Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49341
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Richie myslím, že to nebyla ztráta času. Ten příspěvek je věcnej a stále aktuální. Byť třeba pro jiné.
Já bych jen doplnil, že HL Propan v průběhu těch 6 let, co mám Outbacka, udělal konstrukční úpravu těch vstřikovačů. Za první 3 roky jsem vyměnil postupně asi 5 vstřikovačů, možná dokonce všechny. Byly hrozně citlivé na rafinát. Myslím, že tam mám vstřikovače Magic FX.
Nyní už skoro 3 roky nic, pohoda, vánek.
Já bych jen doplnil, že HL Propan v průběhu těch 6 let, co mám Outbacka, udělal konstrukční úpravu těch vstřikovačů. Za první 3 roky jsem vyměnil postupně asi 5 vstřikovačů, možná dokonce všechny. Byly hrozně citlivé na rafinát. Myslím, že tam mám vstřikovače Magic FX.
Nyní už skoro 3 roky nic, pohoda, vánek.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24443
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
No to teda zbytečné určitě nebylo, ačkoliv lpg včil už neřeším, rád si o něm vždy počtu a až včil jsem zjistil, že HL propan je český a že Magic pochází od nich je to tak??? Známí co Magic měli, tak moc spokojeni.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49341
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Je to tak Šímo HL Propan je český a Magic je jejich.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24443
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Tak to má ještě o to větší mé sympatie kvalitní a česká- servisní dostupnost a díly samozřejmostí, vážně jsem moc příjemně překvapen.
Už vím co bych si dal případně do auta.
Už vím co bych si dal případně do auta.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5187
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
v roce 2006 mi v HL propan předělávali na plyn favorita a celkem se divili , že prý favorita už dlouho nedělali no a proto že byl jak nový tak vydržel až do 2015 jezdit a co se týká LPG tak celkem bez větších problémů, nějaké drobnosti tam byly ale nic velkého , byl to ještě směšovač takže jednoduchý systém, výborné bylo že tam byl otočný regulační šroub a když jsem chtěl nízkou spotřebu tak jsem to přiškrtil a když jsem chtěl výkon tak jsem tomu přidal takže jsem měl v autě režim turbo i eko
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř led 01, 2020 9:05 pm
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Díky všem za odpovědi a za rady.
Já jsme zatím zjistil, že oba Forestery, ve kterých jsem se měl možnost povozit, byly SG s 2.0 92kW. Jeden manuál a druhý automat.
Podle mého subjektivního hodnocení mi ani jedno auto nepřišlo líné, takže bych se toho vůbec nedal.
Závěr tedy vidím tak, že by se mi nejvíce líbil přávě modle SG s 92kW motorem a automatem. Bez LPG s tím, že bych následně promyslel, zda LPG nechám dodělat.
Snad jediný problém je, že když jsem se teď spěšně podíval na inzeráty, žádný kus v požadované konfiguraci jsem neobjevil. Takže asi ani do budoucna se jich moc objevovat nebude.
Já jsme zatím zjistil, že oba Forestery, ve kterých jsem se měl možnost povozit, byly SG s 2.0 92kW. Jeden manuál a druhý automat.
Podle mého subjektivního hodnocení mi ani jedno auto nepřišlo líné, takže bych se toho vůbec nedal.
Závěr tedy vidím tak, že by se mi nejvíce líbil přávě modle SG s 92kW motorem a automatem. Bez LPG s tím, že bych následně promyslel, zda LPG nechám dodělat.
Snad jediný problém je, že když jsem se teď spěšně podíval na inzeráty, žádný kus v požadované konfiguraci jsem neobjevil. Takže asi ani do budoucna se jich moc objevovat nebude.
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14937
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Takový systém jsem měl kdysi na Renaultu 19. No jo, kdyby sis vytáhl ovládání dovnitř přes kardan, tak máš vlastně přepínač I/S/S#
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24443
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
boží, ještě to tak tehdy vytunit jak píše Tapanpetr píše:výborné bylo že tam byl otočný regulační šroub a když jsem chtěl nízkou spotřebu tak jsem to přiškrtil a když jsem chtěl výkon tak jsem tomu přidal takže jsem měl v autě režim turbo i eko
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Mě by třeba zajímal názor na lpg v SJ s CVT. Prostě by mě jen zajímalo, jak to funguje ohledně toho variátoru, jak si ŘJ lpg poradí s mapou benzínu. Na netu jsem našel v inzerci 2 auta v této kombinaci, takže to asi nějak funguje
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Já to tak mám a stejně jako nepoznáš rozdíl v jízdní dynamice, tak stejně tak nepoznáš rozdíl v "řazení"...mari75 píše:Mě by třeba zajímal názor na lpg v SJ s CVT. Prostě by mě jen zajímalo, jak to funguje ohledně toho variátoru, jak si ŘJ lpg poradí s mapou benzínu. Na netu jsem našel v inzerci 2 auta v této kombinaci, takže to asi nějak funguje
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
využiju téma na rychlý dotaz pro zkušené. u starých dvoulitrových oturbených forestrů SF/SG (125/130 kW) musí motor na seřízení ventilů taky ven z auta?
Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
Honda Civic 1.6 V-TEC (2005)
Peugeot 205 rallye (1990)
ex: Forester 2.0 XT (2003), Forester 2,0X (2006), Impreza 1,5 (2009), Forester S-turbo (1998), SAAB 9-5 Aero (2005)
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Já si myslím, že to je stejný opruz jako u GT, tedy prakticky motor ven, protože měnit ty podložky na a autě musí být strašná práce.pichy píše:využiju téma na rychlý dotaz pro zkušené. u starých dvoulitrových oturbených forestrů SF/SG (125/130 kW) musí motor na seřízení ventilů taky ven z auta?
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14937
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Ano, musí (u 130 kW určitě a nemyslím si, že u 125 kW by tomu mělo být jinak). Kontrola je možná na autě.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte srp 25, 2020 9:35 pm
- Jméno a příjmení: Martin Novák
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Tak mám možnost koupě Outbacka 2013 s LPG, auto po GO motoru a cvt ? Jít do toho? Cena 11 tis euro.
MY 2013 Subaru Outback 2.5
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14937
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Subaru Outback / Forester na LPG a vhodná motorizace
Na plyn se ten motor moc nehodí a stálo by za to zjistit, proč se dělala GO u takhle "mladého" auta. Nájezd tedy nepíšeš, ale stejně...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12