Ricco a jeho miláčci
Napsal: čtv říj 26, 2017 9:59 am
Zdravím přátelé a fandové hvězdných vozů,
chci se s vámi také podělit o čerstvý přírůstek do mého vozového parku. Svůj příběh začnu poněkud obšírněji. Fanda a řidič subar jsem už nějakých 20 let, leč nikdy jsem nebyl, určitě ke své škodě, členem žádné komunity. Jsem z rodiny lesníků a myslivců a před 20 léty otec řešil situaci, jaké auto pořídit do lesa aby vydrželo a projelo...po doporučení známého zvolil subaru leone, byl to velký dříč a v průběhu asi 6 let se u nás vystřídali 3 kousky tohoto malého tanku, bylo to vozidlo nezničitelné a nazastavitelné, dokud si nedřeplo na břicho . Po nějaké době, tuším roku 2004, bylo potřeba řešit nejen lesní vozidlo ale i sváteční silniční vozidlo, volba padla na subaru legacy r.v.1998, v přestavbě na LPG s tehdejším nájezdem cca 80000 km(od známého, také dodnes velkého fandy do subar), čas plynul a i ja jsem potřeboval nějaké přibližovadlo (r. 2008), volba byla opět jasná...subaru tentokráte justy I, r.v. 1995, poslední verze před swiftovských faceliftem, nájezd měla 79000 km a já s ní v průběhu 6ti let najezdil dalších 100000 km po silnicích i lesních cestách (v rámci pracovních povinností tvoří můj nájezd cca 60% silnice a 40% lesní cesty). Justýnka byla skvělá - malá, mrštná, s nahonem na předek a s elektronickým zapínáním 4x4, vytáhla mě ze spousty míst ve kterých by měl i velký teréňák problém. Vroce 2014 už ale měla bohužel nejlepší léta za sebou a tak jsem se opět musel rozhodnout pro nové vozidlo. Otec se toho roku rozhodl také vyměnit do té doby bezproblémovou legacy a zběhl k toyotě (rav4), takže jsem nepřemýšlel ani minutu a legacy od něj odkoupil, v rodině byla už 10 let a 100k kilometrů a byla v bezvadném stavu. Zlobilo jen LPG, na které motor při volnoběhu nedržel otáčky, takže při popojíždění bylo potřeba jezdit na benzín, jinak auto v bezvadném stavu a najezdil jsem s ní až do doby před měsícem dalších 80k km. Jelikož mi letos končila technická a po zralé úvaze a propočtech co by stály opravy, jsem se rozhodl pro další krok...samozřejmě subaru.... Forester III 2.0X, r.v. 2008, ve výbavě executive, je to můj splněný sen a za první měsíc a nějakých 3500 km nájezdu se stále nemůžu jízdy s ním nabažit, rovněž se nedá srovnat jízda terénem oproti Justýně a Legyně, obě terén zvládaly dobře ale přeci jen to byly primárně silniční holky . Doufám že vás můj příběh neunudil a rád se zapojím do diskuzí ve vaší komunitě. Pěkný den vám všem i vašim čtyřkolovým miláčkům .
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
chci se s vámi také podělit o čerstvý přírůstek do mého vozového parku. Svůj příběh začnu poněkud obšírněji. Fanda a řidič subar jsem už nějakých 20 let, leč nikdy jsem nebyl, určitě ke své škodě, členem žádné komunity. Jsem z rodiny lesníků a myslivců a před 20 léty otec řešil situaci, jaké auto pořídit do lesa aby vydrželo a projelo...po doporučení známého zvolil subaru leone, byl to velký dříč a v průběhu asi 6 let se u nás vystřídali 3 kousky tohoto malého tanku, bylo to vozidlo nezničitelné a nazastavitelné, dokud si nedřeplo na břicho . Po nějaké době, tuším roku 2004, bylo potřeba řešit nejen lesní vozidlo ale i sváteční silniční vozidlo, volba padla na subaru legacy r.v.1998, v přestavbě na LPG s tehdejším nájezdem cca 80000 km(od známého, také dodnes velkého fandy do subar), čas plynul a i ja jsem potřeboval nějaké přibližovadlo (r. 2008), volba byla opět jasná...subaru tentokráte justy I, r.v. 1995, poslední verze před swiftovských faceliftem, nájezd měla 79000 km a já s ní v průběhu 6ti let najezdil dalších 100000 km po silnicích i lesních cestách (v rámci pracovních povinností tvoří můj nájezd cca 60% silnice a 40% lesní cesty). Justýnka byla skvělá - malá, mrštná, s nahonem na předek a s elektronickým zapínáním 4x4, vytáhla mě ze spousty míst ve kterých by měl i velký teréňák problém. Vroce 2014 už ale měla bohužel nejlepší léta za sebou a tak jsem se opět musel rozhodnout pro nové vozidlo. Otec se toho roku rozhodl také vyměnit do té doby bezproblémovou legacy a zběhl k toyotě (rav4), takže jsem nepřemýšlel ani minutu a legacy od něj odkoupil, v rodině byla už 10 let a 100k kilometrů a byla v bezvadném stavu. Zlobilo jen LPG, na které motor při volnoběhu nedržel otáčky, takže při popojíždění bylo potřeba jezdit na benzín, jinak auto v bezvadném stavu a najezdil jsem s ní až do doby před měsícem dalších 80k km. Jelikož mi letos končila technická a po zralé úvaze a propočtech co by stály opravy, jsem se rozhodl pro další krok...samozřejmě subaru.... Forester III 2.0X, r.v. 2008, ve výbavě executive, je to můj splněný sen a za první měsíc a nějakých 3500 km nájezdu se stále nemůžu jízdy s ním nabažit, rovněž se nedá srovnat jízda terénem oproti Justýně a Legyně, obě terén zvládaly dobře ale přeci jen to byly primárně silniční holky . Doufám že vás můj příběh neunudil a rád se zapojím do diskuzí ve vaší komunitě. Pěkný den vám všem i vašim čtyřkolovým miláčkům .
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk