Frančeskovo S-Turbo
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester S-Turbo AT
Nevím, jestli je někde standardem měnit šroub při každé výměně oleje, já jsem se s tím ještě nesetkal, mění se podložka...nebo se vyžíhá a nemusí se měnit. Ale třeba mu něco bylo, nehodnotím. Proti ceně práce ani slovo, ale obhajovat 100+ % marži na materiál je docela drsný...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester S-Turbo AT
Prorezlá vana se moc opravovat nedá, to je lepší vyměnit, ale to mi na tom účtu chybí těsnění vany. Já ji měnil na impreze, mechanik teda říkal, že už ji měnil na 2 forestrech kde byly taky prohnilý. Prej nevýhoda japonskejch motorů, že jsou suchý. Prej kdyby to bylo mastný jak na koncernech, tak to zrezivět nemůže. Shodou okolností ji kamoš měnil na ochtávce (on ji na velbloudu urazil) a výměna na impreze stála asi polovinu toho co na škodě. A prej, že je na subaru všechno drahý.mnov píše: Asi byla prorezlá?
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Forester S-Turbo AT
Ceny mi přijdou s takovou klasickou servisní marží, co je prakticky všude... ikdyž teda, nevím, kolik má S-Turbo olejovou náplň? Spíš mě tam fascinuje ta rozepsaná práce u jednotlivých úkonů. Pač vyměnit ten olej je tak na 15 minut, k tomu napsaná práce jak za hodinovku a o kus níž další další hodinová práce Ale celkem dost mi přijde to doplnění klimatizace; tolik jsem za něj teď nedával...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14887
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester S-Turbo AT
Jendo, měl by to být stejný motor, co mám já, tam zahučelo lehounce přes 4 litry. No a hodinu to klidně trvá, ono než to všechno vykape A když mezitím stihneš udělat něco dalšího, máš ji placenou dvakrát
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester S-Turbo AT
Má uvedeno naplnění klimy, ne doplnění. Je tam sice 650 g, naplnili 670 asi za 2 kč gram, ale mají holt svoje ceny. x2.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: Forester S-Turbo AT
Kdo umí umí
kdo neumí ten platí že
obecně to beru tak, že nejsu mechanik a nemám dílnu ani garáž prostě nic
když jsem jezdil s vw t3 a bydlel jinak, s dílnou a vercajkem a vším tak jsem si všechno dělal sám, brzdovou soustavu, výměnu motoru, něco na eletrice a tak,
ale t3 je taková větší škodovka 120 že
teď když na subu otevřu kapotu tak su stejně v pytli, aji když bych tu dílnu měl, olej dobrá, destičky taky ale dál vopravdu nevím, možná svíčky, ale popravdě jsem se ještě ani nedíval jak je je k nim přístup no
když jsem žil v Krkonoších tak děcka kolem co měli suba tak všici jezdili k Martincovi, takže jsem teďka k němu jel taky
prostě funguju na důvěře, když někomu říkám že je ten strom potřeba ořezat nebo kácet, tak ty lidi o tom věděj pendrek a musej mě věřit, když mě Martinec řekne že je vhodný to převodovku propláchnout, a pak mě řekne že z toho tekly hrozný hovna, tak mu taky věřím. Taky očekávám že když tam někde něco vidí, tak mě řekne že je to potřeba řešit, tak jak já na stromě. A taky je na ty auta zvyklý, ví co a jak.
Proto třeba ten mot. olej, prostě to tam nalil, páč podle jeho zkušeností je vpoho, tak mu věřím, je to takovej fajn dědoušek - za to by asi ale nebyl rád hahaha
Jo ta vana, prý tam byl stržený závit, 5 podložek a tak, takže to očistil, závit probral k životu (mám dojem že nevložkoval, že je tam málo masa, nebo že neřezal nový závit,..teď už nevím),takže mu věřím a platím; jo říkal že při příští výměně pozor na dotahování výpustného šroubu, provést ručně a ne na sílu
kvůlivá té klimě mě speciálně volal, že je snad nové nařízení krze ten plyn, že se tam snad může dávat jen jeden konkrétní, nebo od jediné konkrétní firmy, už nevím, a že ta firma to prostě cenově napálila a hotovo, takže mu věřím a platím
no su z té cenovky uplně mrtvej, čtvrtina ceny auta a velice nic, no holt to tak vyšlo a snad se to hned nevysype
raději bych příští servisní úkony provedl u kohokoli znalého a důvěryhodného z okolí mého současného bydliště, tedy zlínska (jelikož zas jet těch 350 km je pecka, ale co, zas tam mám přátele tak se alespoň vidíme) a nebo třebas někdo z fóra by se nabídl, zdá se že platím dobře....
ještě dvě jakoby účtenky nebo co
kdo neumí ten platí že
obecně to beru tak, že nejsu mechanik a nemám dílnu ani garáž prostě nic
když jsem jezdil s vw t3 a bydlel jinak, s dílnou a vercajkem a vším tak jsem si všechno dělal sám, brzdovou soustavu, výměnu motoru, něco na eletrice a tak,
ale t3 je taková větší škodovka 120 že
teď když na subu otevřu kapotu tak su stejně v pytli, aji když bych tu dílnu měl, olej dobrá, destičky taky ale dál vopravdu nevím, možná svíčky, ale popravdě jsem se ještě ani nedíval jak je je k nim přístup no
když jsem žil v Krkonoších tak děcka kolem co měli suba tak všici jezdili k Martincovi, takže jsem teďka k němu jel taky
prostě funguju na důvěře, když někomu říkám že je ten strom potřeba ořezat nebo kácet, tak ty lidi o tom věděj pendrek a musej mě věřit, když mě Martinec řekne že je vhodný to převodovku propláchnout, a pak mě řekne že z toho tekly hrozný hovna, tak mu taky věřím. Taky očekávám že když tam někde něco vidí, tak mě řekne že je to potřeba řešit, tak jak já na stromě. A taky je na ty auta zvyklý, ví co a jak.
Proto třeba ten mot. olej, prostě to tam nalil, páč podle jeho zkušeností je vpoho, tak mu věřím, je to takovej fajn dědoušek - za to by asi ale nebyl rád hahaha
Jo ta vana, prý tam byl stržený závit, 5 podložek a tak, takže to očistil, závit probral k životu (mám dojem že nevložkoval, že je tam málo masa, nebo že neřezal nový závit,..teď už nevím),takže mu věřím a platím; jo říkal že při příští výměně pozor na dotahování výpustného šroubu, provést ručně a ne na sílu
kvůlivá té klimě mě speciálně volal, že je snad nové nařízení krze ten plyn, že se tam snad může dávat jen jeden konkrétní, nebo od jediné konkrétní firmy, už nevím, a že ta firma to prostě cenově napálila a hotovo, takže mu věřím a platím
no su z té cenovky uplně mrtvej, čtvrtina ceny auta a velice nic, no holt to tak vyšlo a snad se to hned nevysype
raději bych příští servisní úkony provedl u kohokoli znalého a důvěryhodného z okolí mého současného bydliště, tedy zlínska (jelikož zas jet těch 350 km je pecka, ale co, zas tam mám přátele tak se alespoň vidíme) a nebo třebas někdo z fóra by se nabídl, zdá se že platím dobře....
ještě dvě jakoby účtenky nebo co
Forester STurbo 01
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester S-Turbo AT
On na to má tu mašinu na výměnu/průplach převod oleje?
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: Forester S-Turbo AT
Ahoj. Na můj vkus byl tedy servis drahý, ale to už je jedno. Ani se mi nelíbí ten mot.olej, já bych dal raději 10w40. Asi je blbost jezdit 350 km do servisu , že? Jestli je nějaký dobrý servis u Zlína nevím, možná ve Fryštáku ?! Možná by ses mohl spojit s Bodyškem, ten dával svoje SH do Holešova. Jinak klasicky Proturbo F-M, Walter Embert Fryčovice(jsou mezi Příborem a F-M) a nebo JS racing v Ově.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester S-Turbo AT
Mari asi jsi chtěl napsat 5W-40....
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Forester S-Turbo AT
Ani ne, Tome. 5w40 do 150 tis.km, potom a to jsem se shodl v obou servisech, raději 10w40. Nebo je to špatně ?VDC píše:Mari asi jsi chtěl napsat 5W-40....
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20664
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Forester S-Turbo AT
To je zase to nekonečný téma .
Jako když ti to nežere olej tak proč 10?
Jako když ti to nežere olej tak proč 10?
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester S-Turbo AT
Protože 10W je vysoký zimní číslo. To znamená, že ten olej je hůře čerpatelný v mrazech. Pokud bys chtěl "hustější" olej, pak má smysl zvyšovat letní číslo a ne to zimní.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Forester S-Turbo AT
Tak ono mi to trochu olej žere, asi 2 litry za 15 tis. km . Což se mi zdá celkem v normě. Nejvíc si papne, když se jede déle a je v tom dálnice. Na tom oleji jsme se shodli s Ladisem a i Walter nebyl proti. Myslím si, že se tím nemá co pokazit ! Myslím si, že se tady shodneme, že nejdůležitější je si olej hlídat a dbát na pravidelné výměny
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester S-Turbo AT
2 litry za 15 tis. Není žádná zvýšená spotřeba.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97