Stránka 1 z 2

Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: ned pro 30, 2018 1:53 pm
od Igicz
Zdravim panove,

prehoupl jsem se se svym Legem 2.5i pres hranici 200tis km a uz mam v hlave cervicka na neco novejsiho. Varianty jsem mel 2. Outback nebo Levorg. Oboji cca 3 lete kusy, at to je jeste chvili v zaruce. Cena mluvi spise pro Levorga... Ale znate to, nekde neco uvidite a vsecko je jinak. To mi ted udelalo Lego GT. Mate to tady nekdo? Je tam neco, na co to vylozene trpi? Byl by to nakup proti rozumu...sel bych do jeste starsiho vozu, bez zaruky, turbo, spotreba.

Diky za pripadne zkusenosti.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: ned pro 30, 2018 3:13 pm
od bahamut77
Ahoj a vítej zde,

já mám teď teprve chvíli Legacy 2.5GT MY2005 a nemůžu si to vynachválit. Věř mi, že jakmile to ochutnáš, tak už nebudeš chtít jinak.
Turbína je prostě droga. zatím nemám žádnou negativní zkušenost, ale protože to mám chvíli. Každopádně tahle generace je asi NEJlepší...

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 4:07 am
od catana
2014 Legacy GT bude nejspis severo americky model. Tam asi nejvetsi riziko muze byt foukle tesneni pod hlavou, jinak o nejakem problemu jsem neslysel.

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 7:23 am
od PeteBiggy
Myslíš to Lego GT z Přerova? Takhle od stolu vypadá moc pěkně, sleduju jej už delší dobu. Píše, že je to Švajc...

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 7:24 am
od VDC
A je třeba doplnit, že fouklé těsnění pod hlavou je v podstatě standard u všech modelů s vyšším nájezdem a není to žádná fatální závada. Jen se musí předem počítat s cenou opravy. Takže si rovnou připravit třeba 30 000 na podobnou opravu.

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 5:39 pm
od vrgada
nesouhlasim, me jednickove turbo legacy foukle tesneni nemelo a u svych twinturb to take neocekavam, nechapu, jak muze udelat nekdo tesneni mezi hlavou a blokem stazene obrovskym momentem tak, ze se rozpadne.

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 6:00 pm
od hamoun
muze ...
na wrxu (stejny motor jak to lego (ja vim, ze ma 265)) jsem delal tesneni ve 120tkm ...
fouklo jedno, ale pred fouknutim bylo i to druhe ... proste byly obe uplne ko ... obecne - ne treba jedno misto ...
(zbytek motoru byl jak novy) ...

Odesláno pomocí Tapatalk

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 6:14 pm
od vrgada
vim, ze se to deje, ale je to chyba materialu, proste spatne vyreseny a neni proto nejmensi duvod, proste kurvitko jak vysite a rozhodne tim netrpi vsechny motory, proste to subaru osidilo

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 7:27 pm
od romull
Vypadá moc hezky a je to dnes už jednorožec, kdysi jsem po něm moc toužil. Má ale i dost sebevědomou cenu, zkusil bych zatlačit na slevu, tohle nikdo jiný než pacient s diagnózou Subaru nekoupí. Netuším, jestli ty motory fouknou dříve nebo později všechny, nebo odcházíé jen když se jim dává pravidelně za uši, ale je fakt, že tak brzy jako třeba ve 120 kkm, tak je něco špatně, boxeři se holt hůře chladí. Jsou ale i výkonnější motory a o těsnění pod hlavou u nich nikdo ani neví, že nějaké mají :-)

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 7:47 pm
od VDC
Vrgada že tím netrpělo jedničkový Legacy neznamená, že tím netrpí téměř všechny novější motory. A speciálně všechny 2.5 t.
Je fér na to upozornit a počítat s tím.

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 9:45 pm
od vrgada
to nic nemeni na tom, ze se to nepovedlo a normalni to neni, jeste je to mozne pripustit treba pri nestandardnim palivu (lpg), ale jinak by k tomu dochazet nemelo...

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: pon dub 15, 2019 11:08 pm
od spm
Nemelo, nemelo, meni se to nekdy i na dost obycenejsich motorech... nehlede na to, ze najezdu, ve kterym fouka tesneni, se lecktery motory ani nedozijou :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: úte dub 16, 2019 7:43 am
od VDC
To je zase debata... Zasíráme vlákno zbytečnejma kecama o tom, jestli se to povedlo, nebo se to nepovedlo... Prostě je to fakt, se kterým by měl každý kupující při nákupu auta s nájezdem kolem 300 kkm počítat a při nákupu auta s 2.5t s tím musí počítat 2x. A jestli bude mít štěstí a nestane se mu to, tak jenom dobře. Ale je lepší varianta na to být připravený, než pak čumět jako tele, že mám vylepit 30 za servis motoru... Vadí to kupujícímu ? Tak ať si jde koupit Omegu, tam se to neděje...

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: úte dub 16, 2019 11:05 pm
od pufko
Ja som nemal fúknuté tesnenia pod hlavami, ale skôr únik oleja medzi hlavou a blokom a to mám lasickú 2.5i, vymienal som pri 113000 miles = 180tkm.
Najskôr slzila jedna strana, vtedy si technik na STK myslel že to je oslzené od výmeny olejového filtra a behom pol roka začala slziť aj druhá strana

Re: Legacy GT, sazka do loterie?

Napsal: stř dub 17, 2019 12:14 am
od suubaru
K původnímu dotazu, nevím proč by to měla být sázka do loterie. Pokud jezdí dobře, není rezavé, bude dělat radost. Dlouhodobá spotřeba u mě je pod 10.