Jak jsem se vrtal v interiéru, když jsem montoval konzoli mezi sedačky, tak jsem při tom hejbal s manometrem k měchům. A on mi přes něj začal ucházet vzduch. Když jsem se všiml, že mi měchy uchází, šel jsem celkem na jisto. Takže jsem manometr musel vyměnit.
Naštěstí jsem tu měl jeden redukční ventil, na kterým byl vhodnej manometr. Akorát měl trošku orezlej rámeček kolem budíku, tak jsem ho stříknul sprejem. Rámeček kolem budíku má trošku menší průměr, než ten původní a folie od toho původního byla odřená. Takže jsem ještě měnil folii.
Taková kravina a drapal jsem se s tím půl dopoledne. Ale na sobotní dopoledne to byla krásná tichá činnost.
A bonus je, že ten původní budík ukazoval až od 0,5 baru. Teď ukazuje skoro od nuly.
.
Dneska odpoledne bylo hezky, tak se mi chtělo bejt venku. Tak jsem si vymyslel krásnou nedělní odpolední činnost a pustil jsem se do opravy předního nárazníku. Přední nárazník mi zkurvil kolega v práci zhruba před dvěma měsíci. Přijel jsem ráno do práce, zaparkoval jsem vpravo vedle něj. On po střídání odjížděl domů se svým Micubuši Autlendr. A jelito začal točit volantem moc brzo. Zkurvil mi roh nárazníku a přiohnul kousíček rám pod ním. Sám sobě ovšem ublížil mnohem víc, protože si zkurvil oboje pravé dveře. Že mi rve auto si všiml ve chvíli, kdy udělal rejhu do předních, drnclo to o hranu předních dveří a zarylo se to do zadních. Když jsem to viděl, ani jsem mu nenadával.
Pochopitelně jsem čekal na jaro. Než konečně přišlo, pořídil jsem si, pořádnou horkovzdušnou pistoli Bosch GHG 20-60. K tomu sadu trysek a nějaký přídavný materiál.
.
.
V pátek jsem odmontoval mlhovky, které musím nahradit jinými světly. Nateklo do nich.
To se hodilo, protože by se mi tam stejně při tý práci pletly.
Nejdřív jsem musel nárazník spravit nahoře, bylo vyrvaný oko uchycení k blatníku a nárazník byl celej narvanej dozadu.
Musel jsem vymyslet, jaký přídavný materiál bude na nárazník vhodný. Oko jsem podložil kusem původního plastu, který jsem tu měl a pak jsem to převařil ABS. V tuhle chvíli ABS vypadalo kompatibilně.
.
.
Roh rámu jsem musel přihnout zhruba o centimetr dopředu.
Spodek nárazníku je k rámu přišroubovaný několika šrouby M5 se zapuštěnou hlavou. Ty se z plastu vytrhly.
Takže jsem díry v plastu taky musel zavařit a pak znovu vyvrtat. A při tom se ukázalo, že ABS se s materiálem nárazníku nespojí dostatečně.
Když jsem vrtal díru do toho zavařeného otvoru, ABS se mi odlepilo.
Jako druhý jsem vyzkoušel Polypropylen a ten se ukázal jako vhodný. Takže díry jsem zavařil, postupně znovu přišrouboval.
A pak jsem postupně svařoval a vyplňoval praskliny.
Nakonec jsem to přebrousil a zažehlil a zase přebrousil.
Už je nastříkat...
.