P: Subaru Outback H6 154kW koupený v ČR - prodano
Napsal: pon črc 09, 2018 2:23 pm
Rozhodl jsem se, že Outback prodám. Nemám čas řešit drobné závady, které se s věkem a nájezdem objevují. Navíc mám služební auto a ještě Imprezu.
Pár dat:
r.v. 2002 (po faceliftu)
šestivál, VDC, VTD, komplet výbava s kůží atd...
Koupeno v ČR (u Emil Frey)
Jsem druhý majitel, mám původní servisní knížku i návod k obsluze v ČJ
Najeto poctivých 333 tisíc km
LPG Magic 3 v roce 2011, nádrž tedy platí ještě minimálně 3 roky, kapacita 53 litrů, dojezd přes 400km spolehlivě
Těsnění pod hlavou, hadice a chladič měněno 2014 při 256 tisíci km, včetně repase hlav a všech těsnění s tím souvisejících
Kardan repase v roce 2014 ve 250 tisících km
Repase uložení přední nápravy komplet prosinec 2016
Koncový díl výfuku a příruby 2017
2018 komplet nové zadní brzdy včetně paken, loni nové svíčky
Olej a ATF měneno pravidelně
Auto je na originál litých kolech obuto do Vraníků s GD (vzorek cca 6mm)
K tomu je a sada plecháčů obutá do protektorátů tak na dojetí
Tažné zařízení na 1800Kg
3cm podložky vzadu pod tlumiči
Zámek voliče převodovky
STK do 11/2018
Auto má spoustu malých kosmetických vad, opravován držák světla po střetu se srnou a je stříkaná pravá strana po sklouznutí do příkopu. Rez je drobná na rozích blatníků a prazích (neleze ven, ale vím o ní).
Minulý týden zahlásilo chybu dobíjení, buď je slabá baterie nebo je alternátor na repasi (to už řešit asi nebudu). Drážkový řemen by při té příležitosti chtěl vyměnit.
Občas vyskočí misfire na válci 2,4 nebo 6, hlavně po přepnutí na LPG.
Vím, že je prasklá prachovka jednoho pístku na LP brzdiči. Destičky jsem měnil, ale k tomuto jsem se nedostal.
Zkusím nasadit cenu 29 tisíc korun a dám tomu měsíc....
Telefon na mě je 604 800 devět tři dva.
Prodano Venovi...
Pár dat:
r.v. 2002 (po faceliftu)
šestivál, VDC, VTD, komplet výbava s kůží atd...
Koupeno v ČR (u Emil Frey)
Jsem druhý majitel, mám původní servisní knížku i návod k obsluze v ČJ
Najeto poctivých 333 tisíc km
LPG Magic 3 v roce 2011, nádrž tedy platí ještě minimálně 3 roky, kapacita 53 litrů, dojezd přes 400km spolehlivě
Těsnění pod hlavou, hadice a chladič měněno 2014 při 256 tisíci km, včetně repase hlav a všech těsnění s tím souvisejících
Kardan repase v roce 2014 ve 250 tisících km
Repase uložení přední nápravy komplet prosinec 2016
Koncový díl výfuku a příruby 2017
2018 komplet nové zadní brzdy včetně paken, loni nové svíčky
Olej a ATF měneno pravidelně
Auto je na originál litých kolech obuto do Vraníků s GD (vzorek cca 6mm)
K tomu je a sada plecháčů obutá do protektorátů tak na dojetí
Tažné zařízení na 1800Kg
3cm podložky vzadu pod tlumiči
Zámek voliče převodovky
STK do 11/2018
Auto má spoustu malých kosmetických vad, opravován držák světla po střetu se srnou a je stříkaná pravá strana po sklouznutí do příkopu. Rez je drobná na rozích blatníků a prazích (neleze ven, ale vím o ní).
Minulý týden zahlásilo chybu dobíjení, buď je slabá baterie nebo je alternátor na repasi (to už řešit asi nebudu). Drážkový řemen by při té příležitosti chtěl vyměnit.
Občas vyskočí misfire na válci 2,4 nebo 6, hlavně po přepnutí na LPG.
Vím, že je prasklá prachovka jednoho pístku na LP brzdiči. Destičky jsem měnil, ale k tomuto jsem se nedostal.
Zkusím nasadit cenu 29 tisíc korun a dám tomu měsíc....
Telefon na mě je 604 800 devět tři dva.
Prodano Venovi...