Tak jsem konecen dostal nejakou fotodokumentaci od upravce a tak posilam fotky svodu omotanych termopaskou, pak jiz nasazenych svodu, kde jsou videt i hadice k olejovemu chaldici a olejovy termostat (a pry Mishimiti olejovy chladix s termostatem lze uzit jen s originalnimi svody! ). Take posilam fotku sani pred montazi.Dušane udělej nějaký fotky, ať si ty svody nemusím představovat.
lazard a STI (VA 2016/2017)
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
moc pekna prace Auti vypada suprove
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Dušane dík , krásný !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Jen jedno obycejne foto z dnesniho obycejneho dne traveneho praci na zahrade.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Jak je to s upravama vejfuku versus emise? Uz jsi na nich byl po vymene katalyzatoru?
Projde sportovni katalyzator pres emise? V servisu mi rikali, ze sportovni katalyzator stejne vetsinou neprojde.
Koupil jsem malo jety 2018 STI, na ktery dal predchozi majitel Invidii Q300 bez katalyzatoru s tim, ze na STK se to vzdy dosacne prehodi originalni vejfuk. Je to ladeny u Komvet s ohledem na zivnotnost na 332 PS/484 NM.
Docasny prehazovani vejfuku na stk kazdy dva roky mi moc nevyhovuje a permanentni couzeni nejakych karcinogenich sracek za par koni navic mi prijde zbytecny. Stejne ho mam jen pro zabavu a dobrej pocit a nemam ambice s tim zajizdet rekordni casy na okruhu.
Premejslim teda, jestli bez katalyzatoru vymenit za sportovni katalyzator nebo tam dat originalni katalyzator a nechat Q300 od nej dal nebo tam dat uplne puvodni vejfuk. Tusite, jakej ma kazda varianta vliv na odpor pruchodu plynu vejfukem a tudiz realnej pokles vykonu auta?
Projde sportovni katalyzator pres emise? V servisu mi rikali, ze sportovni katalyzator stejne vetsinou neprojde.
Koupil jsem malo jety 2018 STI, na ktery dal predchozi majitel Invidii Q300 bez katalyzatoru s tim, ze na STK se to vzdy dosacne prehodi originalni vejfuk. Je to ladeny u Komvet s ohledem na zivnotnost na 332 PS/484 NM.
Docasny prehazovani vejfuku na stk kazdy dva roky mi moc nevyhovuje a permanentni couzeni nejakych karcinogenich sracek za par koni navic mi prijde zbytecny. Stejne ho mam jen pro zabavu a dobrej pocit a nemam ambice s tim zajizdet rekordni casy na okruhu.
Premejslim teda, jestli bez katalyzatoru vymenit za sportovni katalyzator nebo tam dat originalni katalyzator a nechat Q300 od nej dal nebo tam dat uplne puvodni vejfuk. Tusite, jakej ma kazda varianta vliv na odpor pruchodu plynu vejfukem a tudiz realnej pokles vykonu auta?
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Když jsem to pár neděl zpátky probíral s klukama v AWD, tak mi sportovní katalyzátor rozmluvili. Ten katalyzátor prý stejně silně omezuje odvod spalin (podobně jako sériový), takže nějaké ladění na vyšší výkony pak nepřipadá v úvahu, ale to jsem stejně nechtěl.
Takže mám svody a katalyzátor sériový a za ním Q300. Na brzdě mi po naladění naměřili 339HP a 515Nm, takže hodnoty podobné jako máš ty.
Jenom si tedy nejsem jistý, jestli by se to nemuselo znovu naladit na ty díly, které bys nakonec zvolil?!? Skoro bych řekl, že ano, ale to by chtělo někoho zdatnějšího, kdo je v tomto více zběhlý. Neboj, oni si kluci všimnou a poradí.
Takže mám svody a katalyzátor sériový a za ním Q300. Na brzdě mi po naladění naměřili 339HP a 515Nm, takže hodnoty podobné jako máš ty.
Jenom si tedy nejsem jistý, jestli by se to nemuselo znovu naladit na ty díly, které bys nakonec zvolil?!? Skoro bych řekl, že ano, ale to by chtělo někoho zdatnějšího, kdo je v tomto více zběhlý. Neboj, oni si kluci všimnou a poradí.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
To by se muselo určitě znovu naladit.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Tisic lid, tisic nazoru. Kazdy z nas stejne jen rika, co slysel od jinych. Ja muzu rici, co jsem slysel od "meho" upravce.
Puvodne jsem chtel dat downpipe uplne bez catu, ale take jsem si rikal, ze nemusim uplne natvrdo znecistovat a take, ze kdyz budu chtit jet s autem do zahranici, tak vizualne je lepsi tam cat mit, tak jsem se rozhodnul pro downpipe se sportovnim catem. V tom me utvrdil i "muj" upravce, ktery rikal, ze na moje potencialni naladeni (ktere nakonec je okolo 340 hp, 490 Nm) downpipe se sportovnim catem neni zadny problem, az ze sportovni cat pouzivaji i pro nektera zavodni auta a ze sportovni cat je dosti pruchozi.
Ptal jsme se take na emise a rikal, ze by auto "melo" projit emisemi, ze pry nevi o problemech tohoto typu. Ja mam jit na emise v listopadu, tak pak reknu, jak jsem dopadnul. Urcite je ale dobre, mit emise nejak "pojistene".
Jakakoliv vetsi zmena (a vymena downpipe to urcite je) vyzaduje znovu naladeni. Kdybys kvuli emisim vymenil downpipe na seriovy s catem a nanaladil, tak mozna, ze by ti namereil jste vesti emise, pokud by ti auto pod plnym plynem na emisich dokonce nezkolabovalo.
Puvodne jsem chtel dat downpipe uplne bez catu, ale take jsem si rikal, ze nemusim uplne natvrdo znecistovat a take, ze kdyz budu chtit jet s autem do zahranici, tak vizualne je lepsi tam cat mit, tak jsem se rozhodnul pro downpipe se sportovnim catem. V tom me utvrdil i "muj" upravce, ktery rikal, ze na moje potencialni naladeni (ktere nakonec je okolo 340 hp, 490 Nm) downpipe se sportovnim catem neni zadny problem, az ze sportovni cat pouzivaji i pro nektera zavodni auta a ze sportovni cat je dosti pruchozi.
Ptal jsme se take na emise a rikal, ze by auto "melo" projit emisemi, ze pry nevi o problemech tohoto typu. Ja mam jit na emise v listopadu, tak pak reknu, jak jsem dopadnul. Urcite je ale dobre, mit emise nejak "pojistene".
Jakakoliv vetsi zmena (a vymena downpipe to urcite je) vyzaduje znovu naladeni. Kdybys kvuli emisim vymenil downpipe na seriovy s catem a nanaladil, tak mozna, ze by ti namereil jste vesti emise, pokud by ti auto pod plnym plynem na emisich dokonce nezkolabovalo.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Asi jsou vice a mene propustny sportovni katalyzatory viz to, co ma lazard. S preladenim pocitam.Traveller píše:Když jsem to pár neděl zpátky probíral s klukama v AWD, tak mi sportovní katalyzátor rozmluvili. Ten katalyzátor prý stejně silně omezuje odvod spalin (podobně jako sériový), takže nějaké ladění na vyšší výkony pak nepřipadá v úvahu, ale to jsem stejně nechtěl.
Takže mám svody a katalyzátor sériový a za ním Q300. Na brzdě mi po naladění naměřili 339HP a 515Nm, takže hodnoty podobné jako máš ty.
Jenom si tedy nejsem jistý, jestli by se to nemuselo znovu naladit na ty díly, které bys nakonec zvolil?!? Skoro bych řekl, že ano, ale to by chtělo někoho zdatnějšího, kdo je v …
Tak jsem zvedavej na vysledek. Vis, jakej konkretni katalyzator tam mas?lazard píše:Tisic lid, tisic nazoru. Kazdy z nas stejne jen rika, co slysel od jinych. Ja muzu rici, co jsem slysel od "meho" upravce.
Puvodne jsem chtel dat downpipe uplne bez catu, ale take jsem si rikal, ze nemusim uplne natvrdo znecistovat a take, ze kdyz budu chtit jet s autem do zahranici, tak vizualne je lepsi tam cat mit, tak jsem se rozhodnul pro downpipe se sportovnim catem. V tom me utvrdil i "muj" upravce, ktery rikal, ze na moje potencialni naladeni (ktere nakonec je okolo 340 hp, 490 Nm) downpipe se sportovnim catem neni zadny problem, az ze sportovni …
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Mám stejné informace i zkušenost jako Lazard. Nechal jsem si poradit a dal tam invidii downpipe, neboť je více průchozí než originální downpipe (který je navíc u mého auta jen 2,5 palce, ale invidia 3) je to obrovsky rozdíl a po naladění je to úplně jiné auto.
Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Redmi Note 9 Pro pomocí Tapatalk
WRX 2003
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Cast nedavne projizdky za pekneho pocasi (kvalita konverze videa ale nic moc).
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IWRHhi55r6g[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IWRHhi55r6g[/youtube]
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19162
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
pekne v tom otevrenem terenu tomu pekne nakladas
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Diky, pane.pekne v tom otevrenem terenu tomu pekne nakladas
Je to zapadla cesta a mnoho aut tam nejezdi. Kdyz tam nejake jede, casto to jsou ale i "zavodnici" a uz se mi parkrat stalo, ze v zatacce v mem pruhu proti mne jede auto. Proto pred zatackami, do kterych nevidim, dosti brzdim.
Re: lazard a STI (VA 2016/2017)
Drazi bratri v Subaru (podle "Brothers in Arms", Dire Straits),
jelikoz nemam zadny novy hardware (asi uz tam temer vse mam vymenene), tak jsem dnes delal "soft" veci, a to je myti auta.
Jinde ve foru jsem se ptal, jakou koupit lesticku. Nakonec jsem se rozhdol nakoupit v "V lesku". Lesticku sice nemeli skladem a cekam na dodani, ale koupil jsem autokosmetiku Auto Finesse. Tak jsem ji dnes uzil. Kosmetka vypada, ze je dobra. Odstarnovac rzi zfialovi, pote co reaguje s poletavou rzi - predni rafky byly cele fialove, zadni mene, a kdyz jsem nastrikal spodky dveri, tak z auta kapala fialova "voda".
Auto jsem umyl i z duvodu, ze jsme jeli na oslavu narozenin k memu svagrovi, tak jsem STI pasoval na rodinny sedan (jiny sedan v rodine nemame). A u te prilezotosti jsme si uvedomil, co znamena zkratka RS u skodovky, no prece Rodinny Sedan. A tak jsem pri teto prilezitosti take pasoval nase auto na ozanceni Subaru WRX STI RS. Je na obrazku behem a po myti.
jelikoz nemam zadny novy hardware (asi uz tam temer vse mam vymenene), tak jsem dnes delal "soft" veci, a to je myti auta.
Jinde ve foru jsem se ptal, jakou koupit lesticku. Nakonec jsem se rozhdol nakoupit v "V lesku". Lesticku sice nemeli skladem a cekam na dodani, ale koupil jsem autokosmetiku Auto Finesse. Tak jsem ji dnes uzil. Kosmetka vypada, ze je dobra. Odstarnovac rzi zfialovi, pote co reaguje s poletavou rzi - predni rafky byly cele fialove, zadni mene, a kdyz jsem nastrikal spodky dveri, tak z auta kapala fialova "voda".
Auto jsem umyl i z duvodu, ze jsme jeli na oslavu narozenin k memu svagrovi, tak jsem STI pasoval na rodinny sedan (jiny sedan v rodine nemame). A u te prilezotosti jsme si uvedomil, co znamena zkratka RS u skodovky, no prece Rodinny Sedan. A tak jsem pri teto prilezitosti take pasoval nase auto na ozanceni Subaru WRX STI RS. Je na obrazku behem a po myti.