Cliffer a jeho 3.0R Démon
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Zažil jsis slušný pátek 13. Koukám
Není ta cívka třeba orezla? Já to měl v únoru. Dvě zrezly. Naštěstí jsem to měl taky asi 2 km domů tak sem dojel. Mě se to stalo za provozu při čekání v drive in v Bagete Boulvar
Jo ale mě se jen začal trošku právě klepat. Žádný error ne vyskočil. Ale hned jsem vyrazil domů. A až před domem mi vyskočilo kuře a načetl jsem missfire.
Odesláno z Xperia 10 III
Není ta cívka třeba orezla? Já to měl v únoru. Dvě zrezly. Naštěstí jsem to měl taky asi 2 km domů tak sem dojel. Mě se to stalo za provozu při čekání v drive in v Bagete Boulvar
Jo ale mě se jen začal trošku právě klepat. Žádný error ne vyskočil. Ale hned jsem vyrazil domů. A až před domem mi vyskočilo kuře a načetl jsem missfire.
Odesláno z Xperia 10 III
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Patek trinactyho... to je vystizny. Taky jsem to mel dneska hodne zajimavy podle me dneska bylo lepsi snad ani nevylejzat z postele
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20605
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Jak píše Vláďa a Honza, tak ten olej bude spíš příčina nez důsledek. A určitě bych s tim na 5 nejezdil.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Tak posun v rámci diagnostiky. Dneska jsem připojil nabitou baterku, nahodím to (vrtí se furt stejně), chvíli nechám běžet a bum Misfire na 1. Tedy cívka je dobrá, jinak by chyba byla na 3. Tak zkusím odpojit elektriku od vstřiku, že jestli to něco neudělá. A jelikož jsem nechal klíčky otočený na budíky (čerpadlo jedlo) a omylem jsem zavadil o vstřik tak se konala fontána. Zkusím to ještě jednou a i když věda že by to mělo vstřikovat dovnitř a né ven zkusím i ostatní vstřiky. Všechny suchý.
Předpoklad je tedy, že je špatnej vstřik. I dle testu s cívkou i dle toho že to začalo dělat po tom, co jsem to vytočil k 6000 RPM (předpokládám tedy bohatší směs = větší tlak -> udělá to prask).
A na závěr oblíbené téma otázek:
Když už to prdlo, je lepší proměnit všechny vstřiky nebo to dělat spíš kus za kus? Mám očekávat, že budou teď odcházet i ty ostatní?
Pro ilustraci ještě připojuji fotku pochcaný cívky.
Předpoklad je tedy, že je špatnej vstřik. I dle testu s cívkou i dle toho že to začalo dělat po tom, co jsem to vytočil k 6000 RPM (předpokládám tedy bohatší směs = větší tlak -> udělá to prask).
A na závěr oblíbené téma otázek:
Když už to prdlo, je lepší proměnit všechny vstřiky nebo to dělat spíš kus za kus? Mám očekávat, že budou teď odcházet i ty ostatní?
Pro ilustraci ještě připojuji fotku pochcaný cívky.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Čerpadlo nejelo. Ono, pokud je vše v pořádku, tak se asi vteřinu po zapnutí klíčků zastaví. Pak se zase rozjede až při startování. Jestli ti čerpadlo jede pořád i bez nastartovanýho motoru (je slyšet), tak není něco v pořádku. Ale samozřejmě i když nejede, tak v systému je tlak.
Nějak jsem úplně nepochopil, kdy ten vstřik jako ucák. Jako při jakým úkonu. A jako fakt ven?
Jinak bych měnil jenom jeden.
Nějak jsem úplně nepochopil, kdy ten vstřik jako ucák. Jako při jakým úkonu. A jako fakt ven?
Jinak bych měnil jenom jeden.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
To máš vlastně pravdu. No systém byl minimál ě natlakovanej.
Vstřik ucáknul jsem když jsem ho chtěl odpojit od elektriky. A ten elektro konektor je relativně blízko samotnému vstřiku. Když jsem tedy šahal po tom plastovým konektoru tak jsem prstem zavadil o vstřik samotnej. A v tu chvíli se konala fontána všude kolem.
Vstřik ucáknul jsem když jsem ho chtěl odpojit od elektriky. A ten elektro konektor je relativně blízko samotnému vstřiku. Když jsem tedy šahal po tom plastovým konektoru tak jsem prstem zavadil o vstřik samotnej. A v tu chvíli se konala fontána všude kolem.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Tak to je nějaký divoký, ne? Palivo by se asi nemělo úplně dostat ven, když mechanicky zavadíš o vstřik. To zní jako pravděpodobnější příčina těch missfirů. Jako by někde byl prasklej vstřik nebo přívod k němu. A rozhodně bych s tím nejezdil, to zavání požárem.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
No jasně nehodlám s tím pohnout ani metr. Už řeším výměnu. Jen přemýslím zda teda udělat rovnou všechny (292t km) nebo je nechat. Co myslíš?
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Bych do začátku vyměnil ten jeden, abys měl celkově jistotu, že je to vůbec tím... Ty zbylý koneckonců můžeš vždycky udělat při dělání těsnění pod hlavou
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Taky si nemyslím, že je nutný měnit vstřiky preventivně. Tohle vypadá na nějaký haluz poškození než že by byl zanesenej či jinak opotřebovanej.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Nestraš vole těsnění se dělalo v 225t km. Tam bych rád do 400t km na tohle těsnění dojezdilspm píše:Bych do začátku vyměnil ten jeden, abys měl celkově jistotu, že je to vůbec tím... Ty zbylý koneckonců můžeš vždycky udělat při dělání těsnění pod hlavou
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
To máš najeto právě zhruba stejně jako já, když jsem ho dělal po druhýCliffer píše: Nestraš vole těsnění se dělalo v 225t km. Tam bych rád do 400t km na tohle těsnění dojezdil
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Jak jsem psal, měnil bych jenom jeden.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1743
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
Sorry jsem slepej.
spm: Hele úplně mi stačí že mě přestal otevírat kufr na centrál. A to samozřejmě když tam potřebuju vytáhnout příčníky abych si mohl dovézt SDK desky. Né že budeš doma provozovat nějaký woodoo aby mi to fouklo taky!
spm: Hele úplně mi stačí že mě přestal otevírat kufr na centrál. A to samozřejmě když tam potřebuju vytáhnout příčníky abych si mohl dovézt SDK desky. Né že budeš doma provozovat nějaký woodoo aby mi to fouklo taky!
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon
určitě vyměň jen ten jeden... taky moc nechápu tu fontánu, kudy to jako teklo? není problém teda jenom v těsnění/vedení paliva než ve vstřikovači samotném?