Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
elektrokolo ci bezka je podle mne jediny elektromobil co ma smysl a navic je to hybrid s lidskym pohonem, takze clovek nejak dojede i po vybiti baterek. Ale problemy jsou podobny v malym. Elmotor v naboji kola je nesmysl, ve stredu je slozitej a poruchovejsi, cely je to tezsi nez bez elektrovyzbroje a tim padem i hure ovladatelnejsi nez verze jen s lidskym pohonem a baterky opravdu nevydrzi roky a nahradni stoji nesmysl. A pokud to ma nejak fungovat, tak je to drahy. A kupovat cykloojetinu znamena krome pravdepodobne vychozeneho motoru i velkou investici do novych baterek. Pravda technicka hracka je to paradni, ale kvalitni obycejny bicykl je lepsi, ovladatelnejsi a ma i vetsi dojezd a to i mimo civilizaci se siti nabijecek
...
jinak v tom prvnim videu je i pekna zmena z levostranneho na pravostranne rizeni pouhym preklopenim ridici paky
...
jinak v tom prvnim videu je i pekna zmena z levostranneho na pravostranne rizeni pouhym preklopenim ridici paky
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
mam bohateho kamarada, ktery si solary chtel dat na strechu a z pozarnich duvodu mu to rozmluvili, vypnuti pojistek mne napadlo a jdou vypnout i ty panely, kdyz na ne prazi slunko?
...
jinak mne prekvapuji mi bohatsi znami, jak setri a hromadi majetky, koupenim uspornych podmotorizovanych aut pocinaje dojizdenim pneu na platno konce, ale treba by jinak neby!i bohati, acsamozrejme nejsou vsichni takovi
...
jinak mne prekvapuji mi bohatsi znami, jak setri a hromadi majetky, koupenim uspornych podmotorizovanych aut pocinaje dojizdenim pneu na platno konce, ale treba by jinak neby!i bohati, acsamozrejme nejsou vsichni takovi
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Jestli myslíš od sítě, tak jdou.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
a od slunce? neznam parametry panelu, ale slunce vypnout nejde
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14868
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Musíš panely zaházet pískem, pak jsou odpojeny
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
S tim dojezdem elektrokola bych nesouhlasil... na elektrokole kazdej lempl co na to sedne, tak s tim bez problemu ujede 100km, kopec ne kopec. Na normalnim na takovouhle cestu uz jeden musi byt celkem sportovec, aby to prezil. A druha teda vec je, ze kdyz tomu dojdou baterky, tak s tim nedojedes nikam, pac to ma takovy odpor, ze to dlouho nevydrzis
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Nemam elektrokolo, takze mohu jen plane teorizovat, nicmene casem az jeste vice ochabnou me fyzicke schopnosti jeho porizeni planuji. Vzdyt je detsky sen, kolo ci kolobezka, ktera jede sama do kopce. Loni jsem jel kolem Dunaje a u nasich Jiznich sousedu uz je to kazde 3.-4. mijene kolo je s podporou elektriny. Nebo druha varianta, dokazal bych si predstavit, ze bych s tim za pekneho pocasi dojizdel do prace misto autem
....
Ale s tim dojezdem mam pravdu, pokud bych se vypravil na nejaky vicedenni cykloputak, tak s normalnim bicyklem mam neomezeny dojezd, s elektrohrackou to musim planovat podle nabijecek
...
Ad klade odpor? To by snad nemelo, aspon predpokladam, ze stredovy pohon ma volnobezku. Ze se tahat si zbytecnymi 10 kilogramy navic je asi vopruz, kdyz je to vybity, ale melo by to byt srovnatelny s: Chces-li poznat co je drina, kup si kolo Ukrajina
....
Ale s tim dojezdem mam pravdu, pokud bych se vypravil na nejaky vicedenni cykloputak, tak s normalnim bicyklem mam neomezeny dojezd, s elektrohrackou to musim planovat podle nabijecek
...
Ad klade odpor? To by snad nemelo, aspon predpokladam, ze stredovy pohon ma volnobezku. Ze se tahat si zbytecnymi 10 kilogramy navic je asi vopruz, kdyz je to vybity, ale melo by to byt srovnatelny s: Chces-li poznat co je drina, kup si kolo Ukrajina
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22756
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Volnoběžku to asi má, ale furt je to v tom cítit dost. jakože fakt hodně. Já když to měl půjčené, tak bylo i brutálně cítit to, když si šlapal a překročil si 25km/h, kdy to ten pohon vypne. Pak prostě z lehké šlapání najednou přejdeš do toho, že šlapeš a funíš jak parní lokomotiva. Jinak jo, na vícedenní výlet pak musíš vymýšlet zastávky na nabíjení. Na druhou stranu já to měl půjčené na víkend, najel jsem s tím jeden den asi 60km, druhý 80km. A byl jsem celkem v pohodě. Na normálnim kole mám po 30km dost, 60 bych asi najel, ale druhý den bych nevylezl z postele... takže tak.
- Keana
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 246
- Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
- Jméno a příjmení: Aleš Hnyk
- Bydliště: Jablonec/Jabloneček
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Když už jste odbočili od těch aut, tak problém v elektrokolech bych viděl trochu z jiný stránky. dneska je řekněme v různých oblastech různý pohyb cyklistů. a když jich je někde hodně, postaví se široká asfaltka za 2M/km. a pak jsou místa, kam moc lidí nejezdí. (je to moc daleko, moc do kopce, moc úzká cesta apod.) a s rozvojem elektrokol se tyhle "nedostupný" destinace stávají dostupnější. a čim víc cyklistů, tim víc naštvanejch majitelů, provozovatelů. a začne se zakazovat. a jednoho dne přijde nařízení shora, že na kole pouze tam, kde je to pro pohyb kol přímo vyznačeno. a pak to od*erou všichni, bez ohledu na ele/ne-ele. úředník nebude chtít zkoumat, jestli je tam někde v rámu zabudovanej motor nebo ne.
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
tak tohle se už v tyrolsku řeší dlouho...nejdřív bylo hurá elektrokola a pak průser jak vrata, protože obtloustlý nesportovci s tim vyjeli najednou všichni až nahoru a cestou dolu si velký procento z nich rozmlátilo xicht...a najednou se zjistilo, že tyrolský špitály sou v létě přeplněný víc jak v zimě lyžařema...takže tam už dneska překvapivě generální zákaz elektrokol bejvá...
čím víc bahna, tím víc Subaru
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
aneb In mud we trust!
Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1883
- Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
- Jméno a příjmení: Jan Kotek
- Bydliště: Praha
Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
A počítáš i s tím, že takový zelený nadšenec bude mít komě panelů i powewall? Aby mohl psát svá zelená moudra i když je oblačno a nefouká?VDC píše:Ale prd. Odpojí se to od sítě a uleje se to vodou. Hořící soláry není nic, co bychom řekněme celkem běžně nedělali. Speciálně ty na barákách.
Tyhle semi-ostrovní systémy, to bude teprve peklo.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Nemusíš vymýšlet nic. Stačí ti normální zasuvka. Takže než se naobedvas tak máš plno. A když mluvíš o odporu, tak zkus někdy víc než 25 km/h jet na normálním kole. Myslím že to zas takovej rozdíl nebude.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
A copa je to tuto ??jkotek píše: A počítáš i s tím, že takový zelený nadšenec bude mít komě panelů i powewall?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Já mám ostrov doma už několik let. A dělal sem si ho sám (bez dotací a do sítě nic neprodávám) a nic mi doma nehoří, ani se toho nebojím.
Ten solární panel nemá ani sílu na to aby svým max proudem cca 9A nějak významněji hřál, nebo spálil vodič o průměru 4mm2.
Stejně tak použité baterie LiFePO4 se při totálním přebytí nafouknou a začnou čoudit, ale na rozdíl od li-ion nechytnou.
Jediné co by teoreticky mohlo zahořet jsou invertory, ale tam toho taky na hoření moc není. Je to jen plošňák a nějaký měděný tlumivky a pár kondíků. Takže je na zahoření asi tak stejná šance jako že zahoří zdroj od stolního počítače.
Upřímně, nevím proč občas hoří solární panely na fabrikách. Nejspíš z toho důvodu, že tam jsou pole skládaný sériově po hodně kusech na napětí 800V. A tam jak nějaký panel odejde, tak to do něj ostatní valí, až se tam něco rozteče a chytne to.
Ten solární panel nemá ani sílu na to aby svým max proudem cca 9A nějak významněji hřál, nebo spálil vodič o průměru 4mm2.
Stejně tak použité baterie LiFePO4 se při totálním přebytí nafouknou a začnou čoudit, ale na rozdíl od li-ion nechytnou.
Jediné co by teoreticky mohlo zahořet jsou invertory, ale tam toho taky na hoření moc není. Je to jen plošňák a nějaký měděný tlumivky a pár kondíků. Takže je na zahoření asi tak stejná šance jako že zahoří zdroj od stolního počítače.
Upřímně, nevím proč občas hoří solární panely na fabrikách. Nejspíš z toho důvodu, že tam jsou pole skládaný sériově po hodně kusech na napětí 800V. A tam jak nějaký panel odejde, tak to do něj ostatní valí, až se tam něco rozteče a chytne to.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta
Souhlas s obojím.námořník píše:Nemusíš vymýšlet nic. Stačí ti normální zasuvka. Takže než se naobedvas tak máš plno. A když mluvíš o odporu, tak zkus někdy víc než 25 km/h jet na normálním kole. Myslím že to zas takovej rozdíl nebude.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98