Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Odpovědět
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Chiptuning

Příspěvek od catana »

námořník píše:Nemám vlastní vědomosti, tak nevím, ale všichni co to delaj a znám je tak mi tvrdej že nepoznaj.
Zrovna tohle vim ze poznaji. Subaru CR je zname tim, ze ochotne si udela posudek motoru znalcem a daji ti to nasledne zaplatit. Typicky sleduji opotrebeni ruznych casti, at uz tlaky, teplotami, apod. Kdysi jsem to resil s AWD, kdyz jsem upravoval svoje auto.

K tematu. Tady jsou Levorgy s dvoulitrem - nevim jestli CVT je stejne. Trochu bych cekal ze jo,ma sice jine prevody, ale to bude nastavitelne. Zbytek auta se moc nelisi. A i toho 2.0 upravuji. Z toho dvoulitru se zveda o 35kw a meni se cely vyfuk. Bez vyfuku o 20kW. Vychozi je 197 kw.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Podle mne prodejci sami rozšiřují různé story. Viz tažné zařízení a div že ti nebudou tvrdit že pokud nedáš origo koberečky tak přijdeš o záruku :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Ta cvt jsem myslím někde četl by měla být jiná.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od newli »

Prodejci strasi kde s cim, ale v AWD si urcite nevymysli. Ja treba v ramci kulance volal nekolikrat do ustredi Subaru CR a tam me vzdy rekli, ze cekaji na vyjadreni z japonska. Nevim co, ale nejakou cast motoru (asi ne cely) poslali do japonska k analyze. Tot muj nazor a zkusenost.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Dobrá informace. Samozřejmě že jsem to myslel obecně a je to jenom můj v tomto případě ničím nepodložený názor získaný během života :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Traveller »

Pokud vím, tak mi v AWD při poslední návštěvě začátkem května říkali, že do Japanu se posílají data z jednotky, či co a na základně nich pak zkoumají, jestli třeba při poruše motoru nedošlo k překročení otáček motoru apod.
Ale jinak o tom nic nevím, tak mě nekamenujte. ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od catana »

námořník píše:Podle mne prodejci sami rozšiřují různé story. Viz tažné zařízení a div že ti nebudou tvrdit že pokud nedáš origo koberečky tak přijdeš o záruku .
Zrovna na AWD to uplne neplatilo, s nimi se dalo resit "co zaruka jeste ustoji". Ale jinak souhlas.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od newli »

Ja vlastne nevim, zda japoncici zkoumali nejake zelezo ci jen data :-D ... neco ale zkoumali
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Marty73 »

Tady je odpověď primo z EcuTec
In regards to the Levorg 1.6 DIT, we do not supply tuned files but we do have a tuning suite that covers this car, you would need to speak with a tuner who has the software to find out the potential gains from re-mapping
Takže něco mají a chce se to případně zeptat autorizovaného "tunera".
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od newli »

Nevim co je "tuning suite", ale skoro bych mel tendenci to cist jako, ze zadne mapy nemaji, aale ten SW umi komunikovat i s 1.6, tak se poptejte, zda si s tim vas tuner nehral a nejake mapy tedy jiz nevytvoril. Co?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
MichalSK
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 284
Registrován: čtv pro 22, 2016 9:37 am
Jméno a příjmení: Michal Skalicky
Bydliště: Praha

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od MichalSK »

trosku offtopic, ale delal tady nekdo chip (zmenu mapy) u nejaky H6-ky? Dava to vubec smysl? Dikes
Subaru Tribeca B9, MY2007 - porad H6
Subaru Outback 3.0 H6 MY2004 - dalsi ex H6
Subaru Outback 3.0 H6 MY2004 - ex, chudak trefeny na krizovatce

SK neni Slovensko :-)
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od romull »

Já o tom v jedné chvíli uvažoval, i když je mi jasné že upravovat u atmosféry jen software bez zásahu do plnícího i výfukového systému a spalovacího prostoru nemůžemít příliš smysl. Slibovali ale 20 PS a 45 Nm za desítku, tomu ale nevěřím. Jo takhle jiný výfuk, vyleštit sání, dát jiný filtr a zmenšit tak odpory v sání i výfuku spolu s úpravou komprese budiš, ale jen noťasem je to blbost <:-<
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Marty73 »

newli píše:Nevim co je "tuning suite", ale skoro bych mel tendenci to cist jako, ze zadne mapy nemaji, aale ten SW umi komunikovat i s 1.6, tak se poptejte, zda si s tim vas tuner nehral a nejake mapy tedy jiz nevytvoril. Co?
Tak nějak tomu taky rozumím. Vychází mi z toho, že ano, ve Švajcu sice mají u Subaru Stage 1, ale je to mapa, kterou si postavili sami.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od námořník »

Taky to neni ecutek, ale CRTEK.
Díky za to že ses zeptal.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Marty73
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 3306
Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
Jméno a příjmení: Martin J.
Bydliště: Statenice

Re: Vydrž cvt v závislosti na zvýšení výkonu

Příspěvek od Marty73 »

námořník píše:Taky to neni ecutek, ale CRTEK.
Díky za to že ses zeptal.
Aha, to jsem přehlédl.
https://tuning-shop.chip-racing.ch/de/f ... aru-levorg
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)

Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Odpovědět

Zpět na „Levorg“