V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Odpovědět
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20599
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od námořník »

Nejsem motorkář, ale jestli už se rozhoduje mezi moto a skutrem, tak asi spíš skútr.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14826
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Tapan »

Skútr by byl volba z rozumu. Motorku si vždy přála. Do města míň praktický...ale je to motorka! :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Slavek_xxx »

Tapan> YBRko je docela mala motorka (treba proti CLR125, kterou mam pro deti na nauceni), ale hlavne nema elektrickej starter. Musi se naslapovat...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14826
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Tapan »

Jako že třeba ta CLR by byla lepší volba? Jedna v inzerci je, si by jí i slušela...ale takhle na fotce vypadá ještě menší než ta Yamaha :-)
https://motorky.bazos.cz/inzerat/136403 ... 4-takt.php
Že to nemá elektrickej startér docela hendikep, to jako jo.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
Šaman
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3076
Registrován: úte zář 08, 2009 10:26 pm
Bydliště: Kateřinice

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Šaman »

Ještě mrkni na Hondu Vision. Je to jen 110 kubíků, menší než PCX, slabší. Ale i dva lidi uveze a 90km/h umí upalovat (je možné jezdit i po dálnici)
Nová je asi lehce mimo rozpočet, ale bazar jde nějaký najít.
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Slavek_xxx »

Ta CLR z Breclavi se prodava uz asi rok...
Ale 125ka je pomerne slaba, pro dospelou zenskou uz bych se dival spis po CBF250.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10634
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od podvlada »

Tak buď skůtr, kde je prioritou ta jednoduchost, úložný prostor, ... nebo motorku, kde je prioritou radost. A obojí s raději větším motorem, než menším. Takový ty kecy "šestikilo/litr je moc, na tom bych se zabil", to je o nastavení v hlavě, ne o objemu motorky. Se silnou moto se vždycky dá jet pomalu když chceš, se slabou se ale rychle jet nedá, když bys potřeboval. Nemyslim teď okreskový rychlosti vysoko nad limitem, ale když bude pro naloženou motorku problém udržet aspoň 80 do kopce, bude tě chtít předjíždět i kamion, když zrovna bude prázdnej, a to mi přijde jako nebezpečnější situace než 130 na rovný okresce. Ono obecně nechceš, aby tě cokoliv předjíždělo :-)

A jako argument pro moto, ne skůtr, bych bral i to, že na moto ji to aspoň donutí vozit pořádný hadry co zachraňujou život. Na skůtr si je samozřejmě můžeš vzít taky, ale spousta lidí má pocit, že když na tom sedíš jako na záchodě, nic se ti nemůže stát, přitom lecjakej skůtr umí valit 90+ taky. A tak jezdí v kraťasech, tričku a otevřený helmě, navíc v kůži by si připadali jako idioti, a o to přece jde, ne o to přežít, ale vypadat dobře :-D
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10644
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Mira »

No pokud má papíry do 125, tak doporučování čehokoliv silnějšího je jen hezký štengrování. :-D A každýmu na moto vyhovuje něco jinýho. Moje setřenice dokonce vyměnila 4-trakt za 2-takt. Výkon stejnej, ale pochvaluje si, že moto je pro ni mnohem ovladatelnější a živější.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20599
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od námořník »

U skútru co největší kola.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14826
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Tapan »

Míro, ona má normální Ačko. Bez nějakých rozšíření, takže...ani nevím, do jakého výkonu smí mít moto...
Teď jsme řešili nějakou Kawasaki, kterou bych uměl sehnat od známé za dobře, prý to jezdí pomalu...tak jsem na ten typ kouknul a asi 500 ccm a 36 kW, takže ono je to někdy fakt spíš o řidiči.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22682
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od spm »

Jsi se mohl zbavit alimentu a ty hned stouras do papiru :-DDD :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14826
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Tapan »

Tvl. tady je to samej dobrák :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10634
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od podvlada »

Mira píše:No pokud má papíry do 125...
Právě si pamatuju, že říkal, že má A. Jo, chvíli se tu řešilo, že podle toho, kdy kdo dělal B, měl k tomu automaticky i možnost řídit nějaký menší moto, až po poslední úpravu, což je myslím do 50 ccm a zároveň konstrukční rychlost max 45 km/h, nebo max 125 ccm ale automatická spojka/převodovka (typicky variátorový skůtry s odstředivou spojkou nebo jakou).

Takže obecně omezená neni, může řídit cokoliv. Jde teda hlavně o to, jaký jsou priority, jestli jednoduchost, úložný prostory na poskakování po nákupech, nebo jestli moto hlavně pro radost...

Co můžu říct za sebe je akorát moje zkušenost s Ducati Monster 620, kterej má hodně nízkej posez a z takový tý "naháčový" kategorie Hornet/Bandit je hodně doporučovanej menším holkám právě protože je lehčí a má níž sedlo. Já se svými 183 jsem na tom už možná vypadal i vtipně. Dark verze (bohužel obvykle výbavově ošizená) měla posez ještě o 2 cm níž. Výkonem to neoplývalo, mělo to asi 43 kW nebo kolik, což je na těch "pár kilo" dost, zrychlovat to přestávalo kolem 150 a dostat z toho 200 se mi povedlo jen jednou na dálnici s větrem v zádech, ale 4v japonci maj obvykle 60 kW a víc, při stejnym objemu (točí víc). Ale doporučit bych to asi nedoporučil, na to, jak je to jednoduchá (skoro až primitivní) motorka a jednoduše servisovatelná doma, externí servis je drahej a moc jich není. Ale v mých očích je krásná. Prostě itálie no. :-) Volba rozumu to nikdy nebude.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Kolben »

Když mas B tak můžeš do 125 automat max 11kw.


Sent from my iPhone 12 ProMax using Tapatalk Pro
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: V jedné stopě, aneb Subarista na motorce ...

Příspěvek od Slavek_xxx »

A jeste navic jen v CR a mozna v par vybranych statech. V Rakousku to neplati, tam muzes jen na cervenych znackach 50ku s Vmax 45 nebo variatorovy vznetovy auto se 4kW (stejne jako u nas s AM - od 15ti let).
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Odpovědět

Zpět na „Řízení, ježdění“