Trávova beSTIe
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20631
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Trávova beSTIe
Ono tě zo začne srát, až tam kvůli jedný a tý samý věci pojedeš po několikátý.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Trávova beSTIe
Tyjo, Tuner Trava! :D Super!
Sleduj dobre stav oleje a kontrolku mazani, on totiz slozeny motor z fabriky neni zarukou kvality
A ty se Kolbene nerouhej!
Sleduj dobre stav oleje a kontrolku mazani, on totiz slozeny motor z fabriky neni zarukou kvality
A ty se Kolbene nerouhej!
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Trávova beSTIe
super, mas to taky za sebou :D
Nejsem si jistej jestli ladit vejs novej motor bez pridanyho chlazeni je dobrej napad, ale hej, treba je. Drzim palce at dalsi zarez udelas co nejpozdeji
Nejsem si jistej jestli ladit vejs novej motor bez pridanyho chlazeni je dobrej napad, ale hej, treba je. Drzim palce at dalsi zarez udelas co nejpozdeji
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Trávova beSTIe
ze tys myslel meOZP píše:
A ty se Kolbene nerouhej!
jasne, ze se mi za to slepenec urcite rozlepi
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Trávova beSTIe
Jo, myslel. sorry
Me tak vyvedlo z miry, co si napsal, ze sem si vas poplet.
Me tak vyvedlo z miry, co si napsal, ze sem si vas poplet.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Neboj, budu upřeně hledět jenom na ně.OZP píše:Tyjo, Tuner Trava! :D Super!
Sleduj dobre stav oleje a kontrolku mazani, on totiz slozeny motor z fabriky neni zarukou kvality
A ty se Kolbene nerouhej!
Já jsem obecně zvyklý olej kontrolovat na měrce skoro pokaždé, než to v garáži po týdnu natočím. Teď je určitě o důvod víc, než budu pořádně vědět, kolik to papká.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Uvidíme. Proto jsem tam chtěl dodělat ten měřák teploty vody a oleje, abych byl trochu v obraze, co se v motoru odehrává. A když se budu pohybovat zbytečně vysoko, tak jsem domluven, že to další chlazení když tak nějak vyřešíme.strider píše:super, mas to taky za sebou :D
Nejsem si jistej jestli ladit vejs novej motor bez pridanyho chlazeni je dobrej napad, ale hej, treba je. Drzim palce at dalsi zarez udelas co nejpozdeji
Než ten budík s čidly dodělají, tak to nebudu hrotit na krev.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Trávova beSTIe
Ono na těch čidlech je dost zásadní kde jsou umístěný, ta teplota se různě po motoru mění. A vzhledem k tomu, že jezdíš delší trasy, tak bych ty olejový chlazení a větší vodní chladič zvažoval. Případně tu modifikaci na chlazení 4. válce (už se na ni připravuju, redukci do motoru už mám, teď ještě hadici a T spojku a dám to na auto).
A Kolebnovi tam měnili tehdy co? Vím, že dělali dekarbonizaci, tak předpokládám že aji těsnění pod hlavou (ale pokud tam dali OEM, tak to moc nevydrží). Motor tam zůstal?
A ohříváš a dochlazuješ jízdou?
A Kolebnovi tam měnili tehdy co? Vím, že dělali dekarbonizaci, tak předpokládám že aji těsnění pod hlavou (ale pokud tam dali OEM, tak to moc nevydrží). Motor tam zůstal?
A ohříváš a dochlazuješ jízdou?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Re: Trávova beSTIe
To zni dobre. Asi to ladilo 4turbo, ze? A krivku prubehu vykonu a kroutaku mas?rovna naladili na trochu vyšší parametry. Stávající stav tedy je 339HP a 515Nm
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Kolbenovi měnili polomotor a vše ostatní zůstalo sériové. Nevím, jestli mu aspoň přerovnali makovice apod.?!? Ale tam asi fakt muselo být něco špatně od začátku?!? Těžko říct?
Když oni mu tam dávali 5W30 a to fakt podle mě není olej na to, aby s tím lítal po Německu dvoustovkou po dálnici, což určitě, jak se tu pochlubil, párkrát udělal. Ale to už je jedno. A ještě vím jednu informaci - že na ten motor čekal snad 2 měsíce než příjde z Japanu, takže co se tohoto týká, tak jsem fakt spokojen.
Snažím se dochlazovat poctivě a jak známo, jízdou to jde nejlépe (ať motor nebo brzdy). Ale ne vždycky to jde. Třeba když se vyšplháš na Stelvio, tak by byla blbost se nerozhlédnout a jet hned chladit z kopce dolů.
Když oni mu tam dávali 5W30 a to fakt podle mě není olej na to, aby s tím lítal po Německu dvoustovkou po dálnici, což určitě, jak se tu pochlubil, párkrát udělal. Ale to už je jedno. A ještě vím jednu informaci - že na ten motor čekal snad 2 měsíce než příjde z Japanu, takže co se tohoto týká, tak jsem fakt spokojen.
Snažím se dochlazovat poctivě a jak známo, jízdou to jde nejlépe (ať motor nebo brzdy). Ale ne vždycky to jde. Třeba když se vyšplháš na Stelvio, tak by byla blbost se nerozhlédnout a jet hned chladit z kopce dolů.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Trávova beSTIe
Ano, 4turbo.lazard píše:
To zni dobre. Asi to ladilo 4turbo, ze? A krivku prubehu vykonu a kroutaku mas?
Křivku mám, ale ne tady v práci. A jelikož teď budu mít dovolenou, tak se obávám, že pak už na to zapomenu.
Výkon tam byl myslím 339HP při 6.400ot/min, ale prakticky s lineárním průběhem od cca 5.200ot/min.
A max. krouťák 515Nm při cca 3.600ot/min.
Takže mi z toho vychází, že když mám nastavený pípák na 5.500ot/min, tak to je tak akorát.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Trávova beSTIe
vis co .. me by sef zabil, kdybych si vydupal STi a pak na nem menil co 100tkm motor ...OZP píše:Jo, myslel. sorry
Me tak vyvedlo z miry, co si napsal, ze sem si vas poplet.
kdyz to bude u skodovky, to se nejak prezije .. bo to je doporucovane ..
sam jsem zvedav, co to vydrzi s tim, jak s tim jezdim ... (nehuntuju, ale nesetrim)
ale nebudu to tu Travovi plevelit .. na to tu mame jine vlakno
Travo, jsem zvedav na dojmy po naladeni ..
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Trávova beSTIe
A takhle kdyz to je z 4turba pres awd, ste tam spolu domluveny na nejaky kilometrovy/casovy zaruce, nebo to muze vyletet cele klidne zitra a oni jen pokrci rameny? Ciste ze zajimavosti se ptam.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Trávova beSTIe
No tak musíš posledních pár kilometrů prodat, a dochladit co nejvíc už cestou do kopce.Traveller píše: Snažím se dochlazovat poctivě a jak známo, jízdou to jde nejlépe (ať motor nebo brzdy). Ale ne vždycky to jde. Třeba když se vyšplháš na Stelvio, tak by byla blbost se nerozhlédnout a jet hned chladit z kopce dolů.
Na olej radši nereaguju, ať tu nemáme zase další nekonečné vlákno
No snad už ti to bude jezdit bez starostí.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5405
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Trávova beSTIe
I já se snažil. Ohrejval dochlazoval, staral. Po 24.000km KO. Je to kram. S tím se nedá nic dělat.
Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html