Cliffer a jeho 3.0R Démon

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jechy
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 692
Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od Jechy »

Zažil jsis slušný pátek 13. Koukám
Není ta cívka třeba orezla? Já to měl v únoru. Dvě zrezly. Naštěstí jsem to měl taky asi 2 km domů tak sem dojel. Mě se to stalo za provozu při čekání v drive in v Bagete Boulvar
Jo ale mě se jen začal trošku právě klepat. Žádný error ne vyskočil. Ale hned jsem vyrazil domů. A až před domem mi vyskočilo kuře a načetl jsem missfire.

Odesláno z Xperia 10 III
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od spm »

Patek trinactyho... to je vystizny. Taky jsem to mel dneska hodne zajimavy :-D podle me dneska bylo lepsi snad ani nevylejzat z postele :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od námořník »

Jak píše Vláďa a Honza, tak ten olej bude spíš příčina nez důsledek. A určitě bych s tim na 5 nejezdil.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1743
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od Cliffer »

Tak posun v rámci diagnostiky. Dneska jsem připojil nabitou baterku, nahodím to (vrtí se furt stejně), chvíli nechám běžet a bum Misfire na 1. Tedy cívka je dobrá, jinak by chyba byla na 3. Tak zkusím odpojit elektriku od vstřiku, že jestli to něco neudělá. A jelikož jsem nechal klíčky otočený na budíky (čerpadlo jedlo) a omylem jsem zavadil o vstřik tak se konala fontána. Zkusím to ještě jednou a i když věda že by to mělo vstřikovat dovnitř a né ven zkusím i ostatní vstřiky. Všechny suchý.

Předpoklad je tedy, že je špatnej vstřik. I dle testu s cívkou i dle toho že to začalo dělat po tom, co jsem to vytočil k 6000 RPM (předpokládám tedy bohatší směs = větší tlak -> udělá to prask).
A na závěr oblíbené téma otázek:
Když už to prdlo, je lepší proměnit všechny vstřiky nebo to dělat spíš kus za kus? Mám očekávat, že budou teď odcházet i ty ostatní?

Pro ilustraci ještě připojuji fotku pochcaný cívky.
Pochcaná cívka.jpg
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od HonzaCZ »

Čerpadlo nejelo. Ono, pokud je vše v pořádku, tak se asi vteřinu po zapnutí klíčků zastaví. Pak se zase rozjede až při startování. Jestli ti čerpadlo jede pořád i bez nastartovanýho motoru (je slyšet), tak není něco v pořádku. Ale samozřejmě i když nejede, tak v systému je tlak.

Nějak jsem úplně nepochopil, kdy ten vstřik jako ucák. Jako při jakým úkonu. A jako fakt ven?

Jinak bych měnil jenom jeden.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1743
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od Cliffer »

To máš vlastně pravdu. No systém byl minimál ě natlakovanej.
Vstřik ucáknul jsem když jsem ho chtěl odpojit od elektriky. A ten elektro konektor je relativně blízko samotnému vstřiku. Když jsem tedy šahal po tom plastovým konektoru tak jsem prstem zavadil o vstřik samotnej. A v tu chvíli se konala fontána všude kolem.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od HonzaCZ »

Tak to je nějaký divoký, ne? Palivo by se asi nemělo úplně dostat ven, když mechanicky zavadíš o vstřik. To zní jako pravděpodobnější příčina těch missfirů. Jako by někde byl prasklej vstřik nebo přívod k němu. A rozhodně bych s tím nejezdil, to zavání požárem. :-/
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1743
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od Cliffer »

No jasně :-) nehodlám s tím pohnout ani metr. Už řeším výměnu. Jen přemýslím zda teda udělat rovnou všechny (292t km) nebo je nechat. Co myslíš?
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od spm »

Bych do začátku vyměnil ten jeden, abys měl celkově jistotu, že je to vůbec tím... Ty zbylý koneckonců můžeš vždycky udělat při dělání těsnění pod hlavou :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od Tapan »

Taky si nemyslím, že je nutný měnit vstřiky preventivně. Tohle vypadá na nějaký haluz poškození než že by byl zanesenej či jinak opotřebovanej.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1743
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od Cliffer »

spm píše:Bych do začátku vyměnil ten jeden, abys měl celkově jistotu, že je to vůbec tím... Ty zbylý koneckonců můžeš vždycky udělat při dělání těsnění pod hlavou
Nestraš vole :-D těsnění se dělalo v 225t km. Tam bych rád do 400t km na tohle těsnění dojezdil :-)
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od spm »

Cliffer píše: Nestraš vole těsnění se dělalo v 225t km. Tam bych rád do 400t km na tohle těsnění dojezdil
To máš najeto právě zhruba stejně jako já, když jsem ho dělal po druhý :-DDD :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od HonzaCZ »

Jak jsem psal, měnil bych jenom jeden. :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Cliffer
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1743
Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
Bydliště: Praha

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od Cliffer »

Sorry jsem slepej.

spm: Hele úplně mi stačí že mě přestal otevírat kufr na centrál. A to samozřejmě když tam potřebuju vytáhnout příčníky abych si mohl dovézt SDK desky. Né že budeš doma provozovat nějaký woodoo aby mi to fouklo taky! :-D
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Cliffer a jeho 3.0R Démon

Příspěvek od dethroned »

určitě vyměň jen ten jeden... taky moc nechápu tu fontánu, kudy to jako teklo? není problém teda jenom v těsnění/vedení paliva než ve vstřikovači samotném?
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“