Stránka 1 z 31
Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: pon lis 12, 2018 8:37 pm
od Cliffer
Po první zkušennosti s Oťasem v 2,5i v manuálu jsem se rozhodl si pořídit vlastní vozítko. BP Outback je jasná volba, protože to je dle mě nejhezčí vyrobené Subaru! A jelikož nejsem troškař tak jsem šel rovnou do H6 3.0R
Jen škoda že se dělají pouze v automatu. No všechno musí být jednou poprvé.
Po relativně krátkém hledání koupeno od nadšence, který upgradoval na novější 3.6 a s tímhle kouskem se loučil skoro se slzou v oku.
Něco málo o voze:
Subaru Outback 3.0R AT MY08
namotáno při koupi nějakých 242 000 km
výbava: Holota. A jsem za to rád, protože látkový sedačky mi připadají mnohem pohodlnější než kožený. Taky nemá střešní okno, což mi srdce netrhá a palubní počítač mezi výdechama taky s radostí oželím. Alespoň je o malý úložný prostor navíc. Co mě jako jediný mrzí je zatmavení zadních skel, na který jsem se opravdu zvykl.
Jsem třetím majitelem, kde první byla firma s úzkostlivou péčí (prý vozový park výhradně Subaru a pan majitel vlastní i nejmíň jedno STI) a druhý jeho synovec, který s ním ve firmě původně jezdil. Servisováno v autorizácích, od 150t km v AWD a díky tomu mám komplet faktury od roku 2015. Těsnění pod hlavou dělaný, brzdy dělaný a březnu dělaný kompletní výplach převodovky.
Subo garážovaný a ježděný hlavně po dálnicích, takže voňavka. Křest off roadem bude až na mě
A jelikož jezdí jako démon a je černý jako démon (stejně jako moje duše) začal jsem mu říkat Démon
Tady se svým zlatým bráškou z rodiny
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: pon lis 12, 2018 8:41 pm
od Jechy
Gratulace, mnoho šťastných km a těším se až ho uvidím!
Odesláno z mého X Compact pomocí Tapatalk
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: pon lis 12, 2018 8:44 pm
od Cliffer
Abys konečně viděl jak má správný BP vypadat
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: pon lis 12, 2018 8:46 pm
od Tapan
Gratuluji, ať to jezdí a dělá radost!
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: pon lis 12, 2018 8:47 pm
od Jechy
Tak to zase jako prrr, kámo
... Budeme muset dát 1/4 mile
Odesláno z mého X Compact pomocí Tapatalk
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: pon lis 12, 2018 9:02 pm
od VDC
To je dobře, že jsi dospěl k té správné motorizaci.
Ani jsem nevěděl, že se H6 dělala i jako socka v hadru. To by mi vyhovovalo taky víc.
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: pon lis 12, 2018 9:09 pm
od Cliffer
Taky jsem to právě nevěděl, ale jakmile jsem to zjistil a projel se v tom byla to jasná volba. Navíc člověk si pak může dolazovat ty vychytávky už podle sebe
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: úte lis 13, 2018 7:58 am
od Jechy
Zatmavit okýnka jsem si nechával už u dvou aut tady
http://www.autofolie-praha.cz/
Musíš se objednat a dělají to na počkání. Trvá to cca 45-60 minut. Mají tam čekárnu
Cena byla 3000 Kč za zadní okna i s kufrem. Dokonce mi v rámci toho bez zvýšení ceny odstranili na Otovi neprusvitne fólie na boku kufru (auto bylo koupeno jako N1).
Odesláno z mého X Compact pomocí Tapatalk
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: úte lis 13, 2018 9:54 am
od schmako
Gratuluji, správná volba. Ať dělá také jenom radost a snad se brzy pozdravime
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: úte lis 13, 2018 5:20 pm
od spm
Paráda
Na ty dva válce navíc se zvyká rychle, že?
H6 v hadru byla u BPčka, někdy ke konci na chvilku... je to celkem dost rarita
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: úte lis 13, 2018 5:41 pm
od Cliffer
Díky všem
Jo na těch 6 hrníčků se zvyká fakt super
Třeba předjíždění je najednou taková zívačka
A nakonec i ten automat je žitelnej. Hlavně po městě a pak na pohodovou jízdu. Ale po dálnici a nebo když chci je jet ostřeji na okreskách musím přepínat na manuál. Na dálnici to nesmyslně podřadí, když to trochu přimáčknu v tacho 130 a chci trochu zrychlit (na tacho 145) a při ostřejší jízdě to taky řadí jak blázen. Navíc si radši podřazuju předem.
spm píše:
H6 v hadru byla u BPčka, někdy ke konci na chvilku... je to celkem dost rarita
Uvedení do provozu mám 19.12.2007
Každopádně je to taky první BP H6 co jsem potkal v hadru
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: úte lis 13, 2018 5:47 pm
od spm
Ono se říká něco v tom smyslu, že ta převodovka se adaptuje na chování uživatele. Takže je možný, že s tím někdo předtím jezdil svižně a že ti třeba časem zlenivý
U toho svýho to na dálnici, hlavně v kombinaci s tempomatem, řeším zapnutím HOLD režimu, kde se musí obvykle přišlápnout fakt hodně, aby podřadil. Ale tenhle režim tuším už BP nemá (já zase nemám manuální řazení
).
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: úte lis 13, 2018 6:02 pm
od Cliffer
To doufám, že se to naučí rychle
Ale pravda že mám najeto zatím jen asi 850 km.
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: úte lis 13, 2018 6:20 pm
od schmako
Ona se to naučí relativně rychle. A hlavně naučíš nohu, v jaké poloze pedálu podřadí a v jaké ne.
Já jsem prakticky z režimu S jako sport udělal standart, protože v I nejde dát plný plyn a tak jezdím všude na S. Režim S# dávám jen při volné okresce nebo při předjíždění panovačných Tdíček.
Odesláno z mého Redmi Note 4X pomocí Tapatalk
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Napsal: úte lis 13, 2018 6:31 pm
od VDC
Taky při opuštění města automaticky přepínám na Power, to je ten nejsportovnější režim, který ta naše stará převodovka umí.
Základní AT, to bude to vaše I používám po městě, abych snížil riziko překračování povolené rychlosti.