Závěrečná zpráva o novém nárazníku
1. Čudlík jsem zastrčil, nejdřív to šlo jen rukou, ale zdálo se mi, že by to ještě kousek chtělo, tak jsem vzal šroubovák a najednou cvak a čudlík zaplul do hnizdečka. A najednou to vpravo vypadá stejně, jako vlevo
Ještě jednou děkuji Markovi
@mnov
Mám tři teorie, jak se to jenom mohlo stát, mechanik:
a) zapomněl zastrčit;
b) si nechal zadní vrátka při montáži, kdyby bylo potřeba nárazník znovu sundat a pak na to zapomněl (nepříliš pravděpodobné);
c) zastrčil, ale málo, takže to nezacvaklo a cestou domů se to vyklepalo.
Vidím to na a) nebo c), víceméně to je jedno, když to šlo opravit skoro holou rukou
2. Baterku jsem dobil, včera dopoledne jsem byl na nákupu, startoval jsem celkem 2x a dnes dopoledne jsem změřil napětí a bylo tam 12.75 V. To skoro vypadá. že se baterce nic nestalo a že by ještě chvíli mohla sloužit, ne?
3. Skvrny po tvrdé vodě jsem jakžtakž odstranil. Z míst, kde je to pokryté tou pětiletou keramikou, jsem to umyl jemným přejetím utěrkou, namočenou v čističi, z nového laku bez keramiky jsem to už úplně nedostal, stopy jsou pořád patrné, lak je prostě narušený. Naštěstí jen velmi jemně, rukou není nic cítit, ale před keramikou bude nezbytné leštění. Po umytí jsem to přejel detailerem, takže se to sjednotilo a blýská se to jak má, ale ty skvrny tam pořád jsou, i když o tom musíš vědět.
Asi mě v létě čeká nová keramika, ta stará už taky není jako bývala.
A to už je skoro tečka za tou mou nárazníkovou story. Až na tu ozdobně ochrannou lištu, co putuje pánbůh ví po jakých stezkách z Německa...