Automaticka prevodovka
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automaticka prevodovka
Kdybychom neměli tak velkej přední přesah, tak bych klidně zkusil vyjet na zeď. Takhle můžu zkusit jen ten obrubník.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Automaticka prevodovka
Zato ale ten obrubník může připomínat zeď, s tím jak to máš nazvedaný
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Automaticka prevodovka
Když jsme při montáži duralovýho krytu pod motor s Jechym vycouvávali na obrubník (standardní cca +12 cm od silnice) oběma kolama naráz tak:
1) zadní náprava na dotek, přidat trochu plynu a hup nahoru. jako po másle
2) přední náprava na dotek a když to člověk roštoval tak nic. Takže přední nápravu jsme museli s malým (třeba 20 cm) rozjedem aby se dostala nahoru.
Popředu na 1 jsem to nezkoušel. Samozřejmě s automatem
edit: Zase jsem to nezkoušem mořit. Když to po výrazném přidání nešlo. Tak jsem auto nemučil.
1) zadní náprava na dotek, přidat trochu plynu a hup nahoru. jako po másle
2) přední náprava na dotek a když to člověk roštoval tak nic. Takže přední nápravu jsme museli s malým (třeba 20 cm) rozjedem aby se dostala nahoru.
Popředu na 1 jsem to nezkoušel. Samozřejmě s automatem
edit: Zase jsem to nezkoušem mořit. Když to po výrazném přidání nešlo. Tak jsem auto nemučil.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Automaticka prevodovka
Mám takový problém s 4EAT převodovkou, po výměně oleje mi teď při zařazeném D kolísá volnoběh (filtr originál, olej Motul, co tam dávali doteď), není to úplně vždy, ale dost často, při vyřazení na neutrál problém zmizí... má někdo nápad čím by to mohlo být? Jediný co byl trochu fail při výměně, tak se mi povedlo trochu přelít množství (i když jsem vypustil a naměřil 5l a 5l jsem dolil), najel jsem takhle asi 500km a teď jsem asi 0,5l vypustil a jsem po horní rysku...
Forester SG 2006 2.0X
Re: Automaticka prevodovka
Postup měření množství ATF není triviální a je popsaný v návodu - ten jsi předpokládám dodržel.
Volnoběh kolísá i při plně ohřátém motoru? Houpe nebo nepravidelně? Kolik otáček - odkud kam? Nezávisí to třeba na teplotě ATF - tj. začne nebo skončí až po delší jízdě?
Volnoběh kolísá i při plně ohřátém motoru? Houpe nebo nepravidelně? Kolik otáček - odkud kam? Nezávisí to třeba na teplotě ATF - tj. začne nebo skončí až po delší jízdě?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Automaticka prevodovka
Kontrolu hladiny jsem dělal přesně podle návodu, dokonce na zvedáku pro měření geometrie, takže víc rovně už jsem stát ani nemohl :D Dnes ráno když sem vyjížděl (studený motor), tak to kolísání bylo jen mírné, spíš to byla taková změna ve vibracích, po dálničních cca 40km jsem zastavil na semaforech a kolísání otáček bylo dost výrazné tak 300 ot/min nad volnoběh, houpání otáček tak mezi 500-800 ot/min... po cestě zpátky po dálnici a na prvních semaforech jsem nezaznamenal v podstatě žádný problém... právě, že vůbec nevidím souvislost mezi teplý/studený, dálnice, město, poloha Jupiteru, fáze úplňku...
Forester SG 2006 2.0X
Re: Automaticka prevodovka
Na R to nedělá?
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Automaticka prevodovka
Tak sem měl možnost to konečně vyzkoušet a na zpátečku to nedělá, respektive když vyřadím na neutrál a znovu zařadím cokoliv, tak kolísání zmizí... nutno říct, že po odpuštění toho oleje se to chová výrazně lépe a to kolísání je už celkem ojedinělé... zkusím vyčistit volnoběžný ventil jestli se mi ho podaří lokalizovat :D
Forester SG 2006 2.0X
Re: Automaticka prevodovka
Hele mě to občas dělá taky, ale neřeším to. Dělá to jen na D při zastavení, když si automat tak nějak jakoby "napůl" odřadí (tohle odřazení jsem tu diskutoval s Honzou, nejsme z toho moudří), tzn. není v plném tahu. Lehké kolísání, na otáčkoměru není nic vidět, je to ale slyšet na chodu motoru. Dělá to jak kdy, nemá to žádné pravidla. Ale když mám zařazeno S, tak je převodovka při stání pořád v plném tahu (tzn. okamžitě jede po uvolnění brzdy), tak to nedělá nikdy. Myslím si, že je tam na D režim nějaké uvolnění brzd planetovek v rámci úspory paliva, což by mohlo být to poloviční odřazení a v tomhle režimu to prostě občas zakolísá. Ale říkám, je to tak minoritní, že to neřeším. Zkus jestli se to projevuje i na SPORT, ale pochybuju.
Re: Automaticka prevodovka
Jo a mám taky Motul a taky lehounce přelito, oni to tak v Subaru vždy přelijou...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Automaticka prevodovka
občas nebo spíš vyjímečně se mi stává , že když jedu pomalu z kopce po škaredé cestě tak mi zhasne motor i když je volič v poloze D, myslím , že si toho celkem brzy všimnu , ale asi ne vždy , holt sám nevím po jaké době , vadí něčemu , že jedu chvíli na D se zhasnutým motorem ? Zatím se asi nic nestalo, když si toho všimnu zastavím dám N nastartuju dám D a jedu dál , zatím problém žádný.... na normální cestě se mi to nestává , že by mi to zdechlo při jízdě, je to jen při pomalé jízdě z kopce po hrbolech a jen někdy
Re: Automaticka prevodovka
To zní jak špatný kontakt. Vadit, když jedeš pomalu, to nevadí. Ale přestane ti fungovat servo a za chvíli si vyšlapeš posilovač brzd.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Automaticka prevodovka
Coz se docela divim, ze si toho serva nevsimne, jelikoz tim volantem pak neotoci ani rambo
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Automaticka prevodovka
Ale prosím tě, za jízdy to zase takový rozdíl není.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Automaticka prevodovka
no právě díky tomu volantu a posilovači brzd si myslím, že si toho všimnu asi celkem brzy , ale přece jen né uplně hned , navíc se rozsvítí kontrolky, jenže to spíš čumím na cestu , rychle určitě nejedu a jedu takhle asi jen chvíli , takže převodovce by to vadit nemělo jo ?
jinak ten volant zas tak těžko nejde a brzdy brzdí i bez posilovače , u manuálu kolikrát bez motoru popojíždím z kopce na neutrál umyslně ať furt nemusím startovat co kousek ...
s tím automatem z kopce bez motoru raději nejezdím , už jsem se tu na to kdysi ptal , nejsem si jistý jak je to tam potom s tím mazáním při jízdě z kopce bez motoru na N, někdo říkal nevadí, někdo říkal , že raději toto nedělat kvůli mazání nebo co , tak to raději nepokouším
jinak ten volant zas tak těžko nejde a brzdy brzdí i bez posilovače , u manuálu kolikrát bez motoru popojíždím z kopce na neutrál umyslně ať furt nemusím startovat co kousek ...
s tím automatem z kopce bez motoru raději nejezdím , už jsem se tu na to kdysi ptal , nejsem si jistý jak je to tam potom s tím mazáním při jízdě z kopce bez motoru na N, někdo říkal nevadí, někdo říkal , že raději toto nedělat kvůli mazání nebo co , tak to raději nepokouším