je to nepříjemný.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10651
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Richieho OtBR
Auta stárnou stejně ať jezdí nebo stojí. Ona úloženka z kopřiv nebude o moc lepší než auto co jezdí a dostává pravidelnej dobrej serviis..
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Richieho OtBR
No u těhlech integrovaných cívek bych čekal absolutní odolnost proti vodě, zřejmě i ponoření do vody. IMHO je to celý zalitý v nějaký hmotě. Z jedny strany do toho leze napájení a pulzy a z druhý strany je svíčka. Co by se tam mělo při mytí motoru zničit mě moc nenapadá. Jestli ji spíš nezkurvili při demontáži. Víme, co se v servisech občas děje.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Tak dáme si další servisní okénko... Už když jsem bral Outback od Toma Klímy, tak jsem věděl, že tam je provizorně opravovaný výfuk (koncový díl - tlumič), tak jsem počítal s tím, že to nějak přijde, ale rok to drželo, tak jsem na to trochu zapomněl.
Nicméně asi před týdnem až dvěma začal Outback prdět jak stará škodovka, tak jsem to začal řešil. V prvé řadě jsem zamířil pro aftermarket, prošel jsem katalogy APM, RALL, Intercars, Elit, ProfiAuto, AutoKelly, Stahlgruber... Tak nějak všechno co tady u nás je a do čeho mám přístup... No a světe div se - NIC. Jediný prodejce, jediný výrobce. Nikde.
Tak jsem se jal hledat přes výfukové speciálky. Nic. To už jsme začínal být v koncích. Subaru OE cca 10 000 Kč (7500 Kč bych ho dostal po slevě). Tak jsem byl tady kousek za polákem. Ten že to vyrobí za 3500 Kč z nějakého Oplu 2.5 a zbytek si dodělá. Nadšený jsem nebyl, ale objednal jsem se.
Nakonec jsem ale nedojel, protože jsem si vzpomněl na firmu Málek a syn, kteří dělají nerezové výfuky. Ty jsem kontaktoval. Nakonec mi nabídli cenu koncového tlumič s přírubou na střed (kdyby byla špatná) a poštovným 4100 Kč, což mi přišlo super a tak jsem to vzal.
Kvalita mi přijde slušná, na pohled je to pěkná práce. Co mě trochu zarazilo je logo polského Polmostrowu, který dělá výfuky, tak si říkám, zda-li to nepoužívají jako tu svou "homologaci"...
Co se týče připasování vše bych řekl, že je v míře, až na držák silentbloku, který bude asi třeba upravit, protože se dotýká karosérie. Ještě to vyfotím, jak nebude venku takhle.
Nevím, jestli letos bylo více sněhu než teď za posledních den napadlo. Je to fajn.
No zpátky k výfuku. Ještě budu možná zkracovat koncovku, protože čouhá dost pod nárazník a mám strach, že za něj zachytím. No a ten držák budu muset nějak vyřešit.
Co se týče zvuku, tak je podobný originálu, jen takový trochu říznější. Vevnitř rozdíl postřehnout nelze, z venku jen trochu.
Nicméně asi před týdnem až dvěma začal Outback prdět jak stará škodovka, tak jsem to začal řešil. V prvé řadě jsem zamířil pro aftermarket, prošel jsem katalogy APM, RALL, Intercars, Elit, ProfiAuto, AutoKelly, Stahlgruber... Tak nějak všechno co tady u nás je a do čeho mám přístup... No a světe div se - NIC. Jediný prodejce, jediný výrobce. Nikde.
Tak jsem se jal hledat přes výfukové speciálky. Nic. To už jsme začínal být v koncích. Subaru OE cca 10 000 Kč (7500 Kč bych ho dostal po slevě). Tak jsem byl tady kousek za polákem. Ten že to vyrobí za 3500 Kč z nějakého Oplu 2.5 a zbytek si dodělá. Nadšený jsem nebyl, ale objednal jsem se.
Nakonec jsem ale nedojel, protože jsem si vzpomněl na firmu Málek a syn, kteří dělají nerezové výfuky. Ty jsem kontaktoval. Nakonec mi nabídli cenu koncového tlumič s přírubou na střed (kdyby byla špatná) a poštovným 4100 Kč, což mi přišlo super a tak jsem to vzal.
Kvalita mi přijde slušná, na pohled je to pěkná práce. Co mě trochu zarazilo je logo polského Polmostrowu, který dělá výfuky, tak si říkám, zda-li to nepoužívají jako tu svou "homologaci"...
Co se týče připasování vše bych řekl, že je v míře, až na držák silentbloku, který bude asi třeba upravit, protože se dotýká karosérie. Ještě to vyfotím, jak nebude venku takhle.
Nevím, jestli letos bylo více sněhu než teď za posledních den napadlo. Je to fajn.
No zpátky k výfuku. Ještě budu možná zkracovat koncovku, protože čouhá dost pod nárazník a mám strach, že za něj zachytím. No a ten držák budu muset nějak vyřešit.
Co se týče zvuku, tak je podobný originálu, jen takový trochu říznější. Vevnitř rozdíl postřehnout nelze, z venku jen trochu.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Za ty prachy je ten Málek prostě dobrej. Logo Polmostrowu je na tom proto, že mu ty tlumiče dělají Poláci, díky čemuž to má homologaci. A že to sedí "tak nějak", to je proto, že to je vlastně univerzální tlumič podobného tvaru, tak nějak upravenej pro tvoje auto. Jinak je to ten nejlevnější nerez, který lze nazvat nerezem, takže to záhy chytne lišku. Ale to není funkční závada, jen estetická.
Ale shrnuto, podtrženo, je super, že tu někdo něco takovýho nabízí a k tomu za slušný prachy.
Zvuk to má ostřejší, díky tomu, že je to nerez. On víc zvoní.
Ale shrnuto, podtrženo, je super, že tu někdo něco takovýho nabízí a k tomu za slušný prachy.
Zvuk to má ostřejší, díky tomu, že je to nerez. On víc zvoní.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Richieho OtBR
Jak říká Tomáš. Jinak, pokud někdo chce celej vejfuk, tak doporučuji si ho nechat od Málka i namontovat. Odpadne pak napasovávání co jsem měl já s Foresterem.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Richieho OtBR
Ale jestli je součástí napasování od něj vyříznutí středový příruby a nahrazení vlnovcem, což předpokládám je, podle dílů, které dodal Levapovi na Imprezu, tak to bych teda nikomu nedoporučil, protože to je prostě prasárna. Nicméně to nic nemění na věci, že ty díly jsou za slušnou cenu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Richieho OtBR
No právě proto to píšu, ať si s tím hraje von
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat