Trávova beSTIe

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20601
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od námořník »

Ono tě zo začne srát, až tam kvůli jedný a tý samý věci pojedeš po několikátý.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4328
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od OZP »

Tyjo, Tuner Trava! :D Super! (*_^) |,,,,
Sleduj dobre stav oleje a kontrolku mazani, on totiz slozeny motor z fabriky neni zarukou kvality :-/

A ty se Kolbene nerouhej! >:(
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od strider »

super, mas to taky za sebou :D
Nejsem si jistej jestli ladit vejs novej motor bez pridanyho chlazeni je dobrej napad, ale hej, treba je. Drzim palce at dalsi zarez udelas co nejpozdeji ;)
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19067
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od hamoun »

OZP píše:
A ty se Kolbene nerouhej!
ze tys myslel me :)

jasne, ze se mi za to slepenec urcite rozlepi :)



Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
OZP
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 4328
Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
Jméno a příjmení: Ondřej
Bydliště: Praha

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od OZP »

Jo, myslel. sorry :)
Me tak vyvedlo z miry, co si napsal, ze sem si vas poplet.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017
/ OZP SUBARU Youtube
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

OZP píše:Tyjo, Tuner Trava! :D Super!
Sleduj dobre stav oleje a kontrolku mazani, on totiz slozeny motor z fabriky neni zarukou kvality

A ty se Kolbene nerouhej!
Neboj, budu upřeně hledět jenom na ně. ;-D
Já jsem obecně zvyklý olej kontrolovat na měrce skoro pokaždé, než to v garáži po týdnu natočím. Teď je určitě o důvod víc, než budu pořádně vědět, kolik to papká.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

strider píše:super, mas to taky za sebou :D
Nejsem si jistej jestli ladit vejs novej motor bez pridanyho chlazeni je dobrej napad, ale hej, treba je. Drzim palce at dalsi zarez udelas co nejpozdeji
Uvidíme. Proto jsem tam chtěl dodělat ten měřák teploty vody a oleje, abych byl trochu v obraze, co se v motoru odehrává. A když se budu pohybovat zbytečně vysoko, tak jsem domluven, že to další chlazení když tak nějak vyřešíme.
Než ten budík s čidly dodělají, tak to nebudu hrotit na krev.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od zhor »

Ono na těch čidlech je dost zásadní kde jsou umístěný, ta teplota se různě po motoru mění. A vzhledem k tomu, že jezdíš delší trasy, tak bych ty olejový chlazení a větší vodní chladič zvažoval. Případně tu modifikaci na chlazení 4. válce (už se na ni připravuju, redukci do motoru už mám, teď ještě hadici a T spojku a dám to na auto).

A Kolebnovi tam měnili tehdy co? Vím, že dělali dekarbonizaci, tak předpokládám že aji těsnění pod hlavou (ale pokud tam dali OEM, tak to moc nevydrží). Motor tam zůstal?

A ohříváš a dochlazuješ jízdou?
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
lazard
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 673
Registrován: pon zář 17, 2018 10:45 am

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od lazard »

rovna naladili na trochu vyšší parametry. Stávající stav tedy je 339HP a 515Nm
To zni dobre. Asi to ladilo 4turbo, ze? A krivku prubehu vykonu a kroutaku mas?
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

Kolbenovi měnili polomotor a vše ostatní zůstalo sériové. Nevím, jestli mu aspoň přerovnali makovice apod.?!? Ale tam asi fakt muselo být něco špatně od začátku?!? Těžko říct?
Když oni mu tam dávali 5W30 a to fakt podle mě není olej na to, aby s tím lítal po Německu dvoustovkou po dálnici, což určitě, jak se tu pochlubil, párkrát udělal. Ale to už je jedno. A ještě vím jednu informaci - že na ten motor čekal snad 2 měsíce než příjde z Japanu, takže co se tohoto týká, tak jsem fakt spokojen.

Snažím se dochlazovat poctivě a jak známo, jízdou to jde nejlépe (ať motor nebo brzdy). Ale ne vždycky to jde. Třeba když se vyšplháš na Stelvio, tak by byla blbost se nerozhlédnout a jet hned chladit z kopce dolů. ;-D ;-D ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Traveller »

lazard píše:
To zni dobre. Asi to ladilo 4turbo, ze? A krivku prubehu vykonu a kroutaku mas?
Ano, 4turbo.
Křivku mám, ale ne tady v práci. A jelikož teď budu mít dovolenou, tak se obávám, že pak už na to zapomenu. ;-D
Výkon tam byl myslím 339HP při 6.400ot/min, ale prakticky s lineárním průběhem od cca 5.200ot/min.
A max. krouťák 515Nm při cca 3.600ot/min.
Takže mi z toho vychází, že když mám nastavený pípák na 5.500ot/min, tak to je tak akorát.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19067
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od hamoun »

OZP píše:Jo, myslel. sorry
Me tak vyvedlo z miry, co si napsal, ze sem si vas poplet.
vis co .. me by sef zabil, kdybych si vydupal STi a pak na nem menil co 100tkm motor ...
kdyz to bude u skodovky, to se nejak prezije .. bo to je doporucovane ..
sam jsem zvedav, co to vydrzi s tim, jak s tim jezdim ... (nehuntuju, ale nesetrim)
ale nebudu to tu Travovi plevelit .. na to tu mame jine vlakno :)

Travo, jsem zvedav na dojmy po naladeni .. :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od strider »

A takhle kdyz to je z 4turba pres awd, ste tam spolu domluveny na nejaky kilometrovy/casovy zaruce, nebo to muze vyletet cele klidne zitra a oni jen pokrci rameny? Ciste ze zajimavosti se ptam.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od zhor »

Traveller píše: Snažím se dochlazovat poctivě a jak známo, jízdou to jde nejlépe (ať motor nebo brzdy). Ale ne vždycky to jde. Třeba když se vyšplháš na Stelvio, tak by byla blbost se nerozhlédnout a jet hned chladit z kopce dolů.
No tak musíš posledních pár kilometrů prodat, a dochladit co nejvíc už cestou do kopce.

Na olej radši nereaguju, ať tu nemáme zase další nekonečné vlákno :-|

No snad už ti to bude jezdit bez starostí.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Trávova beSTIe

Příspěvek od Kolben »

I já se snažil. Ohrejval dochlazoval, staral. Po 24.000km KO. Je to kram. S tím se nedá nic dělat.


Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“