Hamouneee
Bushmanovo STÍhačka
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bushmanovo STÍhačka
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bushmanovo STÍhačka
Někdo dostal podobný nápad s NBR polepy na STI...viz foto.
Jinak jsem měl příležitost řídit kolegovu Octavii 4 RS v dehtu s automatem.
Nejvíc mě překvapil podvozek.
Přestože mám u své Octavie 4 příplatkový sportovní podvozek a 18 palcová kola, auto je houpavé a jízdní dojmy nejsou příliš o jistotě. Naproti tomu u RS mi podvozek připomíná Mini Cooper, příkladně tuhý, ale přitom komfortní - jsem si s ním víc jistý.
U RS jsou pravděpodobně úplně jiné tlumiče.
Výkonově je RS o něco rychlejší ale zabíjí to automat který než zabere, tak je tam velmi dlouhá prodleva. Je nutné používat nějakou formu kick-downu.
Celkově jsem s tím jelo velmi dobře, na takové auto bych si rychle zvykl a asi i v automatu.
Po přesednutí zpět do mé klasické Octavie jsem opět vnímal tu nepříjemnou gumovost mého podvozku.
Přitom Octavia III měla ten podvozek parádní, zrovna v týdnu jsem jednu zase řídil a připomněl si to.
Designově je RS velmi hezké auto, ale trpí podobným neduhem jako Stíhačka
Často se mi někdo lepil na zadek a chtěl závodit.
Co se týče mého Subárka, tak to jezdí a jezdí a dělá radost.
A fakt vážně uvažuji o tom, udělat teď na jaře ten nástřik spodku.
I Miník zatím šlape bez problémů.
Jinak jsem měl příležitost řídit kolegovu Octavii 4 RS v dehtu s automatem.
Nejvíc mě překvapil podvozek.
Přestože mám u své Octavie 4 příplatkový sportovní podvozek a 18 palcová kola, auto je houpavé a jízdní dojmy nejsou příliš o jistotě. Naproti tomu u RS mi podvozek připomíná Mini Cooper, příkladně tuhý, ale přitom komfortní - jsem si s ním víc jistý.
U RS jsou pravděpodobně úplně jiné tlumiče.
Výkonově je RS o něco rychlejší ale zabíjí to automat který než zabere, tak je tam velmi dlouhá prodleva. Je nutné používat nějakou formu kick-downu.
Celkově jsem s tím jelo velmi dobře, na takové auto bych si rychle zvykl a asi i v automatu.
Po přesednutí zpět do mé klasické Octavie jsem opět vnímal tu nepříjemnou gumovost mého podvozku.
Přitom Octavia III měla ten podvozek parádní, zrovna v týdnu jsem jednu zase řídil a připomněl si to.
Designově je RS velmi hezké auto, ale trpí podobným neduhem jako Stíhačka
Často se mi někdo lepil na zadek a chtěl závodit.
Co se týče mého Subárka, tak to jezdí a jezdí a dělá radost.
A fakt vážně uvažuji o tom, udělat teď na jaře ten nástřik spodku.
I Miník zatím šlape bez problémů.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tak o nástřiku podvozku už neuvažuj a udělej ho. Jak to připlulo lodí do Evropy, v tu chvíli byl ten správný čas
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bushmanovo STÍhačka
Přesně tak! Byla by a ho bude jinak věčná škoda, to je to první co by měl plejáďan udělat, pak až polepy apod
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bushmanovo STÍhačka
Jen jsem potřeboval dát dohromady peníze - bude s tím spojené i obroušení orezlých části.
Teď v dubnu bych to chtěl řešit.
Teď v dubnu bych to chtěl řešit.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bushmanovo STÍhačka
Chápu, teda i trošku náročnějí ošetření, nejen zastříkání všeho...Toto je nej co může člověk pro auto udělat, ty škody se pak sakra násobí a je to kolikrát likvidační, i když jsou tu ( a nejen tu ) nadšenci co umí spasit vše a jdou do toho
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bushmanovo STÍhačka
V rámci velikonočních vyjížděk pro radost včera proběhla jízda se Stíhačkou...
viewtopic.php?p=574513#p574513
...a dnes to samé s Miníkem.
Byl jsem sám, takže jsem s ním zkusil jet pilu a musím uznat, že na tohle prasení mu znatelně chybí výkon (má 191 koní a 0-100 za 7s). Proti Stíhačce tam není prudký odpich při rozjezdech, ale i zrychlování je subjektivně spíše pozvolné.
Tady by určitě byla lepší krátká a JCW verze Mini.
Nicméně pro ženu je to až až.
No ale ten podvozek!
Ten je fakt (jak už jsem psal dříve) jako u závoďáku.
Já jsem s Miníkem teď pár měsíců nejezdil, tak o to víc byl ten zážitek umocněn.
Pár hodně ostrých průjezdů zatáčkami, kde jsem zkusil jeho limity a on to dal, jako by se nechumelilo.
Přitom byl pevný a jistý, ale zároveň komfortní a ne přehnaně tvrdý.
Tady by se mohla lecjaká konkurence učit.
viewtopic.php?p=574513#p574513
...a dnes to samé s Miníkem.
Byl jsem sám, takže jsem s ním zkusil jet pilu a musím uznat, že na tohle prasení mu znatelně chybí výkon (má 191 koní a 0-100 za 7s). Proti Stíhačce tam není prudký odpich při rozjezdech, ale i zrychlování je subjektivně spíše pozvolné.
Tady by určitě byla lepší krátká a JCW verze Mini.
Nicméně pro ženu je to až až.
No ale ten podvozek!
Ten je fakt (jak už jsem psal dříve) jako u závoďáku.
Já jsem s Miníkem teď pár měsíců nejezdil, tak o to víc byl ten zážitek umocněn.
Pár hodně ostrých průjezdů zatáčkami, kde jsem zkusil jeho limity a on to dal, jako by se nechumelilo.
Přitom byl pevný a jistý, ale zároveň komfortní a ne přehnaně tvrdý.
Tady by se mohla lecjaká konkurence učit.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tak začala "Doba servisní":
Dnes jsem byl na servisu s Oktávkou po 30 tisících najetých kilometrech.
V podstatě se nedělalo nic moc - olej a olejový filtr, stírátka předních i zadního stěrače a aktualizace softwaru infotainmentu.
Jestli to pomůže s mizením ovládání klimatizace nevím.
Dnes šel také Miník na výměnu oleje a všech filtrů + prohlídku spodku na zdviži.
Zítra uvidíme, jestli je vše OK.
Ve středu příští týden jde Stíhačka na nástřik spodku - už mám domluvenou firmu.
Poslal jsem poptávku pěti subjektům, z nichž jeden se omluvil, že už to nedělá.
Cena se pohybuje u všech od 5 do 9 tisíc.
Budou se dělat dutiny i vnější plochy a budou se sundávat i plasty. Tam, kde to bude třeba proběhne obroušení a oklepání rezu.
Dnes jsem byl na servisu s Oktávkou po 30 tisících najetých kilometrech.
V podstatě se nedělalo nic moc - olej a olejový filtr, stírátka předních i zadního stěrače a aktualizace softwaru infotainmentu.
Jestli to pomůže s mizením ovládání klimatizace nevím.
Dnes šel také Miník na výměnu oleje a všech filtrů + prohlídku spodku na zdviži.
Zítra uvidíme, jestli je vše OK.
Ve středu příští týden jde Stíhačka na nástřik spodku - už mám domluvenou firmu.
Poslal jsem poptávku pěti subjektům, z nichž jeden se omluvil, že už to nedělá.
Cena se pohybuje u všech od 5 do 9 tisíc.
Budou se dělat dutiny i vnější plochy a budou se sundávat i plasty. Tam, kde to bude třeba proběhne obroušení a oklepání rezu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Bushmanovo STÍhačka
Čím budou dělat ten podvozek? Jsem to čekal dražší
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tenhle člověk používá 3M Body Schutz.
Dinitrol nepoužívá kvůli tomu, že distributor ho tlačil do nákupu aplikačního vybavení.
Dinitrol nepoužívá kvůli tomu, že distributor ho tlačil do nákupu aplikačního vybavení.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bushmanovo STÍhačka
Tak jsem poptával přezutí v Přešticích u kontaktu od Seatíka a za 18" kola typu runflat (nic jsem nezastíral) chce pán 1500Kč.
Obyčejné gumy 18" nabízí za 1000Kč.
Takže si budu prostě muset zvyknout na novou dobu a nové ceny.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bushmanovo STÍhačka
Report z nástřiku spodku vozu:
Všem znalcům antikorozní ochrany vozů Subaru musím dát za pravdu
Po sejmutí všech plastových krytů se ukázalo v celé nahotě, že jsou chycené lemy prahů a oblast zadních nadkolí poblíž prahů je fakt těžce napadená korozí (viz fotky).
Naštěstí to nebylo ještě skrz.
Tohle místo bylo tedy vybroušeno, nastříkáno základovkou a ošetřeno ochranným nátěrem.
Snad se tím podaří zastavit další postup koroze.
Musím přiznat že tohle 10-leté auto jezdilo i v zimě a nikdy jsem z něj neumýval sůl.
Žádnou zvláštní péči spodku jsem nevěnoval.
Takže ošetřete svoje Subárko co nejdřív!
Antikorozní ochrana je například v porovnání s Peugeotem fakt bídná.
Jinak jsem nakonec přece jen našel pneuservis, kde mi STI přezuli za 950Kč.
Zároveň jsem ale zjistil, že mám 3 měsíce propadlou technickou, takže hned po nástřiku a přezutí šlo dnes auto rovnou na STK.
Všem znalcům antikorozní ochrany vozů Subaru musím dát za pravdu
Po sejmutí všech plastových krytů se ukázalo v celé nahotě, že jsou chycené lemy prahů a oblast zadních nadkolí poblíž prahů je fakt těžce napadená korozí (viz fotky).
Naštěstí to nebylo ještě skrz.
Tohle místo bylo tedy vybroušeno, nastříkáno základovkou a ošetřeno ochranným nátěrem.
Snad se tím podaří zastavit další postup koroze.
Musím přiznat že tohle 10-leté auto jezdilo i v zimě a nikdy jsem z něj neumýval sůl.
Žádnou zvláštní péči spodku jsem nevěnoval.
Takže ošetřete svoje Subárko co nejdřív!
Antikorozní ochrana je například v porovnání s Peugeotem fakt bídná.
Jinak jsem nakonec přece jen našel pneuservis, kde mi STI přezuli za 950Kč.
Zároveň jsem ale zjistil, že mám 3 měsíce propadlou technickou, takže hned po nástřiku a přezutí šlo dnes auto rovnou na STK.
Naposledy upravil(a) bushman1 dne úte kvě 10, 2022 9:41 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Bushmanovo STÍhačka
Pěkný, to bych na oťasovi taky potřeboval, děsim se ovšem toho až se to odplastuje co se ukáže. Jeden zadní lem už se začal drolit, druhý ok.
OTB 2005 2.5 121Kw automat
Re: Bushmanovo STÍhačka
Přijde mi lepší dát 5-9 tisíc za nástřik, než pak vyvařovat auto nebo měnit plechy a lakovat.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 603
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: Bushmanovo STÍhačka
A kde ti to takhle osetrili? Doporucil bys je?
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EML-L29 pomocí Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010