Tak jsem se musel znovu zabývat alternátorem. Ten z dárce už přeci jen jeví jisté známky opotřebení, funguje, ale ložiska už mají své za sebou. Tak jsem ten svůj vyndanej odvezl do práce kolegyni, jejíž manžel je autoelektrikář, aby mi ho zrepasoval. Jak je vidět v krabici, repase byla skutečně důkladná. Stálo mě to 2800. Když už jsem se v tom znovu vrtal, dal jsem nový řemen.
Tak to snad bude zase chvíli fungovat.
.
.
Jinak už jsem dlouho nepsal nic o Toyotě, ačkoliv si holka pořád vymýšlí.
Holt se rozhodla, že si to teď vybere všechno najednou.
Už je to asi tak dva měsíce, co jsem si všiml, že se před autem dělá loužička vody. Jak auto stojí čumákem z kopce, dlouho jsem nemohl přijít na to, odkud ta voda kape, protože to stékalo po nosníku a kapalo před auto. Až po několikerém zkoumání jsem přišel na to, že voda kape z reduktoru. Takže se holka zase vydala do servisu, kde dostala nový reduktor. Po těch 13 letech byl obal vyžraný a jak vypadaly membrány si ani nechci představovat. Krom toho se vyměnily hadice kolem reduktoru, byly tvrdý jako kámen.
Teď zhruba měsíc jezdila a v neděli Zdeňka nenastartovala, když se vracela z výletu. Naštěstí už to bylo v Plzni. Evidentně uhlíky na startéru.
Tak jsem dneska jal vyndavat startér. Bohužel, díky mému aktuálnímu nedostatečnému servisnímu zázemí jsem se s tím jebal půl dopoledne.
Ačkoliv to na fotkách tak nevypadá, může se k tomu jak k penězům. Blbě zespoda a ještě hůř zeshora. Potřeboval jsem povolit horní dva šrouby, ale žádným normálním klíčem se tam nedá dostat. Takže jsem si musel svařit oříšky, abych to zezadu nasadil na hlavu šroubu a zepředu to povolil. Pak už jsem tam zespoda dostal akuráčnu s nástavcem a vyšrouboval jsem to.
Už se těším, až ho budu dávat zpátky.
No a než to bude, tak musím po večerech vyleštit ten lak, jak to loni víc stálo než jezdilo, tak je totálně zoxidovanej.
.